Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 08:57:24
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Morgen..
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Morgen..  (gelezen 153 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 20 Mei 2011, 22:42:27 »

Citaat
NEW YORK - Christenen hebben vrijdag in New York de boodschap verspreid dat de wereld op 21 mei vergaat. Die theorie komt van Harald Camping, voorman van het christelijke Amerikaanse radiostation Family Radio en is onder meer gebaseerd op codes uit de Bijbel.

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Christenen-waarschuwen-voor-einde-wereld/m1gz508fvf6e

Hoe vaak hebben we deze voorspelling nou al gehad?  ehm

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Mei 2011, 22:44:11 »

ik weet het niet maar zielig hoor, om de wereld weer zo angstig te maken, tssssssssss
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Mei 2011, 22:55:41 »

Nouja, als we dan gaan, dan gaan we met z'n allen..  doh  maar dan had ik vandaag niet al die boodschappen hoeven halen.  cheesy

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Mei 2011, 23:05:39 »

ik ook niet, kheb een lading binnengehaald voor feest morgen, wie weet halen we het niet eens. Oh jawel, als je gelovig bent, dan wel, het andere gepeupel sterft een wisse dood, yeah yeah yeah, dacht dat gelovigen iets meer verstand hadden  ongeduldig
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Mei 2011, 23:47:03 »

Ach weetje, de mensen van deze beweging geloven er zo heilig in dat ik ze het niet eens kwalijk neem dat ze mensen angst aanjagen.

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Mei 2011, 00:30:17 »

Volgens de film die binnekort in premiere gaat wordt het toch 21 december 2012?? cheesy
Heerlijk dan toch...ineens met z'n allen, niemand verdriet om het verlies van een dierbare maar allemaal in de rij aan de poort, kunnen we daar een meeting houden lol

Doe eens normaal man!!!!
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #6 Gepost op: 21 Mei 2011, 00:54:51 »

daar zijn die amerikanen goed in. als ze een paar centen hebben worden ze tv-dominee. met wat gekrijs krijgen ze wat volgelingen die allemaal het gironummer weten te vinden van hun grote roerganger. nu zal zijn banksaldo wel toereikend zijn om van zijn pensioen te gaan genieten en blijven zijn volgelingen helaas stuurloos achter. voor hun geeft dat inderdaad het gevoel dat de wereld vergaat totdat ze weer een andere klojo ontdekken waar ze hun dollars kwijt kunnen

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #7 Gepost op: 21 Mei 2011, 08:17:02 »

ja geld is heeeel belangrijk, zó belangrijk dat ze vandaag het einde der tijden aankondigen maar nog ff hun gironummer aanprijzen voor eventueel overtollig geld waar je toch niks meer aan hebt, zo krom als een hoepeltje maar altijd mensen die er in trappen  frowntap
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #8 Gepost op: 21 Mei 2011, 10:24:22 »

Of je hebt van die wacko's die het einde van de wereld voor willen zijn en collectief zelfmoord gaan plegen...

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #9 Gepost op: 21 Mei 2011, 10:34:26 »

zolang ze anderen met dat bloedbad niet lastig vallen is die oplossing geen probleem

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #10 Gepost op: 28 Mei 2011, 16:58:58 »

oh, meneer de dominee had zich "verrekend", zoals iedereen nu wel weet was het niet 21 mei, maar word het nu 21, oktober.
En waar Shanon het hover heeft, dat is volgens de kalender van de Maya's, die houdt tenminste op bij 2012, 21 dec. En volgens de geleerde heren betekent dat het einde van de wereld. Ook nonsens, want als je het goed bekijkt zouden de Maya's dus wel het einde der tijden hebben kunnen berekeken maar hun eigen einde door de Spaanse overheersing kwam niet in hun op? hahaha, jammer, ik geloof er niet in, kan mer niet te druk over maken. Als het komt dan komt het, maar ik lig er niet wakker van, "doomsday" voorspellingen worden al eeuwen lang gedaan, er zijn sukkels zat die er in geloven, ikke niet.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Morgen..
Ga naar: