Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 07:15:52
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: First one of the year.
Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: First one of the year.  (gelezen 1103 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #75 Gepost op: 30 Mei 2011, 10:44:17 »

Froukje wil graag terug naar huis,
Ah gelukkig maar, het lijkt mij niet leuk als ze zo'n eind van huis zijn, maar dit is voor een goed doel.
En wie weet Willem komen jouw dromen uit.  cool

Ik vroeg het omdat een nichtje van mij, die notabene in Canada geboren is voorgoed naar Nederland kwam.
Mijn oom en tante (inmiddels overleden) waren na hun trouwen geemigreerd, en kregen daar 5 kinderen, waarvan 1 geadopteerd.
De oudste zoon woont in Japan, oudste dochter dus in Nederland,geadopteerde zoon in Engeland, de rest (2 dochters) is hun vaderland trouw gebleven.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #76 Gepost op: 30 Mei 2011, 12:49:14 »

migreren zit sommige mensen in het bloed

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #77 Gepost op: 30 Juni 2011, 04:30:20 »

Gut, het lijkt wel of ik hier alleen maar kom om wat te vertellen over mijzelf, alleen is dat natuurlijk niet correct. Sorry.
Maar moet nu wel even iets kwijt. Janet schijnt niet helemaal gelezen of begrepen te hebben wat er aan de hand is hier, aangezien ze op Facebook een beetje verbaasd overkwam, hihi.
Afijn, Janet, we zijn nu zover dat ons bod op de 1/4 section waar ik over vertelde op de vorige pagina dus geaccepteerd is, sinds gisteren (hiep hiep hoera voor onszelf blij) en nu gaat ons stulpje dus in de verkoop. Maandag avond komt de makelaar langs en dan moet het ongeveer zover zijn. Hopenlijk verkoopt de boel snel, voor de door ons in gedachten staande bedrag (? ) Afijn, klinkt krom, maar je kunt het wel snappen denk ik.
Wie weet verkoopt het al ergens in July, dan word het verhuizen in Oktober aangezien er bewoners in "ons" nieuwe huisje zitten en die moeten we twee maanden de tijd geven om iets anders te vinden, dus vandaar Oktober. Net voor de sneeuw valt, hihi.
Maar goed, nu begint weer een spannende tijd voor ons dus. Duimen maar weer. We hebben erg veel zin om te verhuizen (hahaha, ik geloof de dertiende of veertiende keer) en dan word het weer druk aan de gang aangezien er afrastering gemaakt dient te worden voor de paarden en ook voor de schaapkes. Dan nog iets voor de kippen en de geit. Gosh, het lijkt wel een kinderboerderij hier soms. watzegik

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #78 Gepost op: 30 Juni 2011, 07:53:51 »

Willem gefeliciteerd met je aankoop. ik hoop dat jullie er veel geluk mogen vinden. je hebt goede moed in de verkoop. daar zit de markt dus duidelijk nog niet op slot. mensen die in Nederland niet met de markt meedenken raken de woning wie ze kwijt willen vaak aan de straatstenen niet kwijt. sommige panden zie je meer dan een jaar te koop staan. voor de crisis die een paar jaar geleden ingezet is kreeg een makelaar maar amper de kans om een bord in de tuin te zetten

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #79 Gepost op: 30 Juni 2011, 08:04:47 »

heeey Willem, gefeliciteerd! Weer een stap verder in je nieuwe uitdaging. Je gaat het druk krijgen maar alles voor jullie droom! Heb je daar ook stallen bij? Domme vraag want dat moet wel als je zoveel huisdieren met je mee neemt  lol002
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #80 Gepost op: 30 Juni 2011, 12:15:48 »

Ik had je op FB al gefeliciteerd Willem, maar dan hier ook nog een keertje!! bloemetje

We verwachten tegen die tijd natuurlijk bergen foto's van jullie nieuwe landgoed en ranch.  applaus
Succes met de verkoop van jullie huidige landgoed!   duimenB01 duimen

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #81 Gepost op: 30 Juni 2011, 13:09:26 »

Ohh goed zeg, gefeliciteerd! bloemetje
Hoop dat het allemaal een beetje vlotjes zal gaan.

En zodra ik dan de regel lees dat je afrastering voor je paarden moet maken denk ik meteen....ik ga ook emigreren laughing

Doe eens normaal man!!!!
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #82 Gepost op: 30 Juni 2011, 21:15:22 »

Super WIllem.
Ik las het idd op Facebook, wist natuurlijk wel dat je graag eens een schapenfarm zou willen beginnen, maar dat je land op het oog had, dat wist ik nog niet.
Hartstikke mooi man! Heeeeeeeeeeeeeel veel succes ermee!  blij

Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: First one of the year.
Ga naar: