Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.197 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 10:47:47
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Nieuwe aanwinst
Pagina's: 1 2 [Allemaal]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe aanwinst  (gelezen 383 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Gepost op: 28 Augustus 2011, 07:24:20 »

Hier een pic van de nieuwste aanwinst.

Het is een ram van het Ijslandse ras. Dit is een ras welke voor zover ik weet in Nederland niet voorkomt. Het heeft een lange type wol, eigenlijk een "boven" en een "onder" wol. Dit soort staat hier bekent als een triple breed, oftewel geschikt voor vlees, wol en melk. We zullen kijken wat de toekomst brengt.

En ook nog een foto van drie van onze vier paarden die vanavond in de zon heerlijk stonden te grazen.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Augustus 2011, 08:35:12 »

is de wolprijs bij jullie nog interessant?

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Augustus 2011, 11:17:15 »

Mooie beesten Willem, extra "wollig" soort voor een koud klimaat?

De paarden staan er heel tevreden bij, geen wonder op zo'n mooi plekkie.  cool

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Augustus 2011, 15:56:38 »

is de wolprijs bij jullie nog interessant?

Ach, de wolprijs? Voor de "gewone wol", dus die van bijv. mijn schaapjes (Suffolk en Rideau Arcott) krijg je bij de "wool cooperatie" een 50 tot 60 cent per pound, da's dus een dikke bijna wel drie dollar voor een fleece. Pfffft, vette hap dus, het kost meer om een schaap geschoren te krijgen (5 dollar)
Voor deze vachten, prive verkoop en markt, word grif 20 dollar PER POUND geboden! Dus tja, wat denk jij dat we gaan doen?  biggrins

Mooie beesten Willem, extra "wollig" soort voor een koud klimaat?

De paarden staan er heel tevreden bij, geen wonder op zo'n mooi plekkie.  cool
Ja Iet, de wol van deze beestjes is heel apart, je moet het eigenlijk zien zoals bij een speciale soort geiten, die je moet kammen om de haren er af te krijgen. Zij hebben ook twee lagen "wol" en daar word oook dik voor betaald. (het is dus duidelijk dat ik even niet op de naam van dit geitenras kan komen he, hihi) Deze schapen moeten twee keer per jaar geschoren worden, anders word het te lang en gaat het klitten. Het beestje hier op de foto is net vier maanden oud. Tegen de tijd dat we in eind sept zitten moet ik een keer met het scheerapparaat er over heen, anders word het een bende in de winter. De wol groeit tot op de grond bij deze beestjes, als je er niet op tijd bij bent.

De paarden waren dus dik tevreden, haha, ik gaf ze gisteravond wat hooi, maar Belle, (quarterhorse, die hier niet op de foto staat) degene die bij het voeren vooraan staat, bleef gewoon onder haar afdak staan, had niet eens trek. lol

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Augustus 2011, 16:39:56 »

Ik heb even zitten googelen naar Ijslandse schapen en ik denk dat je een goeie koop gedaan hebt.  cool

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Augustus 2011, 21:53:28 »

Wat een grappige schaapjes!
En wat een mooie paarden, die schimmel lijkt wel een beetje andalusier in zich te hebben.

Doe eens normaal man!!!!
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Augustus 2011, 23:36:51 »

Hopelijk doet de nieuwe aanwinst straks goed z'n best, Willem.
Succes met hem.

En lekker, die paardjes in de zon.

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #7 Gepost op: 29 Augustus 2011, 07:28:08 »

Ja Iet, dat hopen we dus, en het ras Icelandic sheep past goed in onze plannen.

Shanon, volgens mensen die er verstand van hebben, (hihi, ikke niet dus) klopt dat Andalusier gedoe idd, de kleur is wat ze hier noemen "dapple grey". Dit is dus het paard welke Froukje aan verknocht is.
De schapen hebben mooie hoorns, dat is iets waar ik in de toekomst dus wel rekening mee moet houden, hahaha, maar het geeft ze een heel mooi uiterlijk.

Janet, ja, de paarden hadden het goed naar het zin. Vanmiddag zijn we met z'n drieen (we hebben nu twee meiskes als uitwisselingsstudentes)wezen rijden, Ank op Sugar, Froukjes paard, een van de meisjes (degene uit Finland,de ander komt uit Duitsland en ze blijven hier tot volgend jaar juni) die al een negen jaar rijervaring heeft op Belle, de quarterhorse en ik zei de gek, op "mijn" nieuwe Paint. Een paardenras welke hier naast de quarterhorse en anderen een redelijke populariteit heeft. Afgelopen week voor het eerst mee gereden en was meteen weg van haar, ze heeft een hele lekkere draf, tig keer beter dan de quarterhorse. En vanmiddag dus een lekker tripje gemaakt.

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #8 Gepost op: 29 Augustus 2011, 08:24:50 »

dus je oude paard schuift door naar de 'gasten' of klim je er zelf uit nostalgie nog wel eens op?

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #9 Gepost op: 29 Augustus 2011, 09:04:15 »

zo Willem, dat is pas een mooi ram (zei de leek maar zo zie ik het wel) Het doet me zoveel plezier dat je ons zo op de hoogte houdt en eerlijk, de temperatuur daar trekt me totaal niet maar de vrijheid en openheid dat je hebt, heerlijk!! En welk gezin met kinderen droomt niet van een wei met eigen paarden.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #10 Gepost op: 29 Augustus 2011, 12:03:42 »

Peg niet alleen een gezin met kinderen hoor.
Hier een "gezin" zonder kinderen maar dat is ook mijn grootste droom nog.

Dacht op de foto aan de bouw plus de kleur al te zien dat het Anda bloed heeft.
Leuk dat je zelf ook nog rijdt Willem.
Jullie zullen daar wel geweldige tochten kunnen maken! duimenB01

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #11 Gepost op: 29 Augustus 2011, 16:32:38 »

Leuk dat je zelf ook nog rijdt Willem.

lol002 Waarom "nog"?  Willem heeft abraham nog niet gezien hoor.   

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #12 Gepost op: 29 Augustus 2011, 18:10:42 »

In veel gevallen is het iets wat kinders graag doen en wat op latere leeftijd door andere hobby's of bezigheden verdwijnt.
En sowieso zijn  het, althans in Nederland, hoofdzakelijk vrouwen die dan nog rijden.

Doe eens normaal man!!!!
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #13 Gepost op: 30 Augustus 2011, 01:41:54 »

oudere heren die willen rijden zoals Jos Lansink worden belg  lol

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #14 Gepost op: 30 Augustus 2011, 05:48:27 »

In veel gevallen is het iets wat kinders graag doen en wat op latere leeftijd door andere hobby's of bezigheden verdwijnt.
En sowieso zijn  het, althans in Nederland, hoofdzakelijk vrouwen die dan nog rijden.

ja, wat Shanon zegt kan ik in meekomen, in ieder geval zou dit voor velen in Nederland gelden maar aangezien we hier niet in NL wonen is het hier heel gewoon om te rijden.
Veel mannen en vrouwen doen aan een bepaalde rijsport, zoals "penning", "cutting" en reining.
In "Cutting" word men geacht om een pink apart van de rest van de kudde te houden.
Bij  "penning" moet men een drietal pinken uit een groep sorteren waarbij men een door de jury bepaald nummer moet uitpikken. Je hebt een groep van een dertig pinken, met allemaal een nummer op hun rug gelijmd. De jury trekt drie nummers uit een pot en die moeten uitgesorteerd worden en uiteindelijk in een pen gewerkt worden. Het lijkt makkelijk, maar je hebt je handen er vol aan. Je doet dit met drie "man" (of vrouw dus)  
Reining is een soort van western dressage. Een spectaculair onderdeel van reining is de "sliding stop". Het paard word van galop direkt tot stilstand gebracht door de achterbenen onder het lichaam te brengen en als rem te gebruiken waarbij de voorbenen de rest van het lichaam vooruit doen "wandelen". Dit brengt in veel gevallen een "bui" van zand omhoog wat het erg prachtig maakt om te zien.
En daarnaast is het heel gewoon om op een paard te stappen en te gaan rijden voor de vuist weg, alleen of met een groep, mannen, vrouwen en gemixed, dat maakt niks uit.
In Nederland reed ik "bij een manege" in Blaricum, daar deden we veel aan dressage. Daar heb ik ook Ank ontmoet, dus we hadden alletwee een zwak voor paarden, dat was goed geregeld, hihi. Hier hebben we nu dus drie rijpaarden, (en een veulen) en 's avonds na het eten als er verder weinig of niks te doen is in of om het huis of met de schapen dan worden de paarden gepakt, zadel er op en gaan met die banaan.  yeah Het is gewoon erg lekker, na een daggie werken even relaxen op de rug van het paard. We doen niet moeilijk, beetje lopen, draf en een stukje galop, net genoeg om ze te laten zweten, hahaha, en als je dan thuis komt, het bit uit neemt en zadel er af, dan terug in de corral dan nemen de dames een stofbadje of grasbadje, net wat ze uitkomt. Er word dan heerlijk over de rug gewenteld, je hoort ze gewoon denken "aaaaaaah , lekkeeeeeeeeeer". En dan is er koffie, hahaha, in ieder geval voor ons.  hoera

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #15 Gepost op: 30 Augustus 2011, 07:31:26 »

ik denk dat het prima  is dat jullie in Canada leven. in Nederland hadden jullie direct de partij voor de dieren of andere malloten op je dak

http://www.depers.nl/binnenland/588572/Verbod-op-zwientje-tikken.html

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #16 Gepost op: 30 Augustus 2011, 13:04:54 »

Willem, met de ruimte die jullie hebben lijkt het mij ook heerlijk om door de natuur te kunnen rauzen met paarden.
Hier zijn het toch de meer gebaande wegen, ruiterpaden, gedeelte van stranden enzo, of heb ik het mis Shanon

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #17 Gepost op: 30 Augustus 2011, 15:04:23 »

ik denk dat het prima  is dat jullie in Canada leven. in Nederland hadden jullie direct de partij voor de dieren of andere malloten op je dak

http://www.depers.nl/binnenland/588572/Verbod-op-zwientje-tikken.html

Waarom dat dan Geje? Cutting, penning en reining zijn gewoon sporten die zonder het dier te beschadigen een voorbeeld geven van hoe er eigenlijk gewerkt word hier in Canada. Veel raches doen bijna alles per paard en dan heb je deze handelingen en handigheidjes nodig om je paard te beheersen en daarnaast dus om in het geval van zieke koeien dit zieke dier uit de kudde te halen en bijv. met een lasso te pakken, neerleggen en een antibiotica spuit te geven of andere medicatie. Dus het is absoluut geen "diertje pesten". Dit zwientje tikken is ook iets wat door die waardeloze PvdD aangegrepen word om in het nieuws te komen, dit zijn mensen met een totaal gebrek aan verstand en er alleen maar op uit om de boel te verstieren om maar belangrijk gevonden te worden.

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #18 Gepost op: 30 Augustus 2011, 16:33:18 »

ben maar blij dat dat soort lui (nog) niet bij jullie rondlopen. kippenhouderij heeft als doelstelling om voor 2012 legbatterij vrij te zijn. kippenhouders, maar ook clubs als wakker dier, hebben convonanten gesloten over wat het ideale staltype is. echter bij 10% van de stallen weet men zeker dat ze over drie maanden niet aan de dan geldende wetgeving voldoen. pluimveehouders zijn aantoonbaar tijdig naar de gemeente gestapt om nieuwe vergunningen te krijgen. echter types van de partij van de dieren, vegetariers etc proberen met bezwaarschriften de termijnen dermate op te rekken dat de vergunningen niet tijdig verleend worden en de bedrijven dus verplicht per 1-1-2012 moeten sluiten smiley_rboos_an

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #19 Gepost op: 30 Augustus 2011, 16:40:12 »

Wat wonen jullie daar heerlijk zeg! Aan die ruimte heb ik soms wel behoefte. Mis je NL helemaal niet, Willem?

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #20 Gepost op: 31 Augustus 2011, 00:32:42 »

Wat wonen jullie daar heerlijk zeg! Aan die ruimte heb ik soms wel behoefte. Mis je NL helemaal niet, Willem?
Daar kan ik kort in zijn: Nope.
We hebben een keer de vergissing gemaakt om terug te komen, dat hebben we drie maanden uitgehouden en een jaar later was ik weer terug en Ank en de meiden iets later dat jaar ook.

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #21 Gepost op: 31 Augustus 2011, 10:28:30 »

Dan is het goed dat je weer gegaan bent!  duimenB01

Best vreemd (ook mooi) dat een mens soms zo kan hechten aan een bepaalde streek waar hij niet geboren is.

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #22 Gepost op: 31 Augustus 2011, 12:38:13 »

Reining en cutting word in Nederland ook steeds meer gedaan, vind het prachtig om te zien.
Maar dat zal bij jullie veel meer zijn gezien Nederland een echt KWPN land is en dat zijn niet de meest ideale paarden om reinig mee te doen.
Dan komt je toch eerder in de quarters terecht.

Het is zeker heerlijk ontspannend om even een ritje te maken.
ZOu dat best eens willen doen daar in jullie omgeving.
Ik heb dan nog de mazzel bij de Veluwe te wonen waar je ook beste tochten kunt maken en niet steeds dezelfde routes hoeft te rijden maar in vergelijk wat je bij jullie heb is het nog maar een postzegel.
Lijkt me echt super om als gezinnetje samen te rijden.

Mijn volbloedje staat nu sinds zondag 24/7 op de wei en zoals het er nu naar uit ziet heb ik me zorgen om niets gemaakt, ze doet het goed.
Ga alleen nog wel iedere dag even kijken gezien ze van een schrale wei komt en 's avonds en 's nachts dus altijd binnen stond en nu dus 24/7 op een bemestte wei staat.
Nu zijn het vaak de koudbloed paarden die er snel last van krijgen maar wil goed in de gaten houden of ze niet hoef bevangen raakt.
Naast haar staat een ruintje die ze wel leuk vind en hij haar, dat was gister duidelijk te zien dus ik hoop dat ze straks allemaal bij elkaar kunnen lopen.
Zie paarden toch het liefst in een kudde.

Doe eens normaal man!!!!
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #23 Gepost op: 31 Augustus 2011, 15:29:16 »

Ha, zie je nou wel Shanon, je hebt je zorgen om niks gemaakt. Hup, overboord met die zorgen dus en gewoon genieten van het leven zoals dus blijkbaar jouw paardje ook doet. Het leven is te kort om er buikpijn van te krijgen hoor dus om alles altijd maar zwart in te zien heeft geen zin, daar krijg je alleen maar knopen van in je haar.  hoera

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #24 Gepost op: 31 Augustus 2011, 15:45:35 »

Echt....krijg je knopen in je haar als je zwart ziet?? lol
Dus dat is het...kan nu dus de creme spoeling weg mieteren cheesy

Doe eens normaal man!!!!
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #25 Gepost op: 31 Augustus 2011, 16:25:11 »

ben maar blij dat dat soort lui (nog) niet bij jullie rondlopen. kippenhouderij heeft als doelstelling om voor 2012 legbatterij vrij te zijn. kippenhouders, maar ook clubs als wakker dier, hebben convonanten gesloten over wat het ideale staltype is. echter bij 10% van de stallen weet men zeker dat ze over drie maanden niet aan de dan geldende wetgeving voldoen. pluimveehouders zijn aantoonbaar tijdig naar de gemeente gestapt om nieuwe vergunningen te krijgen. echter types van de partij van de dieren, vegetariers etc proberen met bezwaarschriften de termijnen dermate op te rekken dat de vergunningen niet tijdig verleend worden en de bedrijven dus verplicht per 1-1-2012 moeten sluiten smiley_rboos_an

Als dit laatste idd zo is denk ik dat het voor de rechter aantoonbaar is dat de pluimveehouders hun verplichte datum niet kunnen halen en daardoor best wel verlenging kunnen krijgen. Dat er organisaties zijn die dit soort dingen uithalen alleen om de boel op te rekken en daardoor ervoor te zorgen dat de datum niet gehaald kan worden is op zijn minst gezegd ronduit onbeschoft. Er dient een eerlijk proces gaande te zijn, daar heb ik geen probleem mee, maar door dit proces op te rekken en er daarvoor te zorgen dat er iemand het brood uit de mond gestoten word omdat ondanks dat deze persoon dus de regels volgt het te laat word kan ik maar een antwoord op hebben:  cowboy Afschieten die bende dierenknuffelaars.!!!!!

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #26 Gepost op: 31 Augustus 2011, 16:28:22 »

En sowieso zijn  het, althans in Nederland, hoofdzakelijk vrouwen die dan nog rijden.

Ook op paardrijles(kinderen) zie je voornamelijk meisjes.
Jongens hebben liever wat meer pk's  stoel
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #27 Gepost op: 31 Augustus 2011, 16:43:58 »

Als dit laatste idd zo is denk ik dat het voor de rechter aantoonbaar is dat de pluimveehouders hun verplichte datum niet kunnen halen en daardoor best wel verlenging kunnen krijgen. Dat er organisaties zijn die dit soort dingen uithalen alleen om de boel op te rekken en daardoor ervoor te zorgen dat de datum niet gehaald kan worden is op zijn minst gezegd ronduit onbeschoft. Er dient een eerlijk proces gaande te zijn, daar heb ik geen probleem mee, maar door dit proces op te rekken en er daarvoor te zorgen dat er iemand het brood uit de mond gestoten word omdat ondanks dat deze persoon dus de regels volgt het te laat word kan ik maar een antwoord op hebben:  cowboy Afschieten die bende dierenknuffelaars.!!!!!
men probeert bij de staatssecretaris nu wat te regelen

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #28 Gepost op: 31 Augustus 2011, 16:44:40 »

Echt....krijg je knopen in je haar als je zwart ziet?? lol
Dus dat is het...kan nu dus de creme spoeling weg mieteren cheesy
lol Ja, ik gebruik ook geen cremespoeling en heb ook geen knopen in mijn haar. Dit komt dus ook doordat ik mij totaal geen zorgen maak over dingen in het leven.

Zie, zoals je ziet, ik (in het blauwe t-shirt 4fluiten), geen knopen in mijn haar. ijs

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #29 Gepost op: 31 Augustus 2011, 17:43:53 »

joh, sinds wanneer ben jij helemaal kaal?? wel sexy trouwens  lol
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #30 Gepost op: 31 Augustus 2011, 17:44:36 »

Heel herkenbaar.. je zou zo een zoon van me kunnen zijn.  cheesy

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #31 Gepost op: 31 Augustus 2011, 18:13:36 »

Nee knopen in je haar kan je dan hoogst waarschijnlijk niet op je hoof krijgen maar zo te zien wel op je armen laughing

Doe eens normaal man!!!!
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #32 Gepost op: 31 Augustus 2011, 18:35:19 »

joh, sinds wanneer ben jij helemaal kaal?? wel sexy trouwens  lol
Grijns, ach, dat krijg je er van als de scheiding breder is dan de lengte van de kam, dus dan is het maar een kleine overgang naar een volledige scheiding van haar en hoofd.  schater
Nee knopen in je haar kan je dan hoogst waarschijnlijk niet op je hoof krijgen maar zo te zien wel op je armen laughing
Ach, als je haar maar goed zit he.  watzegik
Heel herkenbaar.. je zou zo een zoon van me kunnen zijn.  cheesy
Maar volgens mijn moeder ben ik dat niet, net nog ff gechecked. poeh

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #33 Gepost op: 31 Augustus 2011, 18:44:13 »

Maar volgens mijn moeder ben ik dat niet, net nog ff gechecked. poeh

laughing  je hebt in ieder geval dezelfde "coupe" als mijn 4 zoons.

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #34 Gepost op: 31 Augustus 2011, 20:47:15 »

dan adopteer je hem toch  schater
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #35 Gepost op: 01 September 2011, 11:06:59 »

dan adopteer je hem toch  schater

Bij deze..  lol

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #36 Gepost op: 01 September 2011, 14:28:31 »

Bij deze..  lol

Oef, dus het is nou "cyberson"???????

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #37 Gepost op: 01 September 2011, 18:28:49 »

Yepp.
Geen ontkomen meer aan dus.

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #38 Gepost op: 01 September 2011, 19:23:59 »

welkom in het land der kalen, Willem.
Mijn mannetje heeft ook "heel erg kort" haar  lol002
Eerste zoon begint ook al, en tweede zal ook wel binnenkort volgen.

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #39 Gepost op: 01 September 2011, 19:49:22 »

Bij mij zit het gewoon wat meer verdeeld  lol002
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #40 Gepost op: 01 September 2011, 22:09:24 »

't is dus naar beneden gezakt...  lol002

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #41 Gepost op: 01 September 2011, 23:22:25 »

Oef, dus het is nou "cyberson"???????

lol   

Heb je trouwens je titel al gezien?   lol002  staat er al een paar dagen.   cool

Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #42 Gepost op: 02 September 2011, 05:36:43 »

lol   

Heb je trouwens je titel al gezien?   lol002  staat er al een paar dagen.   cool

Ja mam, was me opgevallen een dag of wat geleden, ik wilde er niets van zeggen om er geen aandacht op te geven, maarre, jij leest teveel op mijn FB, hahahahaha lol002 biggrins

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #43 Gepost op: 02 September 2011, 09:49:13 »

laughing  Ik moet de boel toch een beetje in de gaten houden? 

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #44 Gepost op: 02 September 2011, 23:49:23 »

Ronald is dan het tegenover gestelde, die heeft me een pruik waar menige vrouw jaloers op zou zijn.
Die moet echt steeds op tijd naar de kapper anders is het net alsof hij zo'n bont muts op heeft cheesy

Doe eens normaal man!!!!
Pagina's: 1 2 [Allemaal]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Nieuwe aanwinst
Ga naar: