Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Gepost op: 13 April 2011, 16:46:34 » |
|
'Joran van der Sloot draait door in gevangenis' Uitgegeven: 13 april 2011 11:38 Laatst gewijzigd: 13 april 2011 13:57
AMSTERDAM - Joran van der Sloot zou zich zeer gewelddadig gedragen in zijn gevangenis in Peru. Volgens een bron van weekblad Panorama heeft de 23-jarige Nederlandse moordverdachte in de afgelopen vijf maanden al zeker drie mensen neergestoken. © AFPEen gevecht tussen Van der Sloot en een celgenoot zou zelfs zijn uitgelopen in een waar bloedbad.
In woede-uitbarstingen, vermoedelijk sterk beďnvloed door drugsgebruik, heeft Van der Sloot volgens Panorama een medegevangene in de buik gestoken, waarna de man met spoed moest worden geopereerd.
"Hij is al ontelbare keren in een isoleercel gesmeten, maar daar komt hij steeds weer vijandiger uit", aldus de bron uit Van der Sloots omgeving in het weekblad.
Kerst
Volgens mensen in zijn nabijheid draaide de verdachte van de moord op de Peruaanse Stephany Flores (21) door, nadat zijn moeder na een emotioneel telefoongesprek het contact verbrak en hem zo een eenzame kerst bezorgde.
Van der Sloot lijkt voldoende geld te bezitten om keer op keer bewakers om te kopen en erin te slagen zichzelf van wapens en drugs te voorzien.
Zijn advocaat ontkent de berichten in Panorama niet, maar zegt in een reactie aan het blad dat de bewakers en andere gevangenen van de Castro-Castro-gevangenis zijn cliënt uitlokken. "Ze veroorzaken zulk gedrag door hem bloot te stellen aan druk en stressvolle situaties. Daar kan hij niet mee omgaan", aldus Maximo Altez.
Verdacht
Van der Sloot wordt ervan verdacht in mei vorig jaar de 21-jarige Flores, de dochter van een bekende autocoureur en zakenman, in een hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima te hebben omgebracht.
Na een vlucht naar buurland Chili kon hij worden opgepakt. Sindsdien zit hij in de zwaarbewaakte Miguel Castro Castro gevangenis in Lima.
Van der Sloot is ook nog altijd de enige verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005 op Aruba.
ik ben geen voorstander van de doodstraf maar zo eentje vraagt erom, niet te geloven hoe gestoord deze jongen is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 April 2011, 16:53:04 » |
|
 ook zo eentje die veel aandacht naar zich toetrekt.. Van mij mag hij levenslang opgesloten blijven waar hij nu is.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 April 2011, 19:47:25 » |
|
En ik geloof er geen reet van. De Amerikanen hebben sowieso al de pest aan hem en ik denk werkelijk dat dit verhaal puur uit de duim gezogen is. Het is naturlijk geen lekker ventje maar dit lijkt me niet mogelijk eerlijk gezegt daar in die gevangenis waar hij al in het zwaarste gedeelte zit.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 April 2011, 20:38:30 » |
|
 'Steken door Van der Sloot is verzonnen'
LIMA - Het verhaal in het tijdschrift Panorama dat Joran van der Sloot op medegevangenen zou hebben ingestoken, is totaal uit de lucht gegrepen. Dat heeft zijn advocaat Máximo Altez gezegd.
„Met de directeur van het Instituut voor Penitentiaire Inrichtingen heb ik de informatie nagetrokken en het blijkt totaal verzonnen”, aldus de advocaat. „Er zitten kwade bedoelingen achter om Joran schade te doen. Maar hij wil juist zijn leven veranderen en gaat naar de kerk.”
De Amerikaanse journalist David Wright en de Peruaanse journaliste Vanessa Davila Cuibin schreven deze week in Panorama dat Van der Sloot.„regelmatig uitbarst in blinde woede en er dan op los steekt”.
Altez wil de journalisten voor de rechter dagen.
De advocaat denkt dat het nog een paar maanden duurt voordat het proces tegen Van der Sloot begint. Eerst moet nog aanvullend onderzoek worden gedaan, daarna moet het Openbaar Ministerie de aanklacht formuleren en dan beginnen de zittingen, zo verklaarde Altez.
Joran van der Sloot wordt verdacht van het doden van de Peruaanse Stephany Flores op 30 mei 2010 op zijn hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima. In afwachting van zijn proces zit hij in de Castro Castro gevangenis in Lima.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 April 2011, 20:50:04 » |
|
en ik geloof niet dat hij naar de kerk gaat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 April 2011, 21:18:32 » |
|
Misschien om het offerblok te plunderen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 April 2011, 21:26:04 » |
|
hij is slim genoeg om van corruptie gebruikt te maken en we weten allemaal dat die gevangenissen daar allemaal aan onderhevig zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 April 2011, 21:28:43 » |
|
Nee hoor, je moet een "slecht" mens niet met zulke methodes nog slechter willen maken. Maarja, ook dat is de verharding van de maatschappij.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 April 2011, 22:26:37 » |
|
nee zeg dan dat ie een slechte jeugd gehad heeft en ow wat zielig. Niks zielig hij is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en de gevolgen daarvan maar hij denkt boven elke wet te kunnen staan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 April 2011, 22:37:09 » |
|
Wat willen we nu nog meer dan, hij zit gevangen in een bajes waar het niet zoals hier in Nederland een soort van volpension hotel is maar nog echt een bajes. Hij krijgt nu toch zijn verdiende straf??? Dan moet het toch ook een keertje klaar zijn.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 April 2011, 22:56:02 » |
|
als hij zich daar gedraagt wel ja, ben er niet van overtuigd dat hij een brave jongen geworden is, die jongen is in en in slecht. Hij zorgt er zelf voor dat hij constant in de problemen komt, dan is het niet klaar nee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 14 April 2011, 17:32:43 » |
|
en ik geloof niet dat hij naar de kerk gaat  jawel jawel en hij gaat eindelijk biechten in 2011. In ruil voor een cel zonder kakkerlakken oid. We gaan het nog meemaken dat hij eindelijk verteld wat hij samen met zijn pappie uitgevroten heeft om dit te verbergen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 14 April 2011, 17:34:18 » |
|
Maar ja ik roep ook al jaren dat Bin Laden allang dood is maar komt ook maar geen bewijs van. Tegendeel ook niet echter ondanks wat geluidsopnames die twijfelachtig blijven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|