Gut, het lijkt wel of ik hier alleen maar kom om wat te vertellen over mijzelf, alleen is dat natuurlijk niet correct. Sorry.
Maar moet nu wel even iets kwijt. Janet schijnt niet helemaal gelezen of begrepen te hebben wat er aan de hand is hier, aangezien ze op Facebook een beetje verbaasd overkwam, hihi.
Afijn, Janet, we zijn nu zover dat ons bod op de 1/4 section waar ik over vertelde op de vorige pagina dus geaccepteerd is, sinds gisteren (hiep hiep hoera voor onszelf

) en nu gaat ons stulpje dus in de verkoop. Maandag avond komt de makelaar langs en dan moet het ongeveer zover zijn. Hopenlijk verkoopt de boel snel, voor de door ons in gedachten staande bedrag (? ) Afijn, klinkt krom, maar je kunt het wel snappen denk ik.
Wie weet verkoopt het al ergens in July, dan word het verhuizen in Oktober aangezien er bewoners in "ons" nieuwe huisje zitten en die moeten we twee maanden de tijd geven om iets anders te vinden, dus vandaar Oktober. Net voor de sneeuw valt, hihi.
Maar goed, nu begint weer een spannende tijd voor ons dus. Duimen maar weer. We hebben erg veel zin om te verhuizen (hahaha, ik geloof de dertiende of veertiende keer) en dan word het weer druk aan de gang aangezien er afrastering gemaakt dient te worden voor de paarden en ook voor de schaapkes. Dan nog iets voor de kippen en de geit. Gosh, het lijkt wel een kinderboerderij hier soms.