Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 06:02:51
Forzona.nlForzona NieuwsWie bent u???Topic: Dit schijnt te mottuh...?
Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Dit schijnt te mottuh...?  (gelezen 1134 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
Willem
Forzona Member

"adorkable"

« Antwoord #75 Gepost op: 05 Februari 2011, 21:46:15 »

allemachies wat veel geiten.
Maar lijkt me leuker om mee te werken dan varkens.

Hi hi, ja, best wel aardig wat he. Als ik het goed heb dan moeten het er zo'n 250 zijn die ze melken, daarnaast heb je er natuurlijk ook een zwikkie die als "extra" aanwezig zijn denk ik. Maar als ik de berichten op "het net" goed in elkaar gepast heb, dan zijn daar vorig jaar of het jaar daarvoor zo'n 450 dieren "geruimd" (getver, wat een kut woord, net of het afval is) in verband met de Q-koorts. Dus alles is nog weer heel pril vermoed ik.
Gelukkig hebben wij daar hier geen last van, ik hoop het ook nooit te krijgen, ik zou niet weten hoe ik er tegen aan zou gaan denk ik nu.
Voorlopig ben ik nog een drie weken weg van de eerste lammetjes hier bij ons. Daar kijk ik al met plezier naar uit. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten, hahahaha, maar zal dat wel moeten he.  bleeh

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #76 Gepost op: 05 Februari 2011, 22:47:26 »

ik wilde eerst de vraag stellen of het een stalletje van school was, met maar 250dieren. bij de geiten moet je, wil je in de toekomst mee over kunnen, dan moet je toch door groeien naar de 1000+ bedrijven

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #77 Gepost op: 06 Februari 2011, 21:40:20 »

We hadden er jarenlang 5 en was ons leuk zat  lol
De laatste is afgelopen jaar overleden en gezien de Kids de deur uit zijn haal ik geen nieuwe meer aan.
Ook omdat de ruimte voor ze nog maar een kwart is als voorheen door de parallelweg.
Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona NieuwsWie bent u???Topic: Dit schijnt te mottuh...?
Ga naar: