Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Gepost op: 16 Januari 2011, 17:54:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Januari 2011, 21:29:41 » |
|
Staven 2
Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Januari 2011, 22:05:32 » |
|
Bekers 3
Wow, je hebt iets te vieren vandaag. Misschien heb je vandaag vrienden over de vloer en wordt het supergezellig. Heerlijk zeg, dat je weet dat je echte vriendschappen hebt waar je op kan bouwen en vertrouwen!Ttttssssss.....nou, zeker weer te vieren dat ik een vette ontsteking heb waar ik mee bij de huisartsenpost zat. Dan is de vriend zeker de dokter waar ik op kan bouwen en vertrouwen 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Januari 2011, 10:55:07 » |
|
Zwaarden 4
Het is noodzaak dat je het vandaag eens rustig aan gaat doen. Herzie eens de dingen die je doet en zoek vooral naar ontspanning. Je hebt het nodig! Probeer alles eens op een rijtje te zetten en luister goed naar je innerlijke stem. Gun jezelf eens wat rust!
Komt helemaal in orde vandaag. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Januari 2011, 19:15:08 » |
|
 en is het helemaal uitgekomen?? De Ster XVII Een dag vol hoop, geloof, liefde, vol met vernieuwing en vervulling. Je bent ontzettend gemotiveerd om de dingen te doen die jij duidelijk voor ogen hebt. Ze zeggen wel eens "hoop doet leven" nou zeker wel, jij leeft! Een mooie dag waar jij de vruchten van mag plukken. Jij bent vandaag de ster! Ook kan deze kaart je vertellen dat je wel eens de antwoorden krijgt door woorden van mensen die je toevallig opvangt in de voorbijgang. Je hart staat open, klaar voor de liefde om te geven en te ontvangen. Klopt wel een beetje, stoppen met werken was heel moeilijk maar ik merk nu dat ik er klaar mee ben, nog 5 weken en dan staat mijn neus weer in een andere richting
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Januari 2011, 23:57:42 » |
|
Ik heb me niet druk gemaakt vandaag, vanmiddag even een paar boodschappen gedaan.. vanavond zelfs kant en klaar voedsel gegeten. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Januari 2011, 16:28:34 » |
|
Bekers 10
Zit je met een probleem? Dan zegt deze kaart dat er snel oplossingen komen. Voel jij je goed? Dan bevestigd deze kaart het alleen maar. Gezinsgeluk en tevredenheid vol met liefde en onbezorgdheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Januari 2011, 14:27:56 » |
|
Staven Aas
Vol vertrouwen zie jij vandaag je dag tegemoet. Een prima dagje om je ideeën uit te werken. Alles wat je wilt kan je ook als je maar je durf en lef toont. Jouw bruisende energie zit vol met inspiratie en je creativiteit kent vandaag geen grenzen.
Dat moet dan zeker nog komen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 Januari 2011, 14:38:17 » |
|
Willem met kop en kont buiten zetten en aan de slag dan maar  Pentagrammen 5 Je voelt je vandaag echt in de kou gezet. Je krijgt vandaag zeker niet jouw zin en je hebt het gevoel dat je door iedereen wordt afgewezen. Je voelt je ellendig en uitgeput. Niemand lijkt zich om jouw te bekommeren en je voelt je eenzaam en alleen. Probeer vast te houden aan je innerlijke visie en zorg ervoor dat je het geloof niet in je jezelf verliest. Vertrouw op jezelf, hou vol en ga terug naar je anker. De basis van jezelf. En dat op een dag dat alles goed verloopt, het zonnetje zich laat zien en ik vrolijk van aard ben..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Januari 2011, 23:51:14 » |
|
Het kan ook niet altijd kloppen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Januari 2011, 19:19:06 » |
|
nieuwe poging dan maar  Het Rad van Fortuin Tja, het leven valt niet mee. Zo spoel je over van geluk en zo zit je in een diep dal. Alles wat er op dit moment gebeurd heeft zo moeten zijn en hoort bij je levensweg (karma). Zoek eens het verband in je even waarom dingen soms terugkeren. De frustraties zullen plaats maken voor een weg om het juist nu eens anders te doen. Het leven is en blijft een leerproces. Probeer je lessen zo te leren zodat het niet meer terug hoeft te komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Januari 2011, 23:44:50 » |
|
En? klopt het nu wel? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Januari 2011, 08:39:22 » |
|
ik zie het meer als goede raad, maar geeft een zicht op de laatste maanden van twijfelen en beslissingen nemen
Ridder van Staven
Vol zelfvertrouwen en avontuur bewandel je vandaag de dag. Met je enorme enthousiasme vlieg je door je dag heen. Je bent zelfs ongeduldig als alles niet snel genoeg naar je zin gaat. Pas maar op dat je niet teveel doordraaft en niet ondoordachtige beslissingen neemt waar je later spijt van krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 Februari 2011, 22:12:36 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmGerechtigheid XI De kaart raad je aan om je verantwoording te nemen voor dingen. knopen doorhakken en eerlijk oordelen over jezelf en je situatie. Natuurlijk zit je de voors en tegens af te wegen. Dat mag ook maar neem nu maar eens echt een beslissing. Je bent wijs genoeg om datgene te doen wat voor jouw goed voelt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 Februari 2011, 11:45:21 » |
|
 Koningin van Pentagrammen Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Februari 2011, 13:58:24 » |
|
mijn niksdoen vandaag is gerechtvaardigd  Bekers 9 Dromen zijn bedrog? Jij bewijst dat deze woorden niet altijd opgaan. De eenvoudigste dingen kunnen jou al gelukkig maken. He he, even lekker niets doen en alleen maar vandaag genieten. Je hebt al veel bereikt, echt, maar je bent er nog steeds niet. Vandaag mag je uitrusten maar morgen.....? Hup dan weer aan de slag want er is nog meer te doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 05 Maart 2011, 08:51:15 » |
|
De Hogepriesteres II
De antwoorden die je zoekt, zoek je bij jezelf want jij bezit al je eigen antwoorden en wijsheden. Luister goed naar je innerlijke stem en niet naar je verstand. Je keert in jezelf en beleefd Spiritualiteit op het hoogste niveau op zoek naar alle levensgeheimen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 10 Maart 2011, 23:33:07 » |
|
het wordt wel een eenzijdige topic hier........
Zwaarden Aas
Je denkt bij alles wat je doet goed na. Je analystische vermogen is erg groot. Vandaag is het een goed moment om je van oude gedachten en patronen los te maken. Jij slaat je er wel doorheen! Denken geeft jouw leven meer inhoud en dat is voor jouw onmisbaar bij alles wat je doet. Je laat je niet gauw uit het veld slaan en je vind echt wel de oplossing voor dat ene probleem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 11 Maart 2011, 20:42:37 » |
|
en ik geef toch lekker niet op  ........... Staven 7 Je kan nogal wat tegenwerking verwachten. Besef wel dat je niet te snel in de verdediging gaat. Jij weet immers toch wel dat je gelijk hebt. Door de ervaringen in het verleden ben je soms bang voor de tegenstand van jouw denkwijze. Geef niet op, je bent op de goede weg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 12 Maart 2011, 00:28:06 » |
|
 goedzo, nooit opgeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 12 Maart 2011, 11:30:08 » |
|
De Zon XIX
Vol vertrouwen en zorgeloos bewandel jij vrolijk deze dag. Je straalt, alles gaat goed, je bent tevreden en je gezondheid is optimaal. Een heerlijke dag vol met nieuwe kansen. Ze zeggen wel eens: "Leef met de dag", nou dat doe je zeker, jij leeft nu! Je geniet van de warmte van de zon ook al regent het. Jouw zonnetje schijnt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Maart 2011, 11:36:28 » |
|
Dat zijn de goeie berichten.  Staven Aas
Vol vertrouwen zie jij vandaag je dag tegemoet. Een prima dagje om je ideeën uit te werken. Alles wat je wilt kan je ook als je maar je durf en lef toont. Jouw bruisende energie zit vol met inspiratie en je creativiteit kent vandaag geen grenzen. Nu alleen die energie nog zien te vinden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 12 Maart 2011, 11:43:52 » |
|
jaaaaaaa wacht ff, jaja nog ff en dan ...................BOEMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!! de energie is er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 12 Maart 2011, 20:59:15 » |
|
 Klopt, ik ben de hele middag in de tuin bezig geweest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 12 Maart 2011, 21:35:14 » |
|
jij ook al? wij ook, gisteren begonnen, vandaag klaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 13 Maart 2011, 18:39:17 » |
|
Bekers 2 Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot. dat ontmoeten zal dan nog gebeuren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 13 Maart 2011, 18:41:14 » |
|
Je hebt nog even.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 13 Maart 2011, 19:24:26 » |
|
we wachten af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 15 Maart 2011, 17:40:45 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe Ster XVII Een dag vol hoop, geloof, liefde, vol met vernieuwing en vervulling. Je bent ontzettend gemotiveerd om de dingen te doen die jij duidelijk voor ogen hebt. Ze zeggen wel eens "hoop doet leven" nou zeker wel, jij leeft! Een mooie dag waar jij de vruchten van mag plukken. Jij bent vandaag de ster! Ook kan deze kaart je vertellen dat je wel eens de antwoorden krijgt door woorden van mensen die je toevallig opvangt in de voorbijgang. Je hart staat open, klaar voor de liefde om te geven en te ontvangen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 29 Maart 2011, 17:15:41 » |
|
Bekers Aas
Een uitstekend moment voor een meditatie. Kijk maar naar deze kaart en laat het water in je stromen. Je zult zien dat je 1 geheel word en spiritueel op het hoogste niveau komt. Stel je open voor anderen en alle negatieviteit vervaagt. Laat je niet overspoelen door gevoelens en emotie maar pas ze in je leven in. Je invoelend vermogen is zeer groot en al je spirituele kanalen zullen door deze meditatiekaart versterkt worden.
goh, toch wel sterk, net contact gehad met iemand die ik allang niet meer gesproken heb en daar best wel negatieve gedachten bij had. Tijdens het gesprek merkte ik dat het negatieve ook om te vormen was naar positief. Grappig dat je dan gelijk zo'n dagkaart krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 31 Maart 2011, 22:15:49 » |
|
Koningin van Staven
Je weet vandaag precies wat je wilt en je zal dat ook zeker doen. Wat je in je koppie hebt zitten haal je er zeker niet zomaar uit. Je hebt immers je zaakjes goed op orde en je weet je energie precies goed te verdelen. Bij alles wat je onderneemt vertrouw je vandaag volledig op je intuïtie. Ook maak je snel contact met mensen want je bent een geliefd persoon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 31 Maart 2011, 23:38:02 » |
|
Zwaarden 3
Je bent vandaag tot het diepste van je ziel geraakt. Je hart huilt en je zit in een diepe en emotionele pijn. Je voelt je in de steek gelaten en je zit gevangen in je verdriet. Misschien ben je net achter een pijnlijke waarheid gekomen of ben je in diepe rouw door een verlies of afscheid. Besef dat dit verdriet ooit ook weer overgaat en dat het ook iets positiefs kan voortbrengen. Ook al kan je dat nu niet geloven.
klopt wel aardig eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 12 April 2011, 14:06:49 » |
|
De Keizerin III
Je kan vandaag een vruchtbare dag verwachten. Je staat met je beide benen op de grond en zit vol inspiratie. Je voelt je vandaag op en top en in volle gezondheid.
deze klopt ook wel aardig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 12 April 2011, 17:04:29 » |
|
het lijkt wel een citaat uit mijn "bijbel"....ahum...
Staven 4
Je voelt je vandaag blij en in een feeststemming want je hebt iets te vieren. Een relatie dat goed loopt, een gelukkig gevoel van dankbaarheid voor alles waar je van genieten mag. De vrijheid, een vervelende, drukkende situatie waar eindelijk een einde aan is gekomen of een onverwachte leuke gebeurtenis. Je bent blij, gelukkig en viert het leven.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 17 April 2011, 09:29:33 » |
|
dat ziet er goed uit  Pentagrammen Aas Je geniet in overvloed van alle aardse dingen. Financïeel heb je niets te klagen en je hebt zelfs kansen op een promotie. Je hebt tenslotte alle middelen in huis om te bereiken wat je wilt. Er ligt een wereld voor je open en je hebt alle kansen om je vandaag te ontplooïen in je dagelijkse bezigheden. Het ultieme geluksgevoel ligt voor het grijpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 17 April 2011, 11:45:43 » |
|
Dat ziet er goed uit voor je. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 23 April 2011, 08:35:27 » |
|
 Schildknaap van Bekers Je bent lief, rustig en leergierig. Mensen houden van je om wie je bent. Ook je intuïtie spreekt vandaag veel tegen je. Vertrouw er maar op, je zal zien dat je echt op je gave mag vertrouwen. Twijfel niet, je hebt die gave! Misschien moet je eens proberen om er meer voor open te staan want het is er echt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 26 April 2011, 15:03:09 » |
|
De Dood XIII
Aan alles komt een einde. Zo sluit je ook iets in je leven af vandaag. Soms kost het de nodige pijn maar vaak krijg je er iets nieuws voor terug. Weet, dat je leven nooit meer zo wordt zoals het was. Er is geen weg meer terug. Nu moet je wel. NB: De dood betekent nooit dat je dood gaat maar een definitieve transformatie waarbij er geen weg meer terug is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 06 Mei 2011, 19:16:34 » |
|
De Magier I
Door je sterke wil en zelfvertrouwen heb je het gevoel dat je vandaag heel de wereld aan kunt. Alles lijkt vandaag wel vanzelf te gaan. Als je plannen hebt, ga er dan mee aan de slag, je kan het!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 07 Mei 2011, 14:44:17 » |
|
Ook maar weer eens een kaartje getrokken.  De Ster XVII
Een dag vol hoop, geloof, liefde, vol met vernieuwing en vervulling. Je bent ontzettend gemotiveerd om de dingen te doen die jij duidelijk voor ogen hebt. Ze zeggen wel eens "hoop doet leven" nou zeker wel, jij leeft! Een mooie dag waar jij de vruchten van mag plukken. Jij bent vandaag de ster! Ook kan deze kaart je vertellen dat je wel eens de antwoorden krijgt door woorden van mensen die je toevallig opvangt in de voorbijgang. Je hart staat open, klaar voor de liefde om te geven en te ontvangen.  Ik de ster vandaag?... ik wacht in spanning af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 08 Mei 2011, 01:33:23 » |
|
je bent altijd de ster 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 08 Mei 2011, 12:50:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 08 Mei 2011, 13:25:50 » |
|
dat ziet er goed uit  Staven 4 Je voelt je vandaag blij en in een feeststemming want je hebt iets te vieren. Een relatie dat goed loopt, een gelukkig gevoel van dankbaarheid voor alles waar je van genieten mag. De vrijheid, een vervelende, drukkende situatie waar eindelijk een einde aan is gekomen of een onverwachte leuke gebeurtenis. Je bent blij, gelukkig en viert het leven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 08 Mei 2011, 23:24:03 » |
|
 klinkt goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 24 Mei 2011, 10:03:34 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe keizer IV Het is tijd om eens een goede opruiming te houden. Zowel in je huis of de emoties van je innerlijke leven. Schep vandaag eens orde. Dat geeft je rust en zelfvertrouwen. Neem je verantwoordelijkheid voor dingen die je maanden geleden eigenlijk al had moeten doen. Schep rust en orde en hou niet stug vast aan je eigen regels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 24 Mei 2011, 10:10:43 » |
|
Ik kreeg precies dezelfde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 24 Mei 2011, 10:12:45 » |
|
nou meid, dan gaan we ruimen! Heb jij de dozen? Dan neem ik de aanhanger mee om eens goed te ruimen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 24 Mei 2011, 10:49:01 » |
|
Het zou weleens lekker zijn, maar ik ben bang dat hubbie daar een stokje voor steekt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 24 Mei 2011, 18:35:42 » |
|
die gooien we als eerste in de aanhanger, spullen erop en je hoort hem niet meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 24 Mei 2011, 19:50:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 29 Mei 2011, 13:00:33 » |
|
De Dwaas  Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 29 Mei 2011, 13:10:46 » |
|
wat een heerlijke kaart Edward! ik kom er vandaag ook goed vanaf Schildknaap van Bekers
Je bent lief, rustig en leergierig. Mensen houden van je om wie je bent. Ook je intuïtie spreekt vandaag veel tegen je. Vertrouw er maar op, je zal zien dat je echt op je gave mag vertrouwen. Twijfel niet, je hebt die gave! Misschien moet je eens proberen om er meer voor open te staan want het is er echt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 29 Mei 2011, 13:45:49 » |
|
wat een heerlijke kaart Edward! ik kom er vandaag ook goed vanaf  Dankjewel! De kaarten zijn ons vandaag goed gezind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 29 Mei 2011, 14:40:56 » |
|
Mooie kaarten voor jullie zeg, zal er ook weer eens een trekken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 29 Mei 2011, 14:43:55 » |
|
Nou zeg, ook heeeeel treffend! Pentagrammen 10
Ook al heb je het finiancieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.Enige is dat ik niet echt materialistich ingesteld ben. Ook al is het soms leuk wat nieuws te kunnen kopen. Maar mijn dieren....tja, behoeft verder geen uitleg denk ik, als die het maar goed hebben! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 03 Juni 2011, 21:07:23 » |
|
Koningin van Pentagrammen Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw. Dat luisterend oor kan wel kloppen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 03 Juni 2011, 21:18:01 » |
|
de rest dan niet??  De keizer IV Het is tijd om eens een goede opruiming te houden. Zowel in je huis of de emoties van je innerlijke leven. Schep vandaag eens orde. Dat geeft je rust en zelfvertrouwen. Neem je verantwoordelijkheid voor dingen die je maanden geleden eigenlijk al had moeten doen. Schep rust en orde en hou niet stug vast aan je eigen regels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 03 Juni 2011, 21:25:03 » |
|
de rest dan niet??  Ja hoor maar dat klinkt zo opschepperig  Hee ook leuke foto!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 03 Juni 2011, 22:39:19 » |
|
vindt je? het lijkt net of ik een driedubbele kin heb hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 03 Juni 2011, 22:49:39 » |
|
 mijn 2 kinnen zijn niet te zien..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 03 Juni 2011, 22:51:23 » |
|
slimmerik, ik had er ook aan moeten denken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 12 Juni 2011, 14:30:00 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmPentagrammen 2 Oei, wat kost het je vandaag moeite om alles in balans te houden. Zorg je wel voor genoeg ontspanning? Je bent alleen maar bezig om alles goed draaiende te houden. Een dag met hoge geluksgolven en diepe dalen. Probeer jezelf in evenwicht te houden. ach ik ben wat lui vandaag, morgen maar weer hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 16 Juni 2011, 11:14:42 » |
|
Schildknaap van Staven Er zal vandaag nieuws in jouw richting komen. Er komt waarschijnlijk wat op je pad waar je volvertrouwen en zorgeloos mee in zee gaat. Het ontdekken van een nieuw begin en vol avontuur. Het volgen van een roeping. Bevalt die je niet meer? Ach, dan ga je weer vrolijk een andere richting op. Als het moet kan jij elke uitdaging aan ook al is dat soms zeer risicovol. Als jij er maar plezier in hebt. Komt helemaal goed, begin iedere dag opnieuw en hou van avontuur...maar 's avonds de stekker eruit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 16 Juni 2011, 11:19:38 » |
|
 Bekers 2
Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot. Ik spiritueel?  Wie zou die bijzondere persoon zijn? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 16 Juni 2011, 11:21:41 » |
|
spannend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 16 Juni 2011, 16:21:41 » |
|
Nog geen bijzonder persoon gezien.. Nouja hubbie is natuurlijk een bijzonder persoon, maar dat weet ik al jaaaaaren.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 17 Juni 2011, 22:33:31 » |
|
bofkont 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 26 Juni 2011, 00:29:51 » |
|
Het Rad van Fortuin
Tja, het leven valt niet mee. Zo spoel je over van geluk en zo zit je in een diep dal. Alles wat er op dit moment gebeurd heeft zo moeten zijn en hoort bij je levensweg (karma). Zoek eens het verband in je even waarom dingen soms terugkeren. De frustraties zullen plaats maken voor een weg om het juist nu eens anders te doen. Het leven is en blijft een leerproces. Probeer je lessen zo te leren zodat het niet meer terug hoeft te komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 29 Juni 2011, 23:46:31 » |
|
Zwaarden 5
Je hebt gekregen en bereikt wat je wilde maar niet op die manier dat eerlijk is tegenover jezelf of een ander. Ruzie en problemen laten het stormen in je leven. Probeer eerlijk te zijn want je wordt hier niet gelukkig van en een ander doe je er pijn mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 08 Juli 2011, 21:54:27 » |
|
tis een eenzijdige topic hiero  ............ De Magier I Door je sterke wil en zelfvertrouwen heb je het gevoel dat je vandaag heel de wereld aan kunt. Alles lijkt vandaag wel vanzelf te gaan. Als je plannen hebt, ga er dan mee aan de slag, je kan het!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 12 Juli 2011, 09:16:09 » |
|
dat ziet er positief uit  Pentagrammen Aas Je geniet in overvloed van alle aardse dingen. Financïeel heb je niets te klagen en je hebt zelfs kansen op een promotie. Je hebt tenslotte alle middelen in huis om te bereiken wat je wilt. Er ligt een wereld voor je open en je hebt alle kansen om je vandaag te ontplooïen in je dagelijkse bezigheden. Het ultieme geluksgevoel ligt voor het grijpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 12 Juli 2011, 12:21:59 » |
|
Jouw dag kan niet meer stuk.  en als het goed is de mijne ook niet.  Pentagrammen Aas Je geniet in overvloed van alle aardse dingen. Financïeel heb je niets te klagen en je hebt zelfs kansen op een promotie. Je hebt tenslotte alle middelen in huis om te bereiken wat je wilt. Er ligt een wereld voor je open en je hebt alle kansen om je vandaag te ontplooïen in je dagelijkse bezigheden. Het ultieme geluksgevoel ligt voor het grijpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 12 Juli 2011, 12:34:03 » |
|
na-aper 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 12 Juli 2011, 16:06:19 » |
|
 Nog maar eens een keer dan..  De Kluizenaar IX Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie. in dit geval is meditatie gewoon en middagdutje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 12 Juli 2011, 19:18:54 » |
|
en? heeft het geholpen?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 13 Juli 2011, 01:18:13 » |
|
Nee, ik werd gestoord door een kleinzoon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 13 Juli 2011, 22:09:06 » |
|
 Koning van Bekers Het lijkt wel of jij nooit gespannen of zenuwachtig bent. Je hebt je gevoelens heel goed onder controle. Je doorgrond vaak de kern van een probleem en hebt het inzicht van een geboren therapeut of heler. Anderen voelen zich prettig bij jouw omdat je rustig en geduldig bent. Mensen leggen dan ook bij jouw hun problemen op tafel. Door je groot invoelend vermogen kun je de mensen de juiste weg wijzen en goed steunen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 04 Augustus 2011, 09:04:17 » |
|
Staven 6 Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 04 Augustus 2011, 11:24:40 » |
|
Jij arrogant? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 04 Augustus 2011, 11:26:45 » |
|
blijkbaar, ik zal nog goed moeten oefenen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 06 September 2011, 00:41:17 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe Dwaas 0 Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 06 September 2011, 08:19:53 » |
|
dat kan wel kloppen, je hebt immers feest vandaag  blijkbaar doe ik het momenteel niet goed  Zwaarden 7 Ow, wat ben je nu aan het doen? Is dit wel de juiste manier? Je ontloopt je verantwoordelijkheden en verteld halve waarheden. Je doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Pas daar mee op, je werkt jezelf en anderen daarmee in de problemen. Probeer eerlijk te zijn tegenover jezelf en anderen. Van dubbelgedrag wordt niemand gelukkig want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 21 September 2011, 09:42:34 » |
|
De Kluizenaar IX
Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie.
Hoe kloppend kan het zijn....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 20 Oktober 2011, 15:29:04 » |
|
Staven 7
Je kan nogal wat tegenwerking verwachten. Besef wel dat je niet te snel in de verdediging gaat. Jij weet immers toch wel dat je gelijk hebt. Door de ervaringen in het verleden ben je soms bang voor de tegenstand van jouw denkwijze. Geef niet op, je bent op de goede weg.
tsja, altijd wel natuurlijk..
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 20 Oktober 2011, 15:49:42 » |
|
Pentagrammen 10
Ook al heb je het finiancieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 20 Oktober 2011, 16:23:06 » |
|
De Hogepriesteres II De antwoorden die je zoekt, zoek je bij jezelf want jij bezit al je eigen antwoorden en wijsheden. Luister goed naar je innerlijke stem en niet naar je verstand. Je keert in jezelf en beleefd Spiritualiteit op het hoogste niveau op zoek naar alle levensgeheimen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 20 Oktober 2011, 16:59:18 » |
|
maar dat wisten we al 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:21:48 » |
|
De Toren XVI Je zit in een crisis. Het lijkt wel of vandaag heel de wereld op instorten staat. Een onverwachte streep door je plannen. Je had dit niet aan zien komen en het komt voor je als een donderslag uit heldere hemel. Je hebt er zelf geen invloed op. Het overkomt je. Plotseling komt er een einde aan je situatie, ontslag, een verbroken relatie of een schokkende gebeurtenis. Ineens zijn al jouw zekerheden weg. Alles doet pijn, je voelt verdriet en je bent machteloos. Hier moet je doorheen, het kan niet anders, dit moest zo zijn en is van hogerhand zo beslist.  ik merk nog niks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:24:22 » |
|
was het brood op in de supermarkt? Zwaarden 10
Hoe ellendig je nu ook voelt, je hebt je dieptepunt bereikt. Erger kan haast niet. Binnenkort komt er een nieuw lichtpuntje in je situatie.ow, dit is ook nieuw voor mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:27:43 » |
|
 dat niet, er ligt inmiddels een vers half broodje op het aanrecht. Merk jij iets van het dieptepunt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:36:40 » |
|
nog niet maar de dag is nog niet voorbij. Vraag me af hoe diep het dan moet komen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 21 Oktober 2011, 14:24:02 » |
|
Wel benieuwd naar dat "lichtpuntje" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 21 Oktober 2011, 16:59:22 » |
|
naar het lichtje of het puntje? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 09 November 2011, 19:12:00 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmKoning van Zwaarden
Je stelt je vandaag nogal dominant op. Soms ben je keihard met woorden omdat de situatie en omgeving dit ook van je eist. Jij doorziet vandaag snel de problemen die op je pad komen en oordeelt dan ook eerlijk en verstandig.Goh, het is nog waar ook, wel opmerkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 09 November 2011, 20:08:34 » |
|
ja, ik las elders al dat je de vissen gemold had 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 09 November 2011, 20:15:22 » |
|
 ja wat moet ik anders, de dierenwinkel wil ze niet, iedereen stikt van de guppen, wc doorspoelen is ook zowat dus heb ik de goudvissen maar blij gemaakt, is er tenminste nog iemand blij met de situatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 13 November 2011, 13:22:00 » |
|
Staven 6
Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.en weer is deze treffend, maar dat zal zeker toeval zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 13 November 2011, 21:42:28 » |
|
Bekers 3
Wow, je hebt iets te vieren vandaag. Misschien heb je vandaag vrienden over de vloer en wordt het supergezellig. Heerlijk zeg, dat je weet dat je echte vriendschappen hebt waar je op kan bouwen en vertrouwen!
Nou, het tegenover gestelde is waar ,hoewel ik momenteel een wel hele fijne vriendschap met mijn schoonzus heb opgebouwd de afgelopen maanden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 28 November 2011, 19:56:57 » |
|
Ridder van de Pentagrammen
Je hebt veel doorzettingsvermogen en wacht geduldig af op het resultaat waar je zo hard voor hebt gewerkt de laatste tijd. Half werk ken je niet en betrouwbaarheid staat hoog bij jouw in het vaandel. Je houd niet van veranderingen en je bent heel vastberaden om te wachten op je oogst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 30 November 2011, 01:01:46 » |
|
Bekers 2
Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot.
 ik heb alleen een afspraak met de kapster.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 30 November 2011, 08:59:30 » |
|
maar wie weet wie ze meebrengt Ridder van Staven
Vol zelfvertrouwen en avontuur bewandel je vandaag de dag. Met je enorme enthousiasme vlieg je door je dag heen. Je bent zelfs ongeduldig als alles niet snel genoeg naar je zin gaat. Pas maar op dat je niet teveel doordraaft en niet ondoordachtige beslissingen neemt waar je later spijt van krijgt.Komt goed uit, we gaan op kussentjes en gordijnenjacht vandaag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 30 November 2011, 10:39:48 » |
|
Dat is een leuke "jacht"..er is genoeg te koop.. succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 07 December 2011, 07:26:41 » |
|
De Wereld XXI
Met een goed gevoel sluit je vandaag iets af. Je hebt je doel wat je voor ogen had bereikt. Een succesvolle dag waar je met een tevreden gevoel naar terug kan kijken. Je bent in een feeststemming. Geniet daar maar lekker van want je hebt het verdient. De wereld ligt aan je voeten.Eeeeeeeh als deze kaart gisteren aanwijst, dan klopt dat helemaal, vandaag moeten we nog maar zien of het zo goed loopt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 07 December 2011, 10:04:39 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe Kluizenaar IX Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 07 December 2011, 11:45:42 » |
|
tis maar goed dat ik niet onderweg ben voor een bakkie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 07 December 2011, 14:14:46 » |
|
vandaar dat je al niets kon bedenken om vandaag te gaan eten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 07 December 2011, 16:50:12 » |
|
Ik was net aan het mediteren om iets te bedenken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 07 December 2011, 21:41:26 » |
|
Ik was net aan het mediteren om iets te bedenken.  ik noem dat gewoon slapen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 16 December 2011, 07:57:01 » |
|
Pentagrammen 7 Je hebt gedaan wat je kon doen. Vandaag is het alleen maar een kwestie van afwachten, meer kan je niet doen. Straks zal jij de vruchten plukken en genieten van alle inspanningen die nu geleverd hebt. Je bent op de goede weg en je hebt de juiste richting gekozen. Wacht maar af, het komt goed. Nou het zal me benieuwen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 16 December 2011, 13:39:39 » |
|
Pentagrammen 8
Je bent een harde werker. Met veel gedrevenheid stort je je op je werk en bezigheden. Je benut al jouw talenten en het resultaat mag er dan ook zeker zijn. Een zeer goede dag om werkzaamheden te doen waar jij zo goed in bent! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 17 December 2011, 19:34:31 » |
|
Schildknaap van de Pentagrammen
Je bent vandaag heel realistisch. Je weet dat als je ergens gaat instorten, dat je nieuwe dingen vanzelf kan creëeren. Een studie met een goed eindresultaat bijvoorbeeld. Je bent op zoek naar zekerheden. Misschien moet je vandaag maar eens van je dromen echt plannen gaan maken, om je toekomst zo te kunnen verwezenlijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 23 December 2011, 11:00:13 » |
|
Bekers 9
Dromen zijn bedrog? Jij bewijst dat deze woorden niet altijd opgaan. De eenvoudigste dingen kunnen jou al gelukkig maken. He he, even lekker niets doen en alleen maar vandaag genieten. Je hebt al veel bereikt, echt, maar je bent er nog steeds niet. Vandaag mag je uitrusten maar morgen.....? Hup dan weer aan de slag want er is nog meer te doen.
Klopt wel een klein beetje, alleen moet ik vandaag toch ook echt nog aan de slag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 23 December 2011, 16:58:35 » |
|
en? Is het wat geworden vandaag?  Koningin van Pentagrammen Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 02 Januari 2012, 23:07:35 » |
|
Ridder van Staven
Vol zelfvertrouwen en avontuur bewandel je vandaag de dag. Met je enorme enthousiasme vlieg je door je dag heen. Je bent zelfs ongeduldig als alles niet snel genoeg naar je zin gaat. Pas maar op dat je niet teveel doordraaft en niet ondoordachtige beslissingen neemt waar je later spijt van krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 29 Januari 2012, 12:11:55 » |
|
Pentagrammen 8
Je bent een harde werker. Met veel gedrevenheid stort je je op je werk en bezigheden. Je benut al jouw talenten en het resultaat mag er dan ook zeker zijn. Een zeer goede dag om werkzaamheden te doen waar jij zo goed in bent!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 29 Januari 2012, 13:27:09 » |
|
Pentagrammen 10
Ook al heb je het financieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 05 Februari 2012, 18:03:40 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmSchildknaap van Staven Er zal vandaag nieuws in jouw richting komen. Er komt waarschijnlijk wat op je pad waar je volvertrouwen en zorgeloos mee in zee gaat. Het ontdekken van een nieuw begin en vol avontuur. Het volgen van een roeping. Bevalt die je niet meer? Ach, dan ga je weer vrolijk een andere richting op. Als het moet kan jij elke uitdaging aan ook al is dat soms zeer risicovol. Als jij er maar plezier in hebt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 05 Februari 2012, 18:46:12 » |
|
past een beetje bij de treingedachte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 05 Februari 2012, 19:59:45 » |
|
ja dat had ik nog niet aan elkaar gelinkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 14 Februari 2012, 19:00:48 » |
|
Zwaarden Aas
Je denkt bij alles wat je doet goed na. Je analystische vermogen is erg groot. Vandaag is het een goed moment om je van oude gedachten en patronen los te maken. Jij slaat je er wel doorheen! Denken geeft jouw leven meer inhoud en dat is voor jouw onmisbaar bij alles wat je doet. Je laat je niet gauw uit het veld slaan en je vind echt wel de oplossing voor dat ene probleem.
Dat mag ik onderhand wel hopen, ik begin het goed zat te worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 15 Februari 2012, 11:09:38 » |
|
 Zwaarden 9
Je kan vandaag je gedachten maar niet stilzetten. Je twijfelt aan alles en de vraag die je aan jezelf stelt is: "Komt dit allemaal wel goed?" Je zit vol schuldgevoelens en bent aan het einde van je krachten. Langzaam wordt je ervan bewust wat er eigenlijk echt aan de hand is. Ook al kan je misschien het probleem nu niet snel oplossen, blijf toch kijken naar de hoopvolle lichtpuntjes want die zijn er echt. Deze vervelende periode gaat echt voorbij want je bent net wakker geworden uit je nachtmerrie.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 15 Februari 2012, 22:14:54 » |
|
volgens mij klopt hij bij jou nooit  Pentagrammen 7 Je hebt gedaan wat je kon doen. Vandaag is het alleen maar een kwestie van afwachten, meer kan je niet doen. Straks zal jij de vruchten plukken en genieten van alle inspanningen die nu geleverd hebt. Je bent op de goede weg en je hebt de juiste richting gekozen. Wacht maar af, het komt goed. Ik heb besloten de komende 2 weken niet te gaan trainen. Even pas op de plaats en tot rust komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|