cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 02 Maart 2011, 12:30:26 » |
|
Gaan jullie allemaal netjes stemmen vandaag? 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Maart 2011, 12:31:11 » |
|
welzeker gaan wij dat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Maart 2011, 18:31:00 » |
|
ja, we komen net terug
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 02 Maart 2011, 18:51:24 » |
|
wij waren er rond één uur, toen was er niemand anders, dus we konden zo doorlopen. Het was overigens helemaal nog niet druk geweest, aldus de mannen die er zaten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 02 Maart 2011, 19:05:55 » |
|
strakkies nog even die kant op. Gaat op zeker geen pvda worden na alle mallotigheid van de laatste tijd. Al jaren niet meer eigenlijk maar ja als arbeider verwacht je toch dat zoiets jouw partij zou zijn. Denk gewoon weer VVD maar zag posters dat CDA goed voor Zeeland zou zijn. Kan echter niks vinden op internet van het waarom eigenlijk. Zelfde als wat links roept dus. Stem op ons want we zijn geen rechts want dat is verkeerd en heeeel slecht voor dit land. Je kunt er geen touw aan vast knopen als stemgerechtigde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Maart 2011, 19:40:01 » |
|
De opkomst is nu in ieder geval al hoger dan 4 jaar geleden.  Tja en wat is wijsheid in dit geval, ik wil heel graag dat het huidige kabinet met gedoogsteun kan laten zien wat ze waard zijn, en de 4 jaar volmaakt dus heb ik PVV gestemd. Rutte vind ik een geweldige premier, die de boel wil aanpakken. We zullen moeten bezuinigen, en zeg nou eerlijk, we hebben het toch allemaal goed in dit land? Die vreselijke Cohen wil alles maar voor zich uitschuiven, zodat onze kinderen en vooral de kleinkinderen met de ellende zitten, dat vind ik niet eerlijk. De pvda heeft al veel teveel verknoeid de afgelopen jaren. Dus ik duim dat de oppositie zwaar verliest, zodat ze niet teveel roet in het eten kunnen gooien.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 02 Maart 2011, 22:31:39 » |
|
Ik ben niet wezen stellen deze keer. Iets wat ik altijd trouw doe maar vandaag is het er helaas een keer niet van gekomen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 02 Maart 2011, 23:50:08 » |
|
we vergeven het je Shanon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 03 Maart 2011, 00:06:31 » |
|
Ook ik heb het niet gedaan, heb wel even andere dingen aan mijn hoofd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 03 Maart 2011, 09:24:45 » |
|
ik heb getwijfeld tussen christenunie en cda. hier in brabant krijg je door op die eerste te stemmen ook de sgp op je dak. dus ik heb deze ronde maar cda gestemd. als teveel stemmen naar rechts en/of links gaan is de provincie dadelijk niet regeerbaar
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 03 Maart 2011, 09:27:23 » |
|
VVD . dit kabinet moet toch echt de kans krijgen de rotzooi van balkenende en vooral paars op te ruimen.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 03 Maart 2011, 10:53:05 » |
|
Ik ben wezen stemmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 03 Maart 2011, 12:46:42 » |
|
De opkomst is nu in ieder geval al hoger dan 4 jaar geleden.  Tja en wat is wijsheid in dit geval, ik wil heel graag dat het huidige kabinet met gedoogsteun kan laten zien wat ze waard zijn, en de 4 jaar volmaakt dus heb ik PVV gestemd. Rutte vind ik een geweldige premier, die de boel wil aanpakken. We zullen moeten bezuinigen, en zeg nou eerlijk, we hebben het toch allemaal goed in dit land? Die vreselijke Cohen wil alles maar voor zich uitschuiven, zodat onze kinderen en vooral de kleinkinderen met de ellende zitten, dat vind ik niet eerlijk. De pvda heeft al veel teveel verknoeid de afgelopen jaren. Dus ik duim dat de oppositie zwaar verliest, zodat ze niet teveel roet in het eten kunnen gooien. helemaal mee eens Gran
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 03 Maart 2011, 13:08:10 » |
|
Ook al ben ik deze keer niet wezen stemmen, maar ben het ook helemaal met Gran eens. Maar dat zal jullie vast niet verbazen ;)
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 03 Maart 2011, 14:02:28 » |
|
hier nog een, laat ze maar eens zien wat ze kunnen bereiken, geef ze de ruimte ipv als een stel irritante kleuters alles aanpakken om het ze zo moeilijk mogelijk te maken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 Maart 2011, 10:44:45 » |
|
"de sneeuwschuiver van Cohen blijft binnen, ik hoor geen theekopjes rammelen in de kast" aldus Rutte  We zien nu ook dat de ene partij zegt we kijken van wie het wetsontwerp afkomstig is en vegen het dan gelijk van de baan, waar de ander zegt we leggen ieder voorstel langs onze eigen lat om te beoordelen en eventueel bij te schaven. In dat laatste geval ben je tenminste bezig met het belang voor het land ipv met de eigen zetel. Het eerste vind ik maar hoogst laakbaar en doet meer denken aan de schermutselingen rond de eerste de beste fanfare. Zelfs Hitler en Napoleon immers hadden zo hun goede punten in het beleid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Maart 2011, 10:47:57 » |
|
Napoleon heeft in feite de basis gelegd voor onze huidige wetgeving
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 04 Maart 2011, 17:19:36 » |
|
welzeker gaan wij dat!
Dan vraag ik me wat af als dat mag. Je geeft vaker aan dat je geen nieuws/politiek volgt/leest en kijkt. Stem je dan om je man te steunen of gewoon standaard van huis uit op een christelijke partij, of een regionale/plaatselijke partij omdat er op eoa vereniging positief over gesproken wordt en plaatselijk voelt als belangen dichtbij? Ik vraag me zo af hoe ik me dat voor moet stellen hoe zoiets gaat dus. Strategisch stemmen zal vast niet aan de orde zijn denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 05 Maart 2011, 14:17:59 » |
|
Ik ben niet wezen stellen deze keer. Iets wat ik altijd trouw doe maar vandaag is het er helaas een keer niet van gekomen.
Half Nederland tot middernacht zitten wachten op die verlossende extra zetel, is Shanon thuis gebleven. Zo wordt het nooit wat met Henk en Ingrid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 05 Maart 2011, 20:02:46 » |
|
Ja schaam nu achteraf dus ook diep en zeker gezien Roon dezelfde stem uit brengt als ik 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 06 Maart 2011, 00:04:53 » |
|
die heb je aan de ketting gelegd dat hij ook niet ging?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 06 Maart 2011, 11:18:42 » |
|
Nee hij is doorgaans niet zo'n hardloper als het om stemmen gaat maar normaal moet hij van mij. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 06 Maart 2011, 12:26:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 06 Maart 2011, 13:21:08 » |
|
Ook weer zo'n stom vooroordeel dat kiezers van de PVV laag opgeleiden zouden zijn. Maar goed ik val dan eerder in die groep dan in de groep jongeren 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 06 Maart 2011, 21:38:47 » |
|
Allemaal onzin, afgunst van de verliezers. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 06 Maart 2011, 23:25:54 » |
|
Dan vraag ik me wat af als dat mag. Je geeft vaker aan dat je geen nieuws/politiek volgt/leest en kijkt. Stem je dan om je man te steunen of gewoon standaard van huis uit op een christelijke partij, of een regionale/plaatselijke partij omdat er op eoa vereniging positief over gesproken wordt en plaatselijk voelt als belangen dichtbij? Ik vraag me zo af hoe ik me dat voor moet stellen hoe zoiets gaat dus. Strategisch stemmen zal vast niet aan de orde zijn denk ik zo.
Klopt, ik zie en lees het niet zelf, maar krijg genoeg mee via mensen om me heen, om te weten wat ik stem. Dit keer ging ik er dus ook eigenlijk heen om op m'n 'vertrouwde' partij te stemmen, maar zomaar opeens kreeg ik iets anders in m'n hoofd en dus was/ben ik een zwevende kiezer geworden. En manlief wist er niets van. Heeft er ook niets van gezegd, moestie niet wagen ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 07 Maart 2011, 00:08:23 » |
|
Zo is dat Janet, je eigen kop volgen.  Toen ik op m'n 18e begon met stemmen, zei mijn vader wat ik MOEST stemmen.. tja en toen deed je dat nog. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 07 Maart 2011, 20:20:30 » |
|
@Janet: Nou dat valt me dan weer niet tegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 07 Maart 2011, 20:25:48 » |
|
Maar verder volg ik m'n man natuurlijk als een heeeeeeel trouwe huissloof! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 08 Maart 2011, 01:01:49 » |
|
Laat ik daar nou helemaal niks van geloven.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 08 Maart 2011, 10:32:42 » |
|