Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.192 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 10:18:18
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Vreselijk!
Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vreselijk!  (gelezen 607 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 23 Juli 2011, 13:11:32 »

Citaat
Zaterdag 23 juli 2011.

Dodental aanslagen Noorwegen naar 91

Laatste update: 23 juli 2011 12:48
OSLO - Een schutter heeft vrijdag op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, zeker 84 mensen doodgeschoten. Bij een bomaansag in Oslo vielen nog eens zeven doden.

De slachtoffers op Utoya zijn overwegend tieners en jongeren in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De Noorse politie verhoogde zaterdag het dodental van 10 naar 84.
Een zegsman van de politie zei dat rekening wordt gehouden met het oplopen van het dodental. In het water rond Utoya zoekt de politie naar nog meer mogelijke slachtoffers.
De aanval op het jeugdkamp van de sociaaldemocratische partij op Utoya heeft ''een catastrofale omvang'', aldus politiechef Oystein Maeland. Hij vreesde dat het dodental nog iets hoger kan uitvallen om er ook ernstig gewonde slachtoffers zijn.
De Noorse koning Harald V heeft zaterdag de aanslagen ''een niet te vatten tragedie'' genoemd en zei dat het belangrijk is dat de mensen bij elkaar blijven en elkaar steunen.

Grote bom
De dader kwam aan het eind van de middag en anderhalf tot 2 uur nadat er in het centrum van Oslo een grote bom was ontploft, naar het jeugdkamp verkleed als politieagent. Hij zei de veiligheid te komen controleren en schoot vervolgens op de aanwezigen.
Er waren naar schatting 560 jongeren aanwezig op het kleine eilandje. De schutter is aangehouden. Het zou gaan om een 32-jarige Noor uit de hoofdstad Oslo met rechts- extremistische ideeën.

Autobom
Bij de aanslag met een autobom in de hoofdstad verloren zeven mensen het leven. Aangenomen wordt dat de schutter op Utoya ook verantwoordelijk is voor de aanslag in Oslo. Daar werd het kantoor van de sociaaldemocratische premier Jens Stoltenberg zwaar beschadigd, net als de ministeries van Financiën en van Olie. Het vreedzame Noorwegen werd diep geschokt door de aanslagen.(bron:nu.nl)

Wat een zieke geest heeft die man, zoveel jonge mensen de dood injagen.  zucht

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Juli 2011, 13:31:11 »

de teller stond op 91 hoorde ik zojuist, maar er waren ook mensen de zee in gevlucht en die zouden mogelijk verdronken kunnen zijn. de dader schijnt ook tot een christelijke sekte te behoren. 99% van de christenen en moslims zijn mensen waar het goed mee toeven is. echter die enkeling die tot een extremistische christen of moslimsplinter behoord zijn gevaren voor de samenleving  smiley_rboos_an

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 23 Juli 2011, 13:44:47 »

Je zult maar net in de buurt van zo'n verkeerde zijn. Bedroefd

Nog een man opgepakt.   ohoh

Citaat
za 23 jul 2011, 13:13
Gewapende man opgepakt bij Utoya

AMSTERDAM -  De Noorse politie heeft zaterdag een man aangehouden die zich ophield in de omgeving van de Noorse premier Jens Stoltenberg. De premier bezocht een hotel in de buurt van het eiland, waar vrijdag 84 mensen werden doodgeschoten. De man zei tegen journalisten dat hij was aangehouden omdat hij een mes op zak had.

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #3 Gepost op: 23 Juli 2011, 19:00:05 »

Het is echt letterlijk niet te geloven, maar helaas maar al te waar. Wat een enorm drama, die deze mensen nooit meer zullen vergeten en die zoveel mensen een enorm vedriet bezorgen!

We kunnen ons nooit beschermen tegen dit soort gekken. En waarom hij dit gedaan heeft, omdat hij de linkse ervan beschuldigt de Islamisering te omarmen. Hij begrijpt echt niet dat hij  nu net zo erg is als de moslim extremisten, die dit soort dingen ook doen. Dus wat is erger, vraag ik me dan af.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #4 Gepost op: 23 Juli 2011, 19:23:26 »

Ja, bizar. Wat een wacko is dat zeg.

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Juli 2011, 22:19:30 »

Toch is dit iets wat al jaren terug verwacht werd en op grotere schaal.
Alleen denk je niet direkt aan Noorwegen, eerder aan Duitsland, Engeland of Frankrijk waar de problemen vele malen groter zijn met allochtonen.
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Juli 2011, 09:08:12 »

hij gaf aan een hekel te hebben aan onze multi-culterele samenleving, heeft heel erge waardering voor Geert Wilders en Hirshi Ali
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #7 Gepost op: 26 Juli 2011, 14:28:11 »

Ik heb ook waardering voor Geert maar wat heeft dan van doen om dat maar in het wilde weg te gaan schieten ,alsof Geert dat zou doen!
Wat een gek zeg!

Doe eens normaal man!!!!
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Juli 2011, 14:40:26 »

inderdaad, en sommige linkse media zijn er als de kippen bij om nu met het vingertje naar Wilders te wijzen. dat bevordert enkel het haatzaaien en geeft voer aan dit soort gekken

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #9 Gepost op: 26 Juli 2011, 14:51:49 »

dat zullen ze wel proberen, vooral nu we weten dat die kerel in Londen geweest is toen Wilders daar een toespraak gaf
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #10 Gepost op: 26 Juli 2011, 15:02:56 »

dat geeft alleen maar aan dat die idioten van uiterst links even gevaarlijk zijn als de idioten van uiterst rechts. ze verstaan geen rede en als het gelijk niet kunnen krijgen grijpen ze het geweer

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #11 Gepost op: 26 Juli 2011, 15:50:29 »

inderdaad, en sommige linkse media zijn er als de kippen bij om nu met het vingertje naar Wilders te wijzen. dat bevordert enkel het haatzaaien en geeft voer aan dit soort gekken
Juist, die man staat voor ideeen waar ik het mee eens ben maar heb wordt hem van alle kanten bijna onmogelijk gemaakt!

Doe eens normaal man!!!!
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #12 Gepost op: 26 Juli 2011, 15:57:34 »

Juist, die man staat voor ideeen waar ik het mee eens ben maar heb wordt hem van alle kanten bijna onmogelijk gemaakt!
ik ben geen Wilder aanhanger, maar hij heeft evenveel recht op een plaats in het debat als ieder ander. we leven in een democratisch land. door hem te gaan verketteren krijg je een sfeer van eerst polarisatie en daarna agressie. we zijn een volk van debat en dialoog. je moet elkaar met argumenten bestrijden en niet met kretologie en zeker niet met wapens, die vaak volgen op kretologie

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #13 Gepost op: 26 Juli 2011, 16:05:31 »

stuur je woorden eens op naar het kabinet Geje, misschien dat ze er wat van leren dan als kleutertjes zitten wachten wanneer ze denken reden te hebben Wilders weer ergens mee aan te vallen
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #14 Gepost op: 26 Juli 2011, 16:08:57 »

kabinet en Wilders vangen elkaar hooguit wat vliegen af. de Pechtoldjes en Sapjes maken geen deel uit van het kabinet en zijn wel in het kleuterklasje te vinden waar jij het over hebt

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #15 Gepost op: 26 Juli 2011, 16:22:24 »

laat ik het dan anders zeggen, het hele groepje in Den Haag dat liever af en toe tikkertje en verstoppertje doet dan serieus bezig zijn gezamelijk te proberen dit land te besturen.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #16 Gepost op: 26 Juli 2011, 16:57:02 »

ik ben geen Wilder aanhanger, maar hij heeft evenveel recht op een plaats in het debat als ieder ander. we leven in een democratisch land. door hem te gaan verketteren krijg je een sfeer van eerst polarisatie en daarna agressie. we zijn een volk van debat en dialoog. je moet elkaar met argumenten bestrijden en niet met kretologie en zeker niet met wapens, die vaak volgen op kretologie

Precies, helemaal met je eens!

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #17 Gepost op: 26 Juli 2011, 18:14:28 »

ja mee eens, slaat nergens op maar was te verwachten natuurlijk.

anderzijds krijgt die dader zeer waarschijnlijk ook een averechtse reactie vanuit z'n eigen "gelederen"
Om nu net als het moslim terrorisme willekeurig onschuldige mensen te pakken helpt niet zo erg.

Eind vorige eeuw was vanuit meerdere kanten al gewaarschuwd voor dit soort gasten las ik vanmorgen.
En ja zoiets stond me nog bij en had ik meen ik al gepost ook.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #18 Gepost op: 26 Juli 2011, 19:16:34 »

de Pechtoldjes en Sapjes maken geen deel uit van het kabinet en zijn wel in het kleuterklasje te vinden waar jij het over hebt

Precies, die zullen wel weer met het vingertje gaan wijzen.. net als Job, dat is koren op hun molen.. rolleyes

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #19 Gepost op: 26 Juli 2011, 23:18:43 »

Toen ik het half uur nieuws keek en hoorde dat ze ook al weer over Wilders begonnen ben ik maar snel effe boodschappen gaan doen.
Ik kan er zo woest om worden!
Hij heeft zelf ook zijn afgrijzen uitgesproken over deze daad, wat willen ze nou in godsnaam van hem????!!!!

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #20 Gepost op: 27 Juli 2011, 11:26:03 »

Zelfs Job grijpt het weer aan om Wilders de mond te kunnen snoeren  ehm
Anderen grijpen hun kans om die gewelddadige spellen weer verboden te krijgen.
Schijnt dat de schutter onder het schieten naar z'n Ipod luisterde, ook maar verbieden?
kunstmest zal ook wel weer duurder worden door allerlei strikte regeltjes.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #21 Gepost op: 27 Juli 2011, 13:00:47 »

Zieke geesten blijf je houden in de maatschappij, dus alle dingen die ze nu roepen helpen niet.

En ja, zoals ik ook al schreef , koren op de molen van Job.  ongeduldig

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #22 Gepost op: 27 Juli 2011, 13:20:50 »

Job is beter af als burgemeester, hij heeft bewezen niet echt geschikt te zijn voor de functie die hij nu bekleedt
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #23 Gepost op: 27 Juli 2011, 17:41:44 »

Job heeft anders als burgemeester ook aardig wat ketsers gemaakt, neem alleen al toen hij zelf niet kon/wilde/durfde te beslissen toen met die rampzalige koninginnedag om het festival al dan niet door te laten gaan, die keus liet hij aan de DJ over....zielig mannetje!!

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #24 Gepost op: 27 Juli 2011, 19:21:38 »

ja inderdaad, hij heeft duidelijk te hoog gegrepen, iedereen had meer van hem verwacht
Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Vreselijk!
Ga naar: