Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 01 Maart 2011, 14:04:38 » |
|
haahhahaha, jaaaaaa, een soort van praatgroep: hoe gaat het leven verder ná boer zoekt vrouw 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Augustus 2011, 12:06:00 » |
|
Er is weer "nieuws" Boer Wim is weer vrijgezel © KRO
Boer Wim Petter, die in 2009 meedeed aan het programma Boer Zoekt Vrouw, is weer vrijgezel. Hij en Astrid zijn uit elkaar. 'Als je weet waar we wonen, komt het misschien een beetje raar over wat ik nu ga zeggen, maar Astrid kan hier op de boerderij op de een of andere manier haar rust niet vinden,' vertelt Wim in Weekend. 'Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het voor haar beter zou gaan voelen hier, maar het is me niet gelukt.'
Astrid had haar baan bij de Belastingdienst en haar woning in Leeuwarden opgegeven om bij de melkveehouder in te trekken. Even leek ze haar draai te hebben gevonden in het boerenbedrijf. Maar nu kan ze niet wachten tot ze weer terug kan naar de hoofdstad van Friesland.
'Ik heb Astrid nog gevraagd of het op liefdesgebied eventueel weer goed zou kunnen komen, als ze straks weg is van de boerderij. Ze heeft me echter laten weten dat dat er voor ons niet meer in zit, helaas,' aldus Wim. (Redactie) 03/08/11 14u15
AD Nieuwsmedia BV. Dat had ik niet verwacht.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Augustus 2011, 12:07:57 » |
|
tja... zoiets kan gebeuren... Wel jammer voor hen. Maar ze hebben toch een leuke tijd gehad samen. En misschien is hij nu 'moedig' genoeg om weer eens op een andere dame aan te stappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Augustus 2011, 12:10:48 » |
|
Wie weet krijgt hij genoeg "aanbiedingen", hij is tenslotte nu een bekende Nederlander. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Augustus 2011, 12:10:59 » |
|
Goh het leek of ze voor elkaar gemaakt waren, zonde maar ja, wel een goede beslissing voor ze elkaar ongelukkig zouden maken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Augustus 2011, 16:54:34 » |
|
Het lijkt me ook niet zo makkelijk wonen in Staphorst. Wel heel veel sociale controle... en dan als niet-gelovige, dan word je denk ik ook niet snel geaccepteerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Augustus 2011, 16:57:07 » |
|
Dat zou best eens kunnen.. het leek me trouwens ook wel een tante met haar op de tanden die heel goed wist wat ze wilde. Dat zag je toen ze de eerste keer bij hem was en meteen over verbouwen begon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Augustus 2011, 16:58:23 » |
|
oja, dat was zij...  Zou die verbouwing inmiddels al gerealiseerd zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 04 Augustus 2011, 16:58:56 » |
|
Vast wel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 04 Augustus 2011, 18:37:42 » |
|
maar zelfs dat was niet genoeg om ze te houden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Augustus 2011, 00:53:43 » |
|
ik had even google in werking gezet om te kijken wie die Wim ook weer was. ik zag dat ze in mei nog samen naar Albanie zijn geweest voor een ontwikkelingsproject
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 06 Augustus 2011, 01:02:55 » |
|
 Hun eigen persoonlijke project is dus mislukt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Augustus 2011, 10:06:12 » |
|
tja, ze zijn de enige niet. Maarja, als bekende Nederlander komt het in de krant te staan als je relatie mislukt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 06 Augustus 2011, 10:45:50 » |
|
Ja inderdaad.. 1 op de 3 relaties mislukken.  maar daar worden geen stukjes in de krant aan besteed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 06 Augustus 2011, 11:13:40 » |
|
hihihi, gelukkig niet zeg, dan zou de krant tien keer zo dik moeten zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 12 September 2011, 18:08:20 » |
|
Boer Frank en zijn Anita zijn toe aan nieuwe stap
Boer Frank en Anita zijn nog steeds stapelverliefd. Hoewel samenwonen er door Anita's studie de komende jaren niet in zit, gaan ze binnenkort wel een andere verbintenis aan: ze beginnen samen een bedrijf. Dit meldt het AD vandaag. Dat wordt afkicken voor boer Frank en zijn Anita. Afgelopen drie maanden waren de twee dag en nacht samen tussen de geiten, met als hoogtepunt een weekje vakantie in een huisje in Friesland, samen met hun jachthondenpup Rinca. Maar nu de colleges vandaag worden hervat, bivakkeert de vierdejaars studente diergeneeskunde weer een groot deel van de week op haar kamer in Utrecht.
'Gelukkig hoef ik het eerste half jaar, tot mijn coschappen beginnen, maar in deeltijd naar school. Dan kan ik vanaf woensdag weer naar Frank toe,' vertelt Anita, die de boerderij in het Limburgse Heythuysen inmiddels als haar thuis beschouwt.
Echt samenwonen zit er door de studie voorlopig niet in, maar de twee gaan op korte termijn wel een andere, officiële verbintenis aan met elkaar: ze beginnen samen Frank's Farm, een bedrijf in geitenvlees en -kaas dat zich richt op het hogere segment horeca. Zij doet de administratie, hij de organisatie en samen gaan ze de waar promoten.
Frank: 'Ik ga niet zelf slachten, mijn geiten gaan naar het slachthuis. De eerste keer dat ik een van mijn eigen dieren at, vond ik dat wel moeilijk maar ik heb me er al snel overheen gezet. Geitenvlees heeft een unieke, eigen smaak. En ik weet dat de dieren een goed leven hebben gehad en met liefde zijn verzorgd.'
De weekendrelatie valt in de praktijk best mee, zegt de boer. 'Het is nog maar heel weinig voorgekomen dat Anita er een hele week niet was.' De echte test moet nog komen. De studente wil namelijk op stage in het buitenland. 'Dat wil ik al heel lang. Al heb ik mijn plannen wel bijgesteld. Ik ga geen half jaar, zoals ik eerder dacht, maar een week of zes. Langer kan ik Frank niet missen. En ik kies natuurlijk een land uit waar hij graag een of twee weken naartoe wil komen. Nieuw-Zeeland of zo.' Daarna is er nog tijd genoeg om samen oud te worden op de boerderij. Want die intentie is er zeker, zeggen ze. En horen er kinderen bij de toekomstplannen? 'Ja,' zegt Frank stellig. Als Anita wil gaan sputteren, voegt hij er snel achteraan: 'Maar over tien jaar pas of zo.'
Hoe vergaat het de andere boeren...
Boer Gijsbert & Femke. Ze woont ver weg, heeft een zoon uit een eerdere relatie en is een ontzettende poets- en opruimfreak. Kortom, Femke was alles wat boer Gijsbert niet wilde. Maar toch was er geen ontkomen aan tussen die twee. En het gaat nog steeds goed met hun weekendrelatie. Of ze al aan samenwonen denken? 'Er valt niets nieuws te melden op het moment,' aldus de koeienhunk.
Boer Richard & Annemieke. Boer Richard speelde Boer zoekt Vrouw op zijn eigen manier en sprak tussen de dagdate en logeerpartij stiekem af met Annemieke. Met alle consternatie van dien toen het 'boerenbedrog' uitkwam. Ze zijn nog steeds bij elkaar. Richard: 'We gaan liever vandaag dan morgen samenwonen.' Het is wachten op het goede moment, met het oog op Annemiekes kinderen.
Boer Marcel & Ksenia. Boer Marcel viel als een blok voor Ksenia, maar de Poolse beantwoordde zijn liefde niet. De twee zien en spreken elkaar nog steeds regelmatig, maar de Limburgse aardappelteler is nog alleen. Hij blijft positief. 'Wie weet wat er allemaal nog komen gaat.' Hij kijkt met gemengde gevoelens op het programma terug. 'De KRO heeft me heel anders neergezet dan ik ben.'
Boerin Annemarie. De nuchtere boerin Annemarie bleef na Boer zoekt Vrouw eveneens met lege handen achter. Maar inmiddels heeft ze een vriend, laat de Wassenaarse kaasmaakster weten. Wie dat is? 'Het gaat zowel zakelijk als privé hartstikke goed met mij, maar ik heb verder geen behoefte om interviews te geven,' zegt ze.
