Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.197 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 10:46:54
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Talentenjacht
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Talentenjacht  (gelezen 141 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Gepost op: 26 Augustus 2011, 18:01:31 »

Bij America gots Talent hebben ze weer een ontdekking gedaan, ik heb er naar geluisterd en als ze het werkelijk is, dan is het subliem maar het klinkt als een playback van een volwassen stem

http://www.youtube.com/watch?v=SKhmFSV-XB0
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Augustus 2011, 18:02:41 »

Ik ga niet eens op het linkje klikken. Ben helemaal klaar met die dingen.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Augustus 2011, 18:37:01 »

Arm kind..   zucht

Klinkt prachtig hoor, maar dit is niet normaal, een kind dat zo "volwassen" zingt.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Augustus 2011, 01:50:44 »

inderdaad, niet normaal

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 19 September 2011, 15:30:01 »

Hebben jullie de kleine winnares Hollands Got Talent gezien? 
Ik had zo m'n bedenkingen bij zo'n jong ding, 11 jaar pas. Ik vond haar niet zo erg zuiver zingen, en veel te volwassen nummers voor een kind.

Ik las vanmorgen een stukje in de krant van Wilma Nanninga, ik ben het roerend met haar eens!

Citaat
Privémening: Knuffelberen voor Aliyah

door door Wilma Nanninga
Knuffelberen voor Aliyah. En dat vond ik nog het meest terechte cadeau voor deze 11-jarige met de gouden strot, die afgelopen vrijdag Hollands Got Talent won.

Ik zal wel de Johan Derksen van de zangtalentenshows zijn. Maar ik vind dat er zo langzamerhand zoveel echt jonge kinderen aan programma’s als HGT, My Name is of So You Think You Can Sing, of hoe ze ook allemaal heten, meedoen dat er naast het Jeugdsongfestival gewoon weer ruimte is voor een mini playbackshow, waarbij dan wel echt gezongen wordt.

Aliyah won een auto, maar het was appels met peren vergelijken. Dat zal wel een beetje inherent zijn aan programma’s als HGT, maar ik ben dan voor het invoeren van een minimum leeftijd. Zodat schattigheid niet meetelt en jonge kinderen eigen shows hebben waar hun talent wordt gekoesterd en er wordt gekeken naar hoe het verantwoord met ze verder moet. Ik zeg niet dat meisjes van 11 alleen nog ’drie kleine kleutertjes zaten op een hek’ mogen zingen. Ik vind het wel ver gaan dat ze geperst in een glitterjurk, met dikke lagen make up op hun jonge gezichtjes zoals in de halve finale bijvoorbeeld het nummer And I’m telling You van Jennifer Hudson staan te zingen. Dat nummer gaat over een vrouw van middelbare leeftijd die haar man in wanhoop toezingt omdat hij van haar wil scheiden. Dat is, zoals Marco Borsato vrijdag tegen me zei, als een 16-jarige die My Way van Sinatra staat te zingen.

Kinderen in dit soort talentenshows doen me nog het meest denken aan die Amerikaanse kindermissverkiezingen waar jonge meisjes, omgevormd tot barbiepoppen, allerlei kunstjes op het toneel doen. Dat moeten we in weldenkend Nederland niet willen.
(bron:telegraaf)

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #5 Gepost op: 19 September 2011, 15:59:15 »

Eens, 11 is veel te jong voor zoiets.

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #6 Gepost op: 19 September 2011, 17:43:17 »

Elf jaar is prima voor een kinderprogramma.
Eigenlijk moeten ze er twee versies van maken, een kinder- en een volwassen programma.
Bv de scheiding 16 jaar.

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #7 Gepost op: 19 September 2011, 18:06:02 »

er ging in een droom voor haar in vervulling maar ze hoort niet thuis bij oudere deelnemers. Ik ben het er mee eens dat er een scheiding in leeftijd moet zijn, met bijpassende prijzen
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #8 Gepost op: 19 September 2011, 22:53:05 »

Tja of het te jong is.. Met elf zit je vaak al in groep 8 en dan zijn ze al best wel ver met dingen. En een volwassen nummer zingen dat dat wat vreemd overkomt kan ik wel begrijpen, maar hoeveel jongeren zingen niet mee met het nummer "Hee you sexy bitch" Doet me denken aan een column van Daphne Deckers dat hierover ging. Toen ik tiener was zong ik ook al mee met Wham nummer, "I want your sex" Tja, het klinkt lekker, maar echt weten wat je zingt, daar had je geen idee van.

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #9 Gepost op: 20 September 2011, 16:05:07 »

Ik ben het deze keer helemaal met Nanninga eens en dat gebeurt niet altijd.
Ik vind het te ver gaan en zie ook idd die Amerikaanse opsmuck voor me.
Niet goed om ene kind van die leeftijd al zo veel aandacht te geven.
Het lijkt er steeds meer op dat kinderen op 10 jarige leeftijd al volwassen moeten zijn of zich althans zo moeten gaan gedragen...ben er erg tegen!

Doe eens normaal man!!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Talentenjacht
Ga naar: