Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 09:02:00
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Dag Sinterklaasje...........
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Dag Sinterklaasje...........  (gelezen 171 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Gepost op: 21 Mei 2011, 12:33:54 »

Bram van der Vlugt legt werk als Sinterklaas neer

ROTTERDAM - In een extra uitzending van het Sinterklaasjournaal zal Bram van der Vlugt zaterdagavond aankondigen dat hij zijn werkzaamheden met betrekking tot Sinterklaas neerlegt. Dat blijkt uit een publicatie op de website van de NTR.

© ANP

Vrijdag werd al aangekondigd dat de extra uitzending van zaterdag groot nieuws zou bevatten.

Tijdens de extra uitzending zal Van der Vlugt zelf van Sinterklaas het Grote Boek in ontvangst nemen dat hij in de afgelopen 25 jaar heeft volgeschreven, zo meldt de NTR.

Van der Vlugt werd sinds 1986 ieder jaar als goedheilig man binnengehaald. Stefan de Walle zal de werkzaamheden van Van der Vlugt voortzetten voor de Nederlandse Publieke Omroep.

De NTR heeft ook laten weten dat de intocht van Sinterklaas dit jaar in Dordrecht zal plaatsvinden op 12 november rond het middaguur.

Ik vind dit zoooo zonde! We hebben nog nooit zo'n goede sinterklaas gehad maar ja, het was natuurlijk wel te verwachten met zijn leeftijd. Hopelijk krijgen we weer een goeie maar die zal heel wat in huis moeten hebben om Bram te overtreffen
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mei 2011, 12:47:09 »

Stefan de Walle kennen de meesten nog als zoon Kees van Flodder

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Mei 2011, 13:11:26 »

Ik ben benieuwd. Gelukkig is het niet Jeroen Krabbe geworden, zoals velen riepen.

Het nieuws dat van der Vlugt zou stoppen is niet zo bijzonder. Het was alleen nog niet bekend wanneer het zou gaan gebeuren.

Sinterklaas
Forzona Member

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Mei 2011, 18:07:49 »

Ja jongens en meisjes, ik ga met pensioen, het is mooi geweest.
Bedankt voor de gezelligheid hier, een beestje triest ben ik wel, maar geef mijn werkmijter door aan mijn opvolger..

Daaaaaaaaaaaag..  zwaaien

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Mei 2011, 18:17:01 »

Wat leuk dat u even persoonlijk afscheid van ons komt nemen Sinterklaas.. we hebben een leuke tijd met u gehad.   applaus

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Mei 2011, 23:13:34 »

Sinterklaas is niet weg hoor. Hij komt gewoon aan in Dordrecht dit jaar.

Bram van der Vlugt had alleen het boek van Sinterklaas als cadeautje gehad. Maar dat was ook de bedoeling omdat het toch al vol was en hij 25 jaar lang de sint goed had geholpen. ;)

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Dag Sinterklaasje...........
Ga naar: