|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 17 April 2011, 17:53:17 » |
|
En mijn favoriet, uiteraard ook als ringtone http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUYOn the day I was born The nurses all gathered 'round And they gazed in wide wonder At the joy they had found The head nurse spoke up Said "leave this one alone" She could tell right away That I was bad to the bone Bad to the bone Bad to the bone B-B-B-B-Bad B-B-B-B-Bad B-B-B-B-Bad Bad to the bone I broke a thousand hearts Before I met you I'll break a thousand more, baby Before I am through I wanna be yours pretty baby Yours and yours alone I'm here to tell ya honey That I'm bad to the bone Bad to the bone B-B-B-Bad B-B-B-Bad B-B-B-Bad Bad to the bone SOLO I make a rich woman beg I'll make a good woman steal I'll make an old woman blush And make a young girl squeal I wanna be yours pretty baby Yours and yours alone I'm here to tell ya honey That I'm bad to the bone B-B-B-B-Bad B-B-B-B-Bad B-B-B-B-Bad Bad to the bone SOLO 2 And when I walk the streets Kings and Queens step aside Every woman I meet They all stay satisfied I wanna tell ya pretty baby Well Ya see I make my own I'm here to tell ya honey That I'm bad to the bone Bad to the bone B-B-B-B-Bad B-B-B-Bad B-B-B-Bad Bad to the bone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 April 2011, 19:41:26 » |
|
 lekkere muziek.. ik heb wel even een oortje ingedaan, hubbie kan dit niet zo waarderen.  En dat terwijl dit toch een van zijn favorieten is. http://www.youtube.com/watch?v=PN_YjM4V4fc
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 April 2011, 23:22:24 » |
|
Ik luister nu mee naar de tv, waar Gerrit naar kijkt, maar uiteraard is dat niet m'n favoriete geluid.
Ik hou van heel veel muziek.
Toen ik een puber was, was ik helemaal lijp van Abba en Olivia NewtonJohn. Nu hou ik vooral van melodieuze muziek, twee of meerstemmig. Twarres is daar een megavoorbeeld van. En Krezip. Red hot chili peppers,
favoriete liedjes.
Veel nummers (nog steeds) van Abba, Veel nummers van Olivia Newton John. Calipso, John Denver Op een mooie Pinksterdag, Leen Jongewaard en nog iemand? Nights in white satin, Moody Blues, Nothing Else matters, Metallica Down Under , Men at work Mrs Robinson (weet niet wie dat zingt) Island in the stream (Dolly Parton en Oude Maasweg, Amazing Stroopwafels True Colors, Cindy Lauper Het Hongaarse volkslied is ook heel mooi, vooral als je het heel traaaaag zingt.
En dan heb ik een live CD van Michael W. Smith (gospelzanger) die ik waanzinnig vind. Als ik die hoor, dan brul ik altijd mee, zo mooi, zo doordringend! En eigenlijk nog wel veel meer......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 April 2011, 09:04:23 » |
|
de koeien zonder slip van Aladin 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 April 2011, 10:59:57 » |
|
jaaaa die is ook nog steeds goed!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 18 April 2011, 11:01:01 » |
|
de koeien zonder slip van Aladin  de kinderen vonden dat indertijd zo leuk  och en op een braderie of zoals hier met de havenfeesten was het wel geinig zoiets.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 April 2011, 11:06:29 » |
|
Bij dit nummer gaat de volumeknop ook altijd omhoog.. jeugdsentiment? http://www.youtube.com/watch?v=XpA0oPR_EOQ
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2011, 17:30:33 » |
|
Het gezoem van mijn pc...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 April 2011, 18:54:34 » |
|
jaaaa luister ik nu naar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 April 2011, 19:27:28 » |
|
Ik luister naar de vaatwasser en Ronald die de tuin aan het sproeien is.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 18 April 2011, 23:48:54 » |
|
radio 2
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 April 2011, 01:19:57 » |
|
.. een heel laat journaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 19 April 2011, 10:39:01 » |
|
Naar de werkzaamheden die in een straat achter ons gebeuren, nieuwe rioleringen worden daar gelegt.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 April 2011, 11:12:07 » |
|
naar Q music
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 19 April 2011, 11:17:38 » |
|
Naar een tweetal keffede honden die hierachter ons in een kennel zitten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 19 April 2011, 16:58:24 » |
|
Door dit topic dacht ik o ja ff weer knalharde muziek aanzetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 April 2011, 18:49:29 » |
|
ik luister nu naar een liedje van Thomas O'Melley, van de Aristokatten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 April 2011, 20:57:03 » |
|
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen... Connie Francis komt net voorbij daveren. Maar zometeen wel weer echte muziek hoor  (BT is toch nog lang niet thuis hihi, zit nog ergens in NH met de motor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 20 April 2011, 01:29:05 » |
|
 Dat wilde ik je nog vragen.. dus je kon je lekker uitleven met harde muziek.  Conny Francis.. deze soms? http://www.youtube.com/watch?v=7TPBh3sd29w
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 April 2011, 17:44:15 » |
|
Nee niet echt maar staat wel ergens. Had zelf ooit eens zo'n periode maar dochterlief Rebecca was een jaar of 8 denk ik toen ze dat soort muziek ineens leuk vond. cassettebandjes was het nog ook. In de auto en op d'r kamer. Geen idee waar die bandjes gebleven zijn ondertussen maar niemand die daar nog naar omkijkt eigenlijk. Heb het weer eens gedownload omdak het tegen kwam dat ik zei "o ja" anyway, memories 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 April 2011, 17:46:41 » |
|
He twas ff stil hier na dat nummer maar de boel weer in gang gezet ondertussen  BT is ergens onderweg en zou chineesje meepakken zodra in de buurt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 April 2011, 11:24:55 » |
|
NU op de radio. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 April 2011, 14:13:27 » |
|