Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 06 Maart 2011, 23:27:08 » |
|
foto's volgen toch nog? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 07 Maart 2011, 13:03:01 » |
|
ik heb alleen een paar foto's hoe iedereen er uit ziet, voor de rest laat ik mijn cameraatje mooi thuis  mijn zus en ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 07 Maart 2011, 13:16:40 » |
|
 leuke foto's!!!  Jullie lijken net tweelingzusjes. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 07 Maart 2011, 13:20:00 » |
|
 leuke plaatjes 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 07 Maart 2011, 17:24:22 » |
|
Tja, wat moet ik daar noou van zeggen, hihi. Volwassenen die heel graag weer terug willen naar hun kindertijd en "legaal" verkleedpartijtje doen, hahahaha. Ik hoop in ieder geval dat je er een hoop plezier aan hebt en dat je er niets aan overhoudt. (spijker in je kop of zo)
|
|
|
|
|
|
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 07 Maart 2011, 21:36:29 » |
|
Carnavalswagen van De Brandtweer in vlammen op Een carnavalsvereniging De Brandtweer noemen is de goden verzoeken. Zondag ging na de optocht in Rijsbergen de carnavalswagen van carnavalsvereniging De Brandtweer in vlammen op. De brand brak uit rond vijf uur toen de leden van de vereniging de geluidsapparatuur van de wagen afhaalden. Mogelijk is daarbij kortsluiting ontstaan. Van de wagen bleef na blussing van de brandweer alleen het stalen frame over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 07 Maart 2011, 21:45:34 » |
|
|
|
|
|
|
|
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 07 Maart 2011, 21:47:20 » |
|
Oh... dat laatste is natuurlijk minder leuk...  Maar de foto's zijn prachtig, Peg. Ik sta er altijd weer over verbaasd hoeveel tijd en moeite en materiaal er altijd weer in dat Carnaval gestoken wordt.  Ook die praalwagens, daar wordt vaak tijden aan gebouwd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 08 Maart 2011, 01:04:02 » |
|
 Ik denk dat ze beter een andere naam kunnen verzinnen.. ondanks dat het sneu is, toch hilarisch. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 08 Maart 2011, 11:10:52 » |
|
ik heb de foto's van familie weggehaald, alleen de foto van zus en mij laten staan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 08 Maart 2011, 11:12:09 » |
|
prima 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 08 Maart 2011, 12:08:49 » |
|
Hahahaha leuk zeg en net wat Gran al zegt, echt net tweeling zussen! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 08 Maart 2011, 15:11:19 » |
|
Ik weet het, ik weet het, het is een incident, maar toch kan ik niet nalaten om te wijzen op de gevaren van carnaval. Zie je nou wel, mensen vallen om. Carnavalvierder valt door pin metalen tuinhek Uitgegeven: 8 maart 2011 14:12 Laatst gewijzigd: 8 maart 2011 14:12 THORN - Een 32-jarige man uit Thorn is in de nacht van maandag op dinsdag in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij op een metalen tuinhek viel. © ANP Dat gebeurde rond middernacht toen hij op stap voor carnaval samen met drie vrienden over de Kruisweg liep en daarbij zijn evenwicht verloor, maakte de politie dinsdag bekend. Volgens een woordvoerster van de politie viel de onfortuinlijke carnavalsvierder achterover over het hek, waarbij een metalen punt zich in zijn been boorde. De brandweer heeft het hek rondom het been afgezaagd. Oorzaak: Teveel alcoholische versnipperingen?  De man is met een afgezaagd deel nog aan en in zijn been naar het academisch ziekenhuis in Maastricht gebracht waar hij is geopereerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 08 Maart 2011, 17:54:06 » |
|
Versnipperingen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 08 Maart 2011, 18:30:38 » |
|
ach hij had ook kunnen struikelen over een stoeprandje ofzo, dit is puur pech
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 08 Maart 2011, 19:07:55 » |
|
een achterneef van me is een jaar of tien geleden door het dak gezakt bij het leggen van nieuwe golfplaten. ze hadden helaas voor hem bezuinigd op het vangnet. hij viel dus te pletter op het voerhek. waarmee ik maar zeggen wil, je hoef niet dronken zijn om een dodelijk ongeluk te krijgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 08 Maart 2011, 23:04:53 » |
|
Klopt. Onze Pim gaat nog wel es uit in Zwolle. Vorige maand was hij ook "enigzins aangeschoten", valt hij daar in een kroeg met een trap hartstikke naar beneden. Behalve wat blauwe plekkies had hij niks.
Maar eerlijk is eerlijk: als je dronken bent, heb je wel meer kans op ongelukken. Dat is gewoon een feit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 08 Maart 2011, 23:44:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 08 Maart 2011, 23:55:59 » |
|
straks komt hij nog met een 'vriendje' thuis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 09 Maart 2011, 10:44:47 » |
|
 Helemaal geweldig Peg die stoere binken in een sexy jurkje, en dan die echte mannenhanden met nagellak..  Klopt. Onze Pim gaat nog wel es uit in Zwolle. Vorige maand was hij ook "enigzins aangeschoten", valt hij daar in een kroeg met een trap hartstikke naar beneden. Behalve wat blauwe plekkies had hij niks.
Maar eerlijk is eerlijk: als je dronken bent, heb je wel meer kans op ongelukken. Dat is gewoon een feit.
Pfffft.. ik heb ook vaak m'n hart vastgehouden als de jongens op stap gingen.  en Kim je hoeft niet perse carnaval te vieren om in een pin van een hek te vallen, het gebeurde mij als kind toen ik over een hek wilde klimmen.. zo rats die pin in m'n been.. het litteken, en waar de hechtingen zaten is nog steeds te zien..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 09 Maart 2011, 10:49:33 » |
|
Wwaaaaaaaaaaaaahahhahaaaaaaaaa, wat een leuke foto's! Wat een trio zeg! Maar eh... de volgende keer moeten ze toch maar een behaatje met vulling gebruiken, dat maakt het nog spannender!  Jeetje Gran, daar heb je vast geen leuke herinneringen aan. Hoe oud was je toen (ongeveer)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 09 Maart 2011, 10:51:58 » |
|
Ik geloof dat ik een jaar of 12 was, maar precies weet ik het niet meer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 09 Maart 2011, 18:27:03 » |
|
Keileuk, die gasten maken er tenminste wat van 
|
|