Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.198 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 11:28:59
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Apple-oprichter Steve Jobs overleden.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Apple-oprichter Steve Jobs overleden.  (gelezen 140 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 07 Oktober 2011, 00:38:49 »

Het zal misschien niet iedereen wat zeggen, maar als echte "Apple-fan" wil ik dit toch even hier vermelden.
Hij mocht maar 56 jaar worden.. R.I.P. 

Citaat
Steve Jobs 1955-2011

http://youtu.be/9eYTgSGbb_M
Een eerbetoon aan Steve Jobs, de man die Apple oprichtte en tot twee keer toe de computerwereld op zijn kop zette

Citaat
Jobs legde in augustus zijn functie neer als CEO van Apple, het bedrijf dat hij mede oprichtte en sinds 1996 leidde. De topman kampte al lange tijd met ernstige gezondheidsklachten. In 2009 onderging hij tijdens een langdurig ziekteverlof een levertransplantatie. In 2004 werd hij al eens behandeld voor alvleesklierkanker.

Apple noemt Jobs op de website van het bedrijf "een visionair en een creatief genie". "Steve laat een bedrijf na dat alleen hij had kunnen bouwen, en zijn geest zal altijd de basis van Apple blijven."
Citaat

iSad

Van New York tot Australië gaan fans naar de winkels en websites om er berichten achter te laten als eerbetoon. Enkelen zeggen ''iSad'' te zijn. Allerlei IT-bedrijven houden een eerbetoon. Zoekbedrijf Google heeft op zijn site een link geplaatst naar de Apple-site over het overlijden van Jobs.

De Amerikaan richtte Apple samen met twee collega's op in 1976. Hij verliet het bedrijf in 1985, waarna hij onder meer betrokken was bij de oprichting van technologiebedrijf NeXT Computer en filmstudio Pixar.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Oktober 2011, 08:58:27 »

veel te jong, maar gezondheid is zelfs met veel geld niet te koop.

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Oktober 2011, 09:33:22 »

inderdaad hij was al enige tijd ziek, maar hoe dan ook, veels te jong overleden
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Apple-oprichter Steve Jobs overleden.
Ga naar: