Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Gepost op: 09 Januari 2011, 19:17:13 » |
|
Tja, dit is niet iets waar ik met plezier voor opsta, maar het schijnt dus nodig te zijn om af en toe, sporadisch een berichtje achter te laten of om iemand weer iets wijzer te maken dan hij of zij al is door te reageren op een of ander topic.  Afijn, ik ben dus op dit euh, forum onder de naam Willem. Of ik zo heet laat ik in het midden, is ook niet zo errug belangrijk denk ik. Als het beessie maar een naam heeft, toch? Verder ben ik getrouwd, heb drie dochters en ben werkzaam in de euh ...voedselindustrie. (Laten we het daar maar op houden denk ik.) We hebben een aantal dieren waaronder de gebruikelijke katten en honden en nog wat ander loslopend spul. Mocht iemand nog vragen hebben naar aanleiding van dit, euh, topic, dan sta ik graag tot je dienst. Met ijzige groeten, Willem
|
|
|
|
|
|
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Januari 2011, 19:24:06 » |
|
Heeeeeee Willem, welkom hier.  Ik zag ineens een bekende naam, (man en oudste zoon heten ook zo)en heb uiteraard meteen even in je profiel gekeken..  Dat ijzig zal waarschijnlijk op het weer bij jullie duiden, nog steeds veel sneeuw daar? Nogmaals heel leuk dat je er bent, leef je uit zou ik zeggen. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Januari 2011, 19:46:25 » |
|
Heeeeeee Willem, welkom hier.  Ik zag ineens een bekende naam, (man en oudste zoon heten ook zo)en heb uiteraard meteen even in je profiel gekeken..  Dat ijzig zal waarschijnlijk op het weer bij jullie duiden, nog steeds veel sneeuw daar? Nogmaals heel leuk dat je er bent, leef je uit zou ik zeggen.  Tja, Peg liep aan mijn hoofd te zaniken, dus ik dacht, kom, ik ga eens kijken. 
|
|
|
|
|
|
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 09 Januari 2011, 20:00:24 » |
|
 was ze weer bezig?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Januari 2011, 20:15:09 » |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:06:20 » |
|
Heeeeeeeeey lekker ding! Dus toch overstag gegaan! Toch ben je wel een ijzige lieverd hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:06:57 » |
|
Hier dan even een plaatje om twee van de andere beesten aan jullie voor te stellen: Het veulen is Corona en die grote grijze is de lieveling en eigenlijk eigendom van onze oudste. Haar naam (paard dus) is Sugar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:13:28 » |
|
Heeeeeeeeey lekker ding! Dus toch overstag gegaan! Toch ben je wel een ijzige lieverd hoor  Grijns 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:29:50 » |
|
Wat een prachtige dieren in een schitterende omgeving Willem. Had ik nou goed begrepen dat je oudste dochter momenteel hier vlakbij mij in de buurt zit? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Januari 2011, 00:30:52 » |
|
Hey Willem, de man van, wat leuk en welkom. Maar nooit geweten dat jullie ook peerden hadden, wat een verrassing! Wat een leuke schimmelmerrie met veulen zeg!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 Januari 2011, 00:41:13 » |
|
Willem, leuk je ook hier te lezen. welkom bij de club 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Januari 2011, 16:36:29 » |
|
Zag nu dit topic pas na wakker geworden te zijn door een andere post.
Mooie verhalen las ik indertijd, hoe de kids naar school gebracht werden en veel sneeuw etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Januari 2011, 02:35:23 » |
|
Wat een prachtige dieren in een schitterende omgeving Willem. Had ik nou goed begrepen dat je oudste dochter momenteel hier vlakbij mij in de buurt zit?  Tja, de beesten zijn de eigenlijke reden dat we wonen waar we wonen. En ja, het klopt dat de oudste in Nederland onderdak zit. Ze deelt een woonkamer en keuken met mijn moeder. Ze reist elke dag op en neer naar Barneveld. Zag nu dit topic pas na wakker geworden te zijn door een andere post.
Mooie verhalen las ik indertijd, hoe de kids naar school gebracht werden en veel sneeuw etc.
Aladin, de tijd van de kiinderen naar school brengen is voor een groot deel over. De jongste is de enigste die nu nog thuis is en die neemt elke dag de schoolbus. We wonen een 22 km buiten het dorp dus ze (Fenna) neemt de bus. De twee oudsten zijn uit huis. De oudste zit dus in Nederland sinds augustus en de middelste van 18 woont sinds september in Prince George, hier een 100 km vandaan. Komt bijna om het weekend naar huis, ze zit wel bijna elk weekend in Vanderhoof, maar dan het andere weekend bij haar vriend in huis. Ha ha ha, jonge bloemetjes willen ook water denk ik, hihi. Afijn, ze heeft al twee jaar verkering met hem en zo te zien kunnen ze het aardig met elkaar redden. Hij woont nog gewoon bij pa en ma thuis, dus da's ook wel lekker te weten. Sinds eind aug. hebben we er nog een stiefdochter bij, haha, een meiske uit Frankrijk die hier voor een jaar zit. Ze heeft erg moeten wennen aan de temp hier (ze komt uit Toulon waar het in januari gemiddeld plus 13 is) en dan kom je in een omgeving met zes maanden sneeuw en temp in januari van min 20 tot min 30, da's ff andere koek, hahaha. Maar ze knokt zich er goed doorheen, heeft geen heimwee en heeft al gezegd dat we haar maar moeten adopteren.  Afijn, ik laat het hier bij, het eten komt op tafel, dus ik moet het veld ruimen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 14 Januari 2011, 06:11:41 » |
|
welkom Willem volgens mij heb ik je wel eens bij de buren gelezen.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 14 Januari 2011, 16:02:06 » |
|
welkom Willem volgens mij heb ik je wel eens bij de buren gelezen.
Ha ha ha, yep, klopt als een bus. Post daar af en toe ook en bericht, net als hier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 15 Januari 2011, 18:01:45 » |
|
http://www.jeminee.nl/was ooit een gezellig forum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Willem
Forzona Member
"adorkable"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 15 Januari 2011, 20:41:25 » |
|
Tja, "times are a changing eh" zoals ze hier zeggen. :D Afijn, kwam een beetje vast te zitten met de pickup gister, shit shit shit........  Mooi klote, was een honderd meter by de farm vandaan waar ik even hooi kwam halen, hihi. Gelukkig werd ik gered met hun loader, was even een "embarrasing moment" zoals ik het ervoer tenminste. Het had de hele ochtend gesneeuwd en de weg was niet geschoven. Ik kwam in een sneeuwdrift terecht en werd zo de kant in gezogen zeg maar, had de auto niet in 4x4 staan, wat misschien gescheeld had. Toen ik er eenmaal inzat, kwam ik er niet meer uit, hihi. Daarvoor had ik nog wel even wat hout gehaald, en dan is die 4x4 verdomd handig kan ik zeggen.  En tot slot nog een fototje welke gister gemaakt is ook en welke Froukje erg leuk vond . Ze vertelde me dat ik de sneeuw moest laten zitten, het stond Sugar wel, hahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 15 Januari 2011, 21:29:45 » |
|
 zo, dus ook jij wist de berm te vinden. Maar goed dat de mensen je konden helpen. Brings you back to earth 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2011, 01:57:07 » |
|
dat is nu de foto site met 'Brombeer' zijn privefoto's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Januari 2011, 01:59:28 » |
|
Tja, "times are a changing eh" zoals ze hier zeggen. :D Afijn, kwam een beetje vast te zitten met de pickup gister, shit shit shit........  Mooi klote, was een honderd meter by de farm vandaan waar ik even hooi kwam halen, hihi. Gelukkig werd ik gered met hun loader, was even een "embarrasing moment" zoals ik het ervoer tenminste. Het had de hele ochtend gesneeuwd en de weg was niet geschoven. Ik kwam in een sneeuwdrift terecht en werd zo de kant in gezogen zeg maar, had de auto niet in 4x4 staan, wat misschien gescheeld had. Toen ik er eenmaal inzat, kwam ik er niet meer uit, hihi. Daarvoor had ik nog wel even wat hout gehaald, en dan is die 4x4 verdomd handig kan ik zeggen.  En tot slot nog een fototje welke gister gemaakt is ook en welke Froukje erg leuk vond . Ze vertelde me dat ik de sneeuw moest laten zitten, het stond Sugar wel, hahaha  voor jou is dat een normaal gebeuren in de winter. wij hadden dat afgelopen december ook. hier in straat diverse auto's inclusief vuiniswagen, allemaal vastgereden in sneeuwhopen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 16 Januari 2011, 02:02:08 » |
|
Wow wat een sneeuw Willem, en ondanks de ongemakken vind ik het nog altijd beter dan een week regen.  Zo te zien zit Sugar er ook niet mee.  Fijne auto lijkt me dat, vooral als je spullen moet vervoeren, ach en gelukkig bestaat er nog burenhulp. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 16 Januari 2011, 12:24:28 » |
|
suikersneeuw... Na een maand ben je die sneeuw ook wel weer zat lijkt me. Hoewel je dan weer tijden in de blubber zit misschien.... ook niet alles.
In ieder geval hoef je voorlopig geen gras te maaien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 16 Januari 2011, 12:55:22 » |
|
dat hoeft hij toch niet, daar zorgen zijn schapen wel voor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 16 Januari 2011, 14:53:21 » |
|
Djeezzzzz, heb nu pas echt door wie je bent! Ik dacht effe dat je de hubby van Peg was, daaom was ik zo verbaasd paardjes te zien  Hey maar leuk dat je hier beland bent, kon altijd wel genieten van je verhalen en mooie foto's! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member