cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 26 Januari 2011, 13:13:46 » |
|
Wat vinden jullie ervan? Geef je mening.
Vanmiddag om 2 uur beginnen de kamerdebatten over de kwestie.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Januari 2011, 13:48:10 » |
|
Ik vindt het goed dat Nederland zich met zulke dingen bezig houdt. Alleen moet je je afvragen of het het waard is als je bijna zeker weet dat dat slachtoffers gaat opleveren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Januari 2011, 14:32:53 » |
|
Ik vind van niet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Januari 2011, 15:44:27 » |
|
andere landen moeten hun verantwoordelijkheid ook maar eens nemen. er zijn veel landen die nog niet aan de beurt zijn geweest. daarom vind ik het terecht dat de soldaten terug zijn. dat er enkele nederlanders blijven, daar heb ik niet zo'n probleem mee. je hebt in die jaren toch kennis op gebouwd van gewoontes en tradities in dat land en het zou jammer zijn als die kennis verloren ging
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Januari 2011, 19:16:36 » |
|
dat klopt Geje, kijk als die jongens er zelf voor kiezen om te gaan, oke maar waarom moet nederland blijvend voorop lopen? Ik vind ook dat een ander land aan de beurt is en ondersteuning is prima maar niet weer all the way
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Januari 2011, 23:32:17 » |
|
Ik stem ook NEE.
Vanavond hoorde ik dat Duitsland er onderhand ook mee stopt.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Januari 2011, 17:35:38 » |
|
ik zeg JA. En ze hadden helemaal niet weg moeten gaan, hoop verspilling allemaal.
Beetje belachelijke opzet nu, gaan militairen mee voor de veiligheid maar ze worden beschermd door de duitse soldaten daar. Dus de Duitse moeten de Nederlandse beschermen. Zoiets kan alleen in Nederland bedacht worden. Nu nog wat waterpistooltjes mee.
O ja en de opgeleide politiemannen mogen geen echte boeven vangen. Dat ze wel beperken tot parkeerbeleid en achterlichtjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Januari 2011, 19:29:36 » |
|
dat laatste is toch het zwaartepunt van het politiewerk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Januari 2011, 19:42:27 » |
|
Ik las vanmorgen in een ingezonden stukje, als ze zover zijn dat ze de autonummers kunnen lezen, ze de mensen daar dan een lasergun kunnen geven.. hebben ze toch een "wapen" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 02 Februari 2011, 14:51:49 » |
|
vind niet dat ze moeten gaan. hoe willen ze daar in een kort tijdsbestek iemand opleiden. de meeste zijn analfabeet daar. wordt toch helemaal niks.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 02 Februari 2011, 15:54:42 » |
|
hoe wordt over deze materie in zijn algemeenheid door je collega's gedacht? in de pers komen enkel de mensen aan de top en die zijn voorstander
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 03 Februari 2011, 10:54:29 » |
|
Het is ook maar net waar je de lat legt bij analfabetisch. Zo zijn om wat te noemen de meeste Nederlanders financieel analfabeet maar we kunnen ons er toch redelijk mee redden. Zeker in de steden is het echt niet zo dat men nog geen nummerbord kan lezen, het wordt allemaal nagepraat. Waarom zouden ze anders uberhaupt een nummerplaat gebruiken... Nu wil GL dat Nederlanders ze in het Engels onderwijzen om te leren lezen en schrijven in het arabisch, én in een x aantal weken. Want dat ze daar nagenoeg geen Engels lezen weten de militairen ondertussen wel. Nu is dat wel vaker een partij van het simplisme maar dit slaat wel weer alles. Ik ben voor iedere militaire hulp waar nodig maar tmoet wel zinvol zijn en geen holle fratsen om iedereen maar weer tevreden te moeten houden. Van Sebrenica is niets geleerd ondanks een vermogen aan parlementair gewauwel achteraf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 03 Februari 2011, 11:23:16 » |
|
Ik vraag me af of ze het ooit zullen leren.  Maarja, Amerika moeten we te vriend houden toch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 03 Februari 2011, 12:23:38 » |
|
precies Gran en dat is waar het hele spelletje om draait!! Niemand zal ooit de rust terug kunnen krijgen in dit soort landen, het is in die regionen altijd wel hommeles. Zit denk ik een beetje in het hele menszijn daar en de bewinds voering. Je ziet het nu in Tunesie, Egypte en Jemen....die mensen hebben zo'n 30 jaar onder druk gestaan en nu pas komt het in ze op om daar eens tegenin te gaan. Je kunt overal wel missies heen sturen,maar als de tegenhang zich in zo'n land zich daar niet laat intimideren bereik je niets en kost het enkel mensen levens en een bult geld.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 April 2011, 20:14:32 » |
|
ahum nederland is 40 jaar onderdrukt en heeft vervolgens 80 jaar gevochten voor de vrijheid.
|
|
|
|
|
|
Het riet buigt, maar breekt niet
|
|
|
|