(bron AD)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 12 September 2011, 18:48:41 » |
|
leuk om dit allemaal te lezen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 12 September 2011, 18:48:56 » |
|
Leuk om weer iets van hen te horen.  Wanneer begint de nieuwe serie? Daar ben ik wel weer aan toe eigenlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 13 September 2011, 00:42:36 » |
|
Ik heb er nog niks over gehoord, misschien zijn ze al wel aan het opnemen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 13 September 2011, 00:49:07 » |
|
Yvonne is nu met half-buitenlandse stelletjes op stap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 13 September 2011, 00:52:24 » |
|
Ook voor BZV??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 13 September 2011, 00:57:47 » |
|
een KRO serie die binnenkort start. ze volgt koppeltjes waarvan de Nederlandse helft de buitenlandse partner over laat komen en laat dan naast de romantiek ook de problemen zien waar ze tegen aan lopen. ik las bijvoorbeeld van een hoogopgeleide ict-er uit India die thuis in Rotterdam? duimen zat te draaien want zo lang de papieren niet in orde waren mocht hij niet werken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 13 September 2011, 11:01:14 » |
|
ik zag ook een voorstukje. Omdat Yvon het presenteert, ga ik kijken, maar het heeft niets te maken met boeren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 13 September 2011, 11:10:17 » |
|
het gaat over mensen en relaties, dat doet BZV ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 30 November 2011, 11:33:32 » |
|
’BZV’-stel gaat samenwonen
door door Colette Boegman
Boer Gijsbert (36) en zijn Femke (26) zijn gaan samenwonen. De Friese blondine heeft haar werkgever, de gemeente Dantumadiel, vaarwel gezegd en haar intrek genomen in de melkveehouderij in Abcoude.
„Het was een grote stap om Dokkum te verlaten, maar de liefde voor Gijs heeft gewonnen”, vertelt een dolgelukkige Femke.
Terwijl het drukke leven op de melkveeboerderij onder de rook van Amsterdam gewoon doorgaat, pakt Femke haar spullen uit. „De verhuizing van mijn zoontje en mij vergt nog redelijk wat organisatie. Maar het voelt heel goed. En ik kan eindelijk iedere nacht tegen Gijs aankruipen!”
Gijsbert en Femke geven zelfs voorzichtig toe dat ze voor de toekomst ook nog een kinderwens hebben. Gijsbert: „Femke is al moeder en zou graag te zijner tijd nog een kindje willen. En ik op zich ook. Eerst maar even deze grote stap ervaren, dan zien we wel weer verder. Eén ding weet ik heel zeker; alles wat op mijn pad komt wil ik met Femke delen.” Femke: „Dat wil ik ook, lekker van elkaar genieten op de boerderij.” (bron:Telegraaf) Leuk stel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 30 November 2011, 11:38:45 » |
|
dat wordt poetsen voor haar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 30 November 2011, 11:39:52 » |
|
Volgens mij houd ze daar wel van. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 30 November 2011, 11:46:29 » |
|
heey, goed nieuws zeg. Gijs en Femke vond ik het leukste stel!  En op 13 mei krijgen we weer tien nieuwe verse boeren voorgeschoteld. Dus mensen... schrijven hoor (als je tenminste niet getrouwd bent!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 30 November 2011, 16:50:16 » |
|
allemachies dat ze er nog steeds liefhebbers voor vinden voor dergelijke programma's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 30 November 2011, 17:19:10 » |
|
ja en ik ben er een van  die kijkt bedoel ik hè!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 30 November 2011, 19:09:57 » |
|
tja, wij (van de boerenstand) moeten wel he? 'k Vind er eigenlijk niks an, maar ja... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 30 November 2011, 19:52:50 » |
|
 Ik vind het ook leuk!! Er zijn toch ook kanjers bij. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 30 November 2011, 20:58:24 » |
|
dat bedoel ik Gran, lekker genieten, wat jij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 30 November 2011, 23:19:49 » |
|
inderdaad! De één houdt van Guzzi's (schrijf ik het goed?) en de ander van BZV 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 30 November 2011, 23:20:31 » |
|
ik ben boer dus ik hou enkel van vrouw 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 01 December 2011, 00:54:20 » |
|
en een goed glas bier denk ik. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 01 December 2011, 08:19:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 01 December 2011, 08:20:30 » |
|
en een goed glas bier denk ik.  en een stuk gebak en nog heel veel meer lekkers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 01 December 2011, 08:21:07 » |
|
deze boer is een levensgenieter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 01 December 2011, 09:53:27 » |
|
En geef hem eens ongelijk.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 01 December 2011, 10:42:14 » |
|
al eens bij mijn beroep gekeken op facebook? ik begrijp het helemaal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 01 December 2011, 10:48:03 » |
|
jou beroep is mijn hobby 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 01 December 2011, 10:54:08 » |
|
 lekker hè? haal uit het leven wat erin zit voor de kans voorbij gaat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 01 December 2011, 19:43:49 » |
|
ik ben boer dus ik hou enkel van vrouw  Ben een hobbyboer. Vallen daar ook vrouwen op? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 01 December 2011, 19:44:42 » |
|
al eens bij mijn beroep gekeken op facebook? ik begrijp het helemaal  facebook? hmm ff gaan zoeken dan.. owh nee "heb" ik al haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 01 December 2011, 21:11:20 » |
|
ja jou heb ik overal al geloof ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 02 December 2011, 00:43:31 » |
|
O jeee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 02 December 2011, 08:54:22 » |
|
maar goed dat je geen echte boer bent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 02 December 2011, 17:35:44 » |
|
Ben heel lang geleden nog wel boerenknecht geweest 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 02 December 2011, 19:45:59 » |
|
maar das nog geen echte boer, jammer voor je 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 02 December 2011, 23:06:29 » |
|
boer or not to boer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 03 December 2011, 00:46:37 » |
|
"that's the question" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 23 December 2011, 23:13:46 » |
|
Pff, afgelopen al gelezen op de site van BZV, maar nog steeds vergeten het hier ff te zeggen: Op 1 en 8 januari tweemaal een special over de BZV-boeren. Hoe laat enzo dat weet ik niet meer, maar het komt vast nog wel op het nieuws, en het staat ook wel op de site, denk ik. Op 13 mei het voorstellen van de tien nieuwe boeren. Op 2 sept begint de nieuwe serie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 24 December 2011, 12:29:47 » |
|
 Leuk, ik ga zeker weer kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 24 December 2011, 16:25:22 » |
|
pffff dan gaan we weer naar de volgende kerst  maar op 1 en 8 januari ben ik van de partij, leuk!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 25 December 2011, 21:21:07 » |
|
ja, ik heb er ook echt zin in om weer es bij de boeren te kijken. Zouden het alleen boeren van de laatste serie zijn, of van alle vijf series?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 25 December 2011, 23:11:51 » |
|
van alle series. Martijn en Marlies komen in ieder geval niet. ze zaten midden in een verbouwing en camera op het erf kwamen toen ongelegen. dit vertelt Marlies in het KRO ledenblad. wie wel komen zal ook wel ergens vermeld staan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 26 December 2011, 12:33:40 » |
|
hebben ze wat te verbergen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 26 December 2011, 15:15:48 » |
|
weet ik niet, ze gingen ook een ontvangstruimte bouwen. als het klaar is kan je gaan kijken http://marliez.com/#/6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 26 December 2011, 18:22:23 » |
|
Ach, Martijn en Marlies timmeren al zoveel aan de weg, die hebben extra aandacht van BZV vast niet echt nodig. En het is wel een hele inbreuk (wederom) op je privacy), denk ik.
En ik ben best ook wel benieuwd naar die állereerste stellen. Bij één van die stellen was al vrij snel een kindje, die zal toch ook al wel weer minstens een kleuter zijn, of misschien al wel ouder!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 27 December 2011, 00:15:16 » |
|
http://www.dehoevebv.nl/producten/houderijen/rijkers.htmlvoor kerstmis was er een akkerbouwbijeenkomst op het bedrijf van Piet. ik had die dag andere dingen in mijn agenda. van horen zeggen weet ik dat bij Piet in de straat een vrouw is komen wonen waar hij een klik mee kreeg. ze schijnen inmiddels getrouwd te zijn. ik denk niet dat hij in de uitzending komt. tot nu toe heeft hij bij dit soort terugblikken de boot afgehouden. BZV is voor hem een gesloten boek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 01 Januari 2012, 21:25:28 » |
|
Het was zo leuk om de aflevering weer te zien. Mooi dat er zulke stevige relaties zijn ontstaan, sommige zelfs al jarenlang. Die oudere boer, Adriaan vond ik zo hartverscheurend alleen, in die eerste aflevering, en nu heeft hij zo'n lief vrouwtje getroffen. Fijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 01 Januari 2012, 22:09:06 » |
|
Ik heb het niet gezien, hubbie wilde graag naar het darten kijken. Uitzending gemist dan maar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 01 Januari 2012, 22:10:14 » |
|
ik heb het opgenomen dus morgen ff kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 01 Januari 2012, 22:14:54 » |
|
En volgende week het vervolg.
Daarna moeten we weer wachten tot mei, als de tien nieuwe boeren weer worden voorgesteld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 01 Januari 2012, 22:17:26 » |
|
Dan is het alweer voorjaar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 01 Januari 2012, 22:47:13 » |
|
ships, ik bedenk me opeens dat wij dan waarschijnlijk nog in Hongarije of Slowakije zitten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 02 Januari 2012, 00:19:59 » |
|
ik kijk ff niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 02 Januari 2012, 10:21:44 » |
|
Ik heb het gisteravond ook nog even via uitzending gemist gekeken.. het was leuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:13:10 » |
|
wij kijken nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:15:36 » |
|
op de site staan ook nieuwjaarsboodschappen, sommige worden door koppeltjes uitgesproken andere door boeren alleen. van sommige is bekend dat de partner weg is, maar zou het van die andere over zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:18:17 » |
|
geen idee? misschien komen die volgende week aan de beurt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:20:15 » |
|
dat denk ik ook, maar ik heb ook ergens gelezen dat het volgende week een baby-aflevering zal worden. ik betwijfel of Marcel in deze korte tijd een baby uit zijn hupsakeebroekje getoverd heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:21:42 » |
|
nou! hij toonde het ronduit voor iedereen die wilde kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:37:40 » |
|
maar van kijken alleen komen er nog geen baby's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:39:49 » |
|
misschien bij sommige kijksters een babywens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:40:38 » |
|
hihihi, zou het? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 02 Januari 2012, 11:45:42 » |
|
geen idee. maar zijn wel BZV relaties ontstaan doordat vrouwen na de uitzendingserie op betrokken boer afstapte en rustig buiten de drukte van de camera tot een relatie kwamen. Jan en Pauline, maar ook de kennis van Dees die hier vroeger schreef, is daar een voorbeeld van. dus waarom zou er geen vrouw zijn die samen met Marcel in het luxe badje wil spetteren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 02 Januari 2012, 12:03:57 » |
|
ach ja, geen potje zo scheef of d'r past wel een dekseltje op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 02 Januari 2012, 12:15:22 » |
|
LEEUWARDEN - Regisseur Steven de Jong werkt aan een plattelandskomedie met de titel Boerenliefde. Dat heeft hij maandag bekendgemaakt. De film moet in het voorjaar van 2013 in de bioscoop te zien zijn.
De komedie vertelt over een veeboer die tijdens een tv-gala verliefd wordt op een tv-ster. Zijn omgeving raadt hem echter af zijn hart te volgen, omdat de liefde tussen een eenvoudige boer en een bekende Hilversumse presentatrice toch geen stand kan houden. De Jong omschrijft het project zelf als „Notting Hill meets Boer zoekt Gooische Vrouw.” De casting is momenteel in volle gang. Maar zeker is wel dat Gerard Joling de titelsong van de film gaat zingen. De opnames vinden in het najaar plaats. In het voorjaar gaat De Jong eerst het echtscheidingsdrama Janey, kind van de rekening draaien, met Chris Zegers in de hoofdrol. Eerder maakte de regisseur films als De Schippers van de Kameleon en De Hel van '63.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 02 Januari 2012, 14:44:22 » |
|
lijkt me leuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 02 Januari 2012, 16:31:05 » |
|
mij ook, die wil ik dan wel zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 02 Januari 2012, 16:55:24 » |
|
het zou me niets verbazen dat de hoofdrolspeelster klein en blond is en veel op Yvonne lijkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 03 Januari 2012, 10:41:22 » |
|
Misschien speelt Yvon het wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 03 Januari 2012, 11:06:38 » |
|
ik denk niet dat ze dat contractmatig mag, als ze al zou willen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 03 Januari 2012, 14:20:33 » |
|
ach ja, de KRO zal de boel wel goed dichtgetimmerd hebben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 03 Januari 2012, 15:03:41 » |
|
ik vraag me af of ze het zelf zal willen. een toneelrol accepteren die zo dicht bij haar huidige werk ligt gaat ten koste van haar image. als ze een rol speelt van een zangeres die een relatie krijgt met een politicus of een dominee, dat staat veel verder van BZV af en zou wel kunnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 03 Januari 2012, 22:09:29 » |
|
Ik denk niet dat ze dat wil of mag.. als ze het al zou kunnen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 08 Januari 2012, 17:09:07 » |
|
Vanavond deel 2.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 08 Januari 2012, 21:42:36 » |
|
ik neem het op en kijk morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 08 Januari 2012, 22:49:10 » |
|
Dan verklap ik nog maar niks, maar het was heel leuk! Veel BZV-baby,s en kleuters ook. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 08 Januari 2012, 23:38:23 » |
|
enerzijds leuk om boeren te zien uit de categorie 6 t/m 10, anderzijds had ik graag wat meer boeren gezien die de uitzending echt gehaald hebben en waar je min of meer een band mee opgebouwd hebt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 05 Februari 2012, 13:56:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 05 Februari 2012, 15:37:09 » |
|
mooi stukje en er staan heel wat waarheden in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 05 Februari 2012, 18:48:09 » |
|
ben niet helemaal tot onderin gekomen, toen ging de telefoon, maar dat doe ik nog een keertje. Mooi stukje ja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 12 Februari 2012, 14:55:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|