cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 13 Juli 2011, 01:18:13 » |
|
Nee, ik werd gestoord door een kleinzoon. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 13 Juli 2011, 22:09:06 » |
|
 Koning van Bekers Het lijkt wel of jij nooit gespannen of zenuwachtig bent. Je hebt je gevoelens heel goed onder controle. Je doorgrond vaak de kern van een probleem en hebt het inzicht van een geboren therapeut of heler. Anderen voelen zich prettig bij jouw omdat je rustig en geduldig bent. Mensen leggen dan ook bij jouw hun problemen op tafel. Door je groot invoelend vermogen kun je de mensen de juiste weg wijzen en goed steunen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 04 Augustus 2011, 09:04:17 » |
|
Staven 6 Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 04 Augustus 2011, 11:24:40 » |
|
Jij arrogant? 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 04 Augustus 2011, 11:26:45 » |
|
blijkbaar, ik zal nog goed moeten oefenen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 06 September 2011, 00:41:17 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe Dwaas 0 Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 06 September 2011, 08:19:53 » |
|
dat kan wel kloppen, je hebt immers feest vandaag  blijkbaar doe ik het momenteel niet goed  Zwaarden 7 Ow, wat ben je nu aan het doen? Is dit wel de juiste manier? Je ontloopt je verantwoordelijkheden en verteld halve waarheden. Je doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Pas daar mee op, je werkt jezelf en anderen daarmee in de problemen. Probeer eerlijk te zijn tegenover jezelf en anderen. Van dubbelgedrag wordt niemand gelukkig want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 21 September 2011, 09:42:34 » |
|
De Kluizenaar IX
Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie.
Hoe kloppend kan het zijn....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 20 Oktober 2011, 15:29:04 » |
|
Staven 7
Je kan nogal wat tegenwerking verwachten. Besef wel dat je niet te snel in de verdediging gaat. Jij weet immers toch wel dat je gelijk hebt. Door de ervaringen in het verleden ben je soms bang voor de tegenstand van jouw denkwijze. Geef niet op, je bent op de goede weg.
tsja, altijd wel natuurlijk..
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 20 Oktober 2011, 15:49:42 » |
|
Pentagrammen 10
Ook al heb je het finiancieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 20 Oktober 2011, 16:23:06 » |
|
De Hogepriesteres II De antwoorden die je zoekt, zoek je bij jezelf want jij bezit al je eigen antwoorden en wijsheden. Luister goed naar je innerlijke stem en niet naar je verstand. Je keert in jezelf en beleefd Spiritualiteit op het hoogste niveau op zoek naar alle levensgeheimen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 20 Oktober 2011, 16:59:18 » |
|
maar dat wisten we al 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:21:48 » |
|
De Toren XVI Je zit in een crisis. Het lijkt wel of vandaag heel de wereld op instorten staat. Een onverwachte streep door je plannen. Je had dit niet aan zien komen en het komt voor je als een donderslag uit heldere hemel. Je hebt er zelf geen invloed op. Het overkomt je. Plotseling komt er een einde aan je situatie, ontslag, een verbroken relatie of een schokkende gebeurtenis. Ineens zijn al jouw zekerheden weg. Alles doet pijn, je voelt verdriet en je bent machteloos. Hier moet je doorheen, het kan niet anders, dit moest zo zijn en is van hogerhand zo beslist.  ik merk nog niks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:24:22 » |
|
was het brood op in de supermarkt? Zwaarden 10
Hoe ellendig je nu ook voelt, je hebt je dieptepunt bereikt. Erger kan haast niet. Binnenkort komt er een nieuw lichtpuntje in je situatie.ow, dit is ook nieuw voor mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:27:43 » |
|
 dat niet, er ligt inmiddels een vers half broodje op het aanrecht. Merk jij iets van het dieptepunt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:36:40 » |
|
nog niet maar de dag is nog niet voorbij. Vraag me af hoe diep het dan moet komen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 21 Oktober 2011, 14:24:02 » |
|
Wel benieuwd naar dat "lichtpuntje" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 21 Oktober 2011, 16:59:22 » |
|
naar het lichtje of het puntje? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 09 November 2011, 19:12:00 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmKoning van Zwaarden
Je stelt je vandaag nogal dominant op. Soms ben je keihard met woorden omdat de situatie en omgeving dit ook van je eist. Jij doorziet vandaag snel de problemen die op je pad komen en oordeelt dan ook eerlijk en verstandig.Goh, het is nog waar ook, wel opmerkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 09 November 2011, 20:08:34 » |
|
ja, ik las elders al dat je de vissen gemold had 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 09 November 2011, 20:15:22 » |
|
 ja wat moet ik anders, de dierenwinkel wil ze niet, iedereen stikt van de guppen, wc doorspoelen is ook zowat dus heb ik de goudvissen maar blij gemaakt, is er tenminste nog iemand blij met de situatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 13 November 2011, 13:22:00 » |
|
Staven 6
Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.en weer is deze treffend, maar dat zal zeker toeval zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 13 November 2011, 21:42:28 » |
|
Bekers 3
Wow, je hebt iets te vieren vandaag. Misschien heb je vandaag vrienden over de vloer en wordt het supergezellig. Heerlijk zeg, dat je weet dat je echte vriendschappen hebt waar je op kan bouwen en vertrouwen!
Nou, het tegenover gestelde is waar ,hoewel ik momenteel een wel hele fijne vriendschap met mijn schoonzus heb opgebouwd de afgelopen maanden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 28 November 2011, 19:56:57 » |
|
Ridder van de Pentagrammen
Je hebt veel doorzettingsvermogen en wacht geduldig af op het resultaat waar je zo hard voor hebt gewerkt de laatste tijd. Half werk ken je niet en betrouwbaarheid staat hoog bij jouw in het vaandel. Je houd niet van veranderingen en je bent heel vastberaden om te wachten op je oogst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 30 November 2011, 01:01:46 » |
|
Bekers 2
Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot.
 ik heb alleen een afspraak met de kapster.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|