Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 22 Juni 2011, 15:10:15 » |
|
Uit welke boom ben jij gevallen? http://home.versatel.nl/monique.van.leeuwen/Loggie/-Bomenhoroscoop.htm Ik ben een Esdoorn. Esdoorn (onafhankelijkheid van geest) -Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig naar nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2011, 15:30:34 » |
|
Haagbeuk (de goede smaak)
-Van koele schoonheid, let op uiterlijk en conditie, goede smaak, is niet egoïstisch, maakt het leven zo comfortabel mogelijk, leidt een redelijk en gediscipineerd leven, zoekt vriendelijkheid en erkenning in een emotionele partner, droomt van ongewone minnaars, is zelden echt gelukkig met zijn/haar gevoelens,wantrouwt vele mensen, is nooit zeker van eigen beslissingen, erg nauwgezet.
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juni 2011, 16:35:41 » |
|
Ik ben een kastanjeboom.  Kastanjeboom (de eerlijkheid)
-Van ongewone schoonheid, wil geen indruk op andere maken, goed ontwikkeld gevoel van gerechtigheid, levendig, geintresseerd, een geboren diplomaat, maar raakt makkelijk geïrriteerd en wordt snel gevoelig in gezelschap, vaak door een gebrek aan zelfvertrouwen, gedraagt zich soms superieur, voelt zich niet begrepen, heeft maar één liefde voor het leven, heeft moeite met het vinden van een partner.  dat laatste heb ik geen moeite mee gehad, en laat die schoonheid ook maar weg. De rest klopt aardig vind ik. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Juni 2011, 16:40:10 » |
|
Ik ben een olm, klopt best wel wat beschreven wordt alleen dat leiden doet het niet zo goed  Olm (de grootmoedigheid) -Plezierige vorm, smaakvolle kleding, bescheiden eisen, heeft de neiging om fouten niet te vergeven, opgewekt, houdt ervan om te leiden maar niet om te gehoorzamen, eerlijke en trouwe partner, houdt ervan om beslissingen te nemen voor anderen, gul, grootmoedig, goed gevoel voor humor, praktisch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juni 2011, 17:18:32 » |
|
Ik hou me nooit bezig met horoscopen ofzo, maar toen ik aan het zoeken was naar een naam van een boom, kwam ik deze site tegen. Toen ik, toch wel nieuwsgierig naar 'mijn' beschrijving keek, vond ik het frappant hoe goed het bij me past (op een enkel dingetje na)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2011, 17:23:23 » |
|
Dat dacht ik ook toen ik het van jou las. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2011, 22:45:02 » |
|
Ik ben een kastanjeboom.  dat laatste heb ik geen moeite mee gehad, en laat die schoonheid ook maar weg. De rest klopt aardig vind ik.  Nou... als je die trouwfoto's van jou bekijkt, dan was je toch wel echt een schoonheid. En natuurlijk heb je nu wat meer rimpeltjes, maar je mag er nog steeds heel goed zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Juni 2011, 14:53:22 » |
|
Nou ik zou een populier moeten zijn Herken er niet veel in Hou me dus maar gewoon bij mijn oorspronkelijke sterrenbeeld dat klopt beter
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Juni 2011, 15:24:29 » |
|
1 januari tot 11 januari------Dennenboom Kijk dat begint gelijk goed, er wordt heel wat gezongen voor me aan het einde van het jaar. -Buitengewone smaak, waardigheid, gekunsteld, houdt van alles dat mooi is, humeurig, koppig, neigt naar egoïsme maar houd van degene die naast staan, nogal bescheiden, erg ambitieus, getalenteerd, vlijtig, ontevreden minnaar, heeft veel vrienden maar ook veel vijanden, erg betrouwbaar. Nou klopt helemaal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Juni 2011, 20:47:36 » |
|
helemaal?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:39:24 » |
|
van humeurigheid heb ik (op het forum) nog niet veel vernomen... De rest klopt volgens mij allemaal! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:46:52 » |
|
ook ontevreden minnaar? hoe weten jullie dat allemaal?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:48:25 » |
|
tja.... jij hebt hem toch ontmoet?  En toen stuurde jij me toch een pm met: pssssssssssssssssttttttttttttttt.... heb je 't al gehoord dat.........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:49:19 » |
|
owja natuurlijk maar ik had het tevoren doorgesproken met BT, jullie niet....... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:49:56 » |
|
maar dat pm'de je ons toch allemaal daarna? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:51:48 » |
|
nee want ieders box zat vol, weet je nog? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:52:48 » |
|
Hij raakte pas vol van al die pm's die jij stuurde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:55:33 » |
|
 dan is hij wel in de aandacht geweest, toch? Zal hij blij mee zijn hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 27 Juni 2011, 11:05:57 » |
|
hihihi, en nu kan niemand meer pm's sturen.......... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 27 Juni 2011, 12:28:15 » |
|
Ik ben net als Peg, een olm.
Olm (de grootmoedigheid)
-Plezierige vorm, smaakvolle kleding, bescheiden eisen, heeft de neiging om fouten niet te vergeven, opgewekt, houdt ervan om te leiden maar niet om te gehoorzamen, eerlijke en trouwe partner, houdt ervan om beslissingen te nemen voor anderen, gul, grootmoedig, goed gevoel voor humor, praktisch.
Eigenlijk klopt het best goed.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Juni 2011, 12:02:05 » |
|
Heel mooi, hoeft de rest niks meer mee te nemen naar de barbeknoei 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Juni 2011, 14:11:59 » |
|
Nou als het zou moeten zou ik dat gerust doen hoor. Ben sowieso altijd meer een gever dan een nemer geweest.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Juni 2011, 16:55:06 » |
|
Nou als het zou moeten zou ik dat gerust doen hoor. Ben sowieso altijd meer een gever dan een nemer geweest.
Plaag je maar even hoor maar inderdaad ik heb dat ook. Betaal liever alles dan dankjewel te moeten zeggen. Vrienden die lenen en niet terug betalen zie ik vooral als een leermoment en vooral blij dat ik er niet langer energie in hoef te steken als zgn vriend. Dan denk ik maar, prima investering eigenlijk die lening. Al blijft het natuurlijk kut zulke vrienden. Zijn ook altijd dezelfden die een rondje moeten geven en ja anders krijg je niks immers wanneer het gezellig is. Had m'n ex nog wel eens commentaar op en natuurlijk had ze gewoon gelijk maar ja....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 30 Juni 2011, 23:31:38 » |
|
De hazelaar (de buitengewone)
-Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe indruk te maken, actieve strijder voor sociale zaken, populair, stemmig, wispelturige minnaar/es, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.
Ben wel degelijk veeleisend soms.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|