Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 09:07:04
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Bommelding bij Ikea
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bommelding bij Ikea  (gelezen 152 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Gepost op: 30 Mei 2011, 21:33:45 »

Veel politie bij Ikea in Son

EINDHOVEN - De politie is met een groot aantal voertuigen uitgerukt naar Ikea in Son. Dat melden een groot aantal mensen via Twitter.
 Volgens iemand in de winkel is er sprake van een bommelding.

De melding kwam kort na half negen bij de politie binnen.

Het woonwarenhuis sluit doorgaans om 21.00 uur.
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Mei 2011, 22:47:14 »

Explosief ontploft bij Ikea Son

EINDHOVEN - In een prullenbak buiten Ikea in Son is maandagavond omstreeks 19.30 uur een explosief ontploft. Het warenhuis is niet vooraf gewaarschuwd voor de explosie, meldt een voorlichter van de politie.

Na de ontploffing is de politie gebeld, die vervolgens samen met de brandweer aan een onderzoek is begonnen.

De zaak is omstreeks 20.30 uur ontruimd, een half uur voor sluitingstijd. Verschillende klanten meldden via Twitter dat er sprake zou zijn van een bommelding.

De Explosieven Opruimingsdienst (EOD) is ter plaatse. Het onderzoek richt zich met name op de situatie buiten de winkel.

Volgens de politie is er niemand gewond geraakt.

Niet alleen de Ikea in Son, maar ook in het Vlaamse Gent werd vandaag ontruimd.

In de Vlaamse stad ging de winkel op de Flanders Expo omstreeks 18.00 uur op slot na een explosie. Daar zou volgens Het Nieuwsblad een wekker tot ontploffing zijn gebracht.

Het is volgens de woordvoerder nog te vroeg om uitspraken te doen over een mogelijk verband tussen de explosies bij beide Ikea-vestigingen.

Het warenhuis is in het verleden vaker bedreigd. Pakweg twee jaar geleden, in maart 2009, werd de vestiging in Amsterdam-Zuidoost ontruimd na een bommelding. En in 2002 probeerde iemand het concern nog 2,5 ton af te persen. Als Ikea niet akkoord zou gaan, zouden in verschillende filialen bommen tot ontploffing brengen
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Mei 2011, 23:03:32 »

Volgens de politie is er niemand gewond geraakt.

Nee duhhhh dat is toeval??!!
Vraag me af wie hier achter zitten, bahhh...wat kan het toch een rotwereld zijn he? puke

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Mei 2011, 00:16:36 »

doh  alweer?  wat hebben ze toch tegen Ikea.

Citaat
Het zijn niet de eerste incidenten op dit gebied die het Zweedse meubelconcern troffen.

In maart 2009 moesten alle winkels in Amsterdam-Zuidoost twee dagen dicht nadat een vrouw vanuit Brussel belde met informatie over een mogelijke aanslag op onder meer Ikea Amsterdam. Begin mei werd ze aangehouden. Hoewel justitie wilde dat ze geobserveerd zou gaan worden in het Pieter Baan Centrum, stelde de rechter haar eind juli op vrije voeten.

In december 2002 ontving Ikea in Amsterdam een brief waarin ene 'Carlos II' 250.000 euro eiste, anders zouden in filialen van de meubelgigant in Amsterdam en Sliedrecht explosieven tot ontploffing worden gebracht. Ikea besloot daarop alle tien de vestigingen die het bedrijf toen in Nederland had te sluiten om ze te doorzoeken op bommen. In Sliedrecht en Amsterdam werden inderdaad bommen aangetroffen.

In januari werden twee Poolse mannen aangehouden die de dreigbrief hadden verstuurd. Zij werden in augustus 2004 veroordeeld tot 7 en 4 jaar gevangenisstraf.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #4 Gepost op: 31 Mei 2011, 09:05:13 »

en het was niet alleen in Son en Gent maar ook bij een filiaal in Frankrijk  ehm
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #5 Gepost op: 31 Mei 2011, 09:45:22 »

dat is geen toeval

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #6 Gepost op: 31 Mei 2011, 10:01:27 »

biggrins zei onze Sherlock Holmes
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #7 Gepost op: 31 Mei 2011, 11:08:32 »

Dat zei ik al eeder hoor want ik heb alle afleveringen van Baantjer gezien, met C O C K biggrins

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #8 Gepost op: 31 Mei 2011, 18:24:02 »

Ik heb nog nooit wat gemist zonder mijn C O C K(met wel) en was van plan dat zo te blijven doen ook  kiekeboe
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Bommelding bij Ikea
Ga naar: