Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.198 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 10:49:38
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Voebal
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Voebal  (gelezen 72 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Gepost op: 03 September 2011, 23:56:19 »

Och heremijntijd, heb net op joeptjoep het "festijn" van het NL elftal gezien, van afgelopen vrijdagavond. Treurig vond ik het, niet voor het elftal hoor, maar ik had er wel mijn bedenkingen bij waarom een landje als San Marino ingedeeld is. Iedereen weet dat het een klein stukkie grond is, bijna zo groot als mijn achtertuin, dus weinig mensen die voetbal voor hun beroep spelen. (volgens mij zijn het allemaal postbodes of zo???? :D) En dan getrakteerd worden op een zwik doelpunten. Dan moet je de jongens die die dingen maken eens zien. Belachelijk vond ik het, om zo super blij te zijn met een doelpunt. Probeer ditzelfde eens tegen Spanje zou ik zeggen, heren.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 04 September 2011, 00:30:31 »

dit soort wedstrijden worden gespeeld om dit soort landen financieel te steunen. een deel van de tv-inkomsten gaan ook naar de voetbalbond van dit soort bonden. daarom willen dit soort landen in deze competitie mee blijven draaien. voor het spel zou het beter zijn dat er net zoals bij ijshockey een A en B (C) competitie is waarbij men kan degraderen en/of promoveren

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 04 September 2011, 11:46:55 »

Ik heb het niet gezien, wel iets over gehoord.
Ach, die verwende miljoenen-voetballers waren heel blij om weer eens te winnen..  ohoh ze mogen ook weleens iets presteren voor al die centjes die ze "verdienen".  rolleyes

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #3 Gepost op: 04 September 2011, 12:32:19 »

Het wordt ze aangeboden dus voor mij hebben ze groot gelijk dat ze het aanpakken die poen.
Maar verder interesseert het hele voetbal me geen.... BAL  lol002

Nou ja in zoverre zoals de discussie dat er een week na een wedstrijd geen agent meer vrij is voor zelfs maar een aangifte endergelijk boeit me dan wél weer.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Voebal
Ga naar: