cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 30 April 2011, 00:23:52 » |
|
 Gaan jullie nog iets leuks doen? Koekhappen, zaklopen, matjesmarkt, of gewoon thuis voor de buis. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 April 2011, 08:02:15 » |
|
Marleen is gisteravond/vannacht naar zo'n konneginnedaggebeuren geweest, maar ik ben nooit zo bezig met dit soort aktiviteiten
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 April 2011, 11:05:49 » |
|
Remco is ook naar koninginnennacht in Eindhoven geweest, door het onweer met de bus ipv met de fiets, vannacht terug proberen te komen met de taxi maar die was al weg, toen maar met de benenwagen, hij kwam vanmorgen om half 7 thuis, hartstikke moe. Hij heeft eigenlijk vanmiddag een demonstratie van Capoeira in Uden om 13.00 uur maar goede kans dat hij dan nog in bed ligt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 April 2011, 11:44:07 » |
|
Marleen was wel met de fiets en het was dus half vijf (ze had vooraf gezegd twee uur), maar het optreden met de harmonie heeft ze vanmorgen (en nu nog) in dromenland gevierd rijden er dan vanaf een bepaald tijdstip geen taxi's meer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 April 2011, 11:55:38 » |
|
jawel maar het is of te duur of je hebt van die 'zwarte' taxi's die zijn afspraken niet nakomen zoals vannacht dus gebeurd is. Tja en dan kan je een fiets weghalen maar gelukkig doet de groep dat niet, die pakken de benenwagen ondanks dat wij gezegd hadden te bellen als het fout zou lopen en dat wij dan zouden rijden, maar ze hebben het zelf opgelost 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 April 2011, 12:05:47 » |
|
als ze in een groep lopen dan gaat het toch wat sneller en vinden ze het denk ik ook wel spannend/gezellig. heeft zijn nieuwe lief die conditietest ook doorstaan of heeft die zich niet in het nachtelijk avontuur gestort?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 April 2011, 12:15:42 » |
|
Ik kijk naar de TV, maar verder doe ik er niet veel aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 April 2011, 12:20:52 » |
|
heb je dan geen rommeltjes om te verkopen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 April 2011, 12:22:21 » |
|
Ik denk dat enkele van mijn zonen de dag ook niet erg bewust mee zullen maken.. koninginnenach vinden ze ook leuker.  De kleinzoons zitten al vanaf vanmorgen vroeg op de matjesmarkt spulletjes te verkopen, straks maar eens even kijken of ze goede zaken gedaan hebben. ik zit nog even voor de buis, alhoewel ik het hoog tijd vind om eens een andere viering van koninginnedag te bedenken. Wim-Lex en Maxima zullen vast wel iets anders bedenken. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 April 2011, 13:54:47 » |
|
als ze in een groep lopen dan gaat het toch wat sneller en vinden ze het denk ik ook wel spannend/gezellig. heeft zijn nieuwe lief die conditietest ook doorstaan of heeft die zich niet in het nachtelijk avontuur gestort?
nee het waren alleen de jongens, vanavond hebben ze met de meiden afgesproken om samen wat te doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 April 2011, 14:00:20 » |
|
Ik kijk naar de TV, maar verder doe ik er niet veel aan.
Hier hetzelfde. Had eigenlijk al een paar jaar niet meer gekeken maar vond het toch wel weer heel leuk om te zien en het is toch best uniek in de wereld dat het hele koningshuis zo openbaar tussen het volk aanwezig is. ja, ik vond het oprecht weer eens leuk om te zien.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 April 2011, 18:14:00 » |
|
Pff we hebben een heel gezellige middag gehad met het nodige bier en vrienden, hubbie is nu naar de friettent en ik heb de bordjes klaar gezet, het draait een beetje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 April 2011, 18:37:05 » |
|
Hier hetzelfde. Had eigenlijk al een paar jaar niet meer gekeken maar vond het toch wel weer heel leuk om te zien en het is toch best uniek in de wereld dat het hele koningshuis zo openbaar tussen het volk aanwezig is. ja, ik vond het oprecht weer eens leuk om te zien.
Ja, leuk om te zien. Wist niet dat Weert zo'n creatieve plaats is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: