Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 14 November 2010, 21:05:13 » |
|
Zoals jullie misschien nog wel weten, zijn we in augustus ons fototoestel kwijtgeraakt in het Dolfinarium, waarschijnlijk gestolen. Op 11 sept. kochten we een nieuwe. We dachten: we doen dit keer maar niet zo'n dure, want die worden ook minder snel gejat. Dus kochten we een cameraatje van 149 euro bij de Media Markt. Mooi licht gevalletje, mooi genoeg voor mijn huis-, tuin- en keukenfoto's. 14 okt gingen we op vakantie, en diezelfde avond in Duitsland, we zijn op onze hotelkamer, zag Gerrit opeens een dunne zwarte streep over de volle lengte, onder in het display. Huh... zat die er altijd al? We hebben hem uit en weer aan gedaan, maar de streep bleef. De volgende morgen pak ik 'm van het nachtkastje en zit er opeens bovenin het scherm ook een streepje, een kleintje. Wij hebben heel voorzichtig gedaan met de camera, hij is nooit gevallen, nog nooit gestoten ofzo... dus hoe kan dat? De volgende dagen kwamen er steeds streepjes bij, en de bestaande strepen werden dikker. We bleven goed voorzichtig, maar de strepen bleven komen. De week nadat we terugkwamen hebben we de camera bij de Media markt ingeleverd. Oh, zij die man, dat komt zelden voor! Heeft u hem laten vallen? Absoluut niet, zeg ik tegen die man, en we hebben hem nog maar zes weken. Hij zei: dan moeten we hem voor onderzoek laten opsturen, om uit te zoeken of u hem zelf kapot heeft gemaakt, of dat het een fabrikagefout is. Dat snappen we. Maar wat hij verder nog vertelt: daar zijn we het absoluut niet mee eens: als blijkt dat het géén fabrikagefout is, dan kunnen we hem laten maken voor 150 euro. (net zoveel alstie kostte dus). Als we dat niet willen, dan moeten we 50 euro betalen voor de onderzoekskosten. Willen we dat geld niet betalen, dan krijgen we de camera niet terug. En de garantie? vroeg ik... Tja, dat is alleen voor fabrikagefouten, zei hij. Ik was echt boos hoor. En hoelang duurt het? vroeg ik. Over een maand krijgt u een telefoontje wat er mee is, zei hij. Pfff, een maand! Nou, daar ben je mooi klaar mee! Maarja, wat moet je met een kapotte camera? We hebben hem er toch maar gelaten, maar tevreden zijn we er niet over. Het is nu ruim 2 weken geleden. Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik weet pertinent zeker dat de camera niet gevallen is, dus ik verwacht dat het een fabrikagefout zal zijn. Maarja, hoe kunnen wij dat ooit bewijzen als zij zeggen dat het onze schuld is? Ze kunnen ons maken en breken in dit geval. Bah bah bah!  We hebben altijd nog dure toestellen bij de plaatselijke fotozaak gekocht, en dachten nu, na die pech van die gestolen camera, eens iets goedkoper te doen. Nooit meer dus. Nouja, dat zal hen ook een worst zijn. Maar als dit niet goed wordt afgehandeld, ga ik er werk van maken. Ik heb al op Consuwijzer gekeken, en de Geschillencommissie gezien. Ik hoop niet dat we die nodig hebben...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 November 2010, 21:42:45 » |
|
tsja mediamarkt. Meer zal ik er niet over zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 November 2010, 22:10:06 » |
|
Grrrrrrrrrr... dit moet je niet pikken hoor Janet,  jullie hebben gewoon recht op een nieuwe camera, zonder bijkomende kosten, het ding was tenslotte pas nieuw. Ze zijn het gewoon verplicht. Dreig desnoods met Kassa, of hoe heten die programma's allemaal, en blijf op je standpunt staan.. dit is gewoon niet normaal zoals jullie nu behandeld worden. Op de kassa-site kun je ook online een klacht indienen: http://kassa.vara.nl/secundair/contact/Mediamarkt?.. ik heb er geen ervaring mee.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 November 2010, 23:40:54 » |
|
Welk merk is het Janet? Anders zou het het bij de leverancier kunnen navragen. En tja, Mediamarkt staat niet echt bekend om zijn goede service. Deze week is mijn collega met veel bombarie de toko uitgestuurd omdat hij diverse prijzen opschreef. Dat schijnt niet te mogen. Nou ja...........  Klanten willen en moeten bij de winkel terecht kunnen waar ze hun artikel hebben gekocht, maar toch ben je vaak beter af als je meteen contact met de leverancier opneemt. Waarom het vaak zo lang duurt als je het bij de winkel zelf brengt is, dat het eerst naar een centraal punt moet en dat gebeurt niet dagelijks. Van daaruit sturen ze het naar de leverancier en dan is er vaak al een week en soms 2 voorbij gegaan en zo gaat het ook als het weer teruggestuurd wordt. Zeker niks betalen Janet en blijf op je strepen staan. Dan vraag je maar naar de filiaalmanager. Ergens had je hem gewoon weer mee moeten nemen, want zie nu maar eens dat je hem weer snel terug krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 November 2010, 23:54:52 » |
|
Slecht beeld: Meestal in de vorm van horizontale of verticale strepen op het beeldscherm of een flikkerend beeld. Zulke zogenaamde "Lines and Blocks" worden veroorzaakt door defecte elektronische chips (Driver IC’s) en kunnen in de regel alleen door reparatiediensten met speciale apparatuur worden gerepareerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 November 2010, 00:13:49 » |
|
ik kreeg net via hyves ook al een goede tip van kennisjes, die eenzelfde soort geval had meegemaakt... Dus we hebben nog wel wat pijlen op onze boog. Maar vooralsnog gaan we d'r vanuit dat het vergoed gaat worden... (naief waarschijnlijk) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 November 2010, 02:00:13 » |
|
het kan goedkoop-duurkoop worden
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 November 2010, 09:34:26 » |
|
Dat is altijd de ellende bij van die grote zaken als media markt. De service is gewoonweg bagger! Je hebt gewoon recht op een nieuwe, wat een gelul zeg, daar zou ik ook flink pissed om worden!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 November 2010, 20:01:31 » |
|
Nog ruim een week... dan kunnen ze bellen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 November 2010, 23:29:20 » |
|
Ik hoop het voor je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 November 2010, 10:40:56 » |
|
We kregen gisteren van Mediamarkt een nogal vage brief met: helaas konden ze het toestel niet maken volgens afspraak, en of we maar wilden komen met de doos en de bijbehorende papieren, en dan zouden we samen tot een oplossing moeten komen.  Wat bedoelen ze daar nou weer mee? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 November 2010, 10:49:59 » |
|
Geen idee, maar misschien willen ze hem omruilen voor een nieuwe.. althans dat zouden ze wel moeten doen. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 November 2010, 11:29:10 » |
|
Onderstaande heb ik ook al op je hyves gezet.
Die oplossing is gewoon vergoeden! Er zit gewoon garantie op dat ding. En dit is duidelijk een geval van een fabricagefout. Dus de bon moet je zeker meenemen. Gaan ze vervelend doen, dan zeg je maar gewoon dat je al contact hebt gehad met de consumentenbond en vraag naar de leidingevende. Als ze jou nu geld durven te vragen is dat gewoon diefstal. En kies in het vervolg toch maar weer een bekend merk, zodat je ook met de leverancier contact kan opnemen. Je hebt geloof ik niet gezegd welk merk het was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 November 2010, 11:49:10 » |
|
was wel een merk hoor, lumix ofzo, kan dat? En we gaan zeeeeeeeeeeeeker niks bijbetalen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 November 2010, 12:36:20 » |
|
Lumix is van Panasonic, dus best een bekend merk. Onze tv is ook een Panasonic. http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/index_NL/index.html;jsessionid=451E4B4F8B9156EA55751CE1A401AE78Je kunt dat bedrijf eventueel ook per email of telefonisch bereiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 20 November 2010, 16:58:39 » |
|
Nou mensen, we hebben een spikplinternieuwe gekregen. Het bleek dat hij niet meer gemaakt kon worden, de man achter de balie kon niet zeggen of het nu een fabrieksfout was geweest of niet, maar het feit stond er zwart op wit, dat we een nieuwe konden halen. Precies dezelfde. Poeh, ik had het niet echt verwacht hoor. Maar gelukkig.  Dus nu hebben we weer dezelfde, en nu maar hopen op een beter exemplaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 November 2010, 23:09:47 » |
|
daar kan je maar op één manier achter komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 20 November 2010, 23:28:55 » |
|
heb hem al ff geprobeerd, al één foto gemaakt, maar hij is nog steeds goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 21 November 2010, 00:27:17 » |
|
Over 2 weken weer een nieuw verslag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 November 2010, 02:22:32 » |
|
zou ze dan pas de tweede foto maken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 November 2010, 10:06:02 » |
|
nee hoor, misschien de tweehonderste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 November 2010, 10:14:15 » |
|
Ging die van mij maar eens stuk, kan ik tenminste een nieuwe kopen. ( ik kan em natuurlijk ook gewoon in het water gooien, net als mijn vorige telefoon  )
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 November 2010, 13:00:24 » |
|
hihihi, sommige zijn zo taai, die wíllen nooit kapot! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 21 November 2010, 13:24:54 » |
|
 goed nieuws Janet, ze hebben toch maar eieren voor hun geld gekozen.. en terecht!! Ik hoop dat je van deze meer plezier zult hebben. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 21 November 2010, 17:27:08 » |
|
en ook een beetje lánger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 21 November 2010, 18:27:40 » |
|
was wel een merk hoor, lumix ofzo, kan dat? En we gaan zeeeeeeeeeeeeker niks bijbetalen!  tsss komt ze nu mee... Panasonic is gewoon goed hoor. Zal de garantie overgenomen hebben van die tent na de klacht want anders....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 21 November 2010, 23:20:03 » |
|
nouja, hoe dan ook: ik klik weer lekker raak op m'n roze panasonicje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 November 2010, 00:23:46 » |
|
vanavond gemaakt met m'n nieuwe toestelletje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 24 November 2010, 11:22:35 » |
|
je hebt eer van je werk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 24 November 2010, 11:48:57 » |
|
Prachtige foto Janet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 24 November 2010, 14:26:24 » |
|
je hebt eer van je werk  't was niet mijn werk, alleen maar gefotografeerd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 24 November 2010, 14:31:15 » |
|
heeft Gerrit dan op het knopje van het toestel gedrukt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 24 November 2010, 16:15:44 » |
|
Mooi hoor! Als je deze foto bewaard, zou je misschien wat van de bewolkte lucht af kunnen halen. Krijg je een betere verdeling! Ha ha, je merkt dat ik Hus veel help met zijn fotografie opleiding. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 24 November 2010, 18:12:18 » |
|
Ja en de bomen zijn te kaal en de achtergrond beneden de horizon veels te donker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 24 November 2010, 21:30:59 » |
|
Ik heb er meerdere genomen, hoger en lager, maar dit vond ik gewoon de mooiste. Ik let dus alleen maar op, wat ik zelf mooi vind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 24 November 2010, 21:51:48 » |
|
heel mooi Janet!! jij houdt van dezelfde dingen als ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 25 November 2010, 00:30:55 » |
|
Ja en de bomen zijn te kaal en de achtergrond beneden de horizon veels te donker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 30 Maart 2011, 20:24:24 » |
|
Vandaag ontdekte ik ook een streep bij onze nieuwe camera (die van 25 november) Nog geen half jaar dus. Dit geloof je toch niet? Toen zeiden we al: nooit meer van Media Markt, maar we kregen toen geen geld terug, alleen een bon, dus we zaten er toen weer aan vast. En potverdikkie, we zijn dus weer de klos. Ik baal zo ontzettend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Maart 2011, 20:59:44 » |
|
Ohhh wat zonde zeg, zie je die streep ook op de foto's terug??? Dan toch er weer mee terug gaan.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 30 Maart 2011, 21:01:36 » |
|
heel mooi Janet!! jij houdt van dezelfde dingen als ik  wáthh?? Houdt zij ook al van mij? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 30 Maart 2011, 21:03:18 » |
|
Vandaag ontdekte ik ook een streep bij onze nieuwe camera (die van 25 november) Nog geen half jaar dus. Dit geloof je toch niet? Toen zeiden we al: nooit meer van Media Markt, maar we kregen toen geen geld terug, alleen een bon, dus we zaten er toen weer aan vast. En potverdikkie, we zijn dus weer de klos. Ik baal zo ontzettend.  gaat het verhaal weer verder of eigenlijk opnieuw dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 30 Maart 2011, 21:13:53 » |
|
wie houdt niet van je Ali  tjee dat is balen Janet. Om de service kopen wij ook nooit bij mediamarkt, je hoort zo vaak van die vervelende verhalen. Hopelijk komt hier ook weer een oplossing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 30 Maart 2011, 21:17:50 » |
|
tsja zelfs de dokters stagiaire maakte het al erg bont afgelopen week. Ben er nog steeds confuus van  Zoiets maak je maar eens in je leven mee (helaas) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 30 Maart 2011, 21:21:41 » |
|
ja maar je stond ook in je ielewielie voor haar, vindt je het gek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 30 Maart 2011, 22:15:28 » |
|
Uhhhmmm gaan we nu van de kapotte foto camera van Janet naar de ielewielie van Ala??? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 30 Maart 2011, 22:38:17 » |
|
straks komt het nog zover dat mijn kapotte camera een foto moet maken van de ieliewielie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 30 Maart 2011, 22:47:32 » |
|
jaaaaaaaaaaaa en dan het streepje er dwars over 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 30 Maart 2011, 22:49:15 » |
|
hihihi, zo'n streepje dat 'hij' onherkenbaar wordt, dat zie je ook wel es in de krant 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 30 Maart 2011, 22:52:50 » |
|
dat ziet er eigenlijk ook maar lullig uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 30 Maart 2011, 23:53:07 » |
|
Vandaag ontdekte ik ook een streep bij onze nieuwe camera (die van 25 november) Nog geen half jaar dus. Dit geloof je toch niet? Toen zeiden we al: nooit meer van Media Markt, maar we kregen toen geen geld terug, alleen een bon, dus we zaten er toen weer aan vast. En potverdikkie, we zijn dus weer de klos. Ik baal zo ontzettend.  Jeetje Janet, wat vervelend is dat, om niet te zeggen lullig.. Maar even zonder dollen, gewoon weer teruggaan naar die winkel hoor, en eisen dat ze ter plekke kijken hoe of wat..  Kan me voorstellen dat je ervan baalt zeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 31 Maart 2011, 14:44:07 » |
|
Ja, eigenlijk moet ik vandaag gaan, maar ik heb er zo geen zin in.  geloof dat ik morgen maar ga. Eén dag minder of meer zal ook wel niet uitmaken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 31 Maart 2011, 19:11:49 » |
|
Ja, eigenlijk moet ik vandaag gaan, maar ik heb er zo geen zin in.  geloof dat ik morgen maar ga. Eén dag minder of meer zal ook wel niet uitmaken.  Ja hallo zeg, zoveel commotie en is ons Janetje niet eens thuis als het er op aan komt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 31 Maart 2011, 19:12:36 » |
|
Ik negeer wat andere berichten hier maar even wijselijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 31 Maart 2011, 19:32:59 » |
|
over het streepje? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 01 April 2011, 00:01:18 » |
|
morgen ga ik samen met mijn geliefde echtgenoot. Want als ik alleen ga, maak ik erge ruzie! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 01 April 2011, 00:02:08 » |
|
Maak je dan ruzie met jezelf? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 01 April 2011, 00:10:43 » |
|
 Veel succes Janet!  De accu van mijn cameraatje is gewoon helemaal op, en een nieuwe kost best veel geld, dus ik zit te dubben wat ik zal doen, een nieuwe klinkt ook best aantrekkelijk. Ik wil wel weer zo'n kleintje die ik makkelijk mee kan nemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 01 April 2011, 10:44:58 » |
|
mag ik je een tip geven Gran: haal er maar eentje bij Media Markt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 01 April 2011, 11:38:26 » |
|
foei Janet, wat ben jij een lelijk mens om zo'n advies te geven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 01 April 2011, 12:44:21 » |
|
mag ik je een tip geven Gran: haal er maar eentje bij Media Markt   dat is te ver weg. Ik denk dat ik er maar een op m'n verlanglijstje voor m'n verjaardag zet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 01 April 2011, 13:19:17 » |
|
Gerrit gaat 'm zometeen terug brengen. Ik heb beloofd dat ik dan morgenochtend pannenkoeken bak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 01 April 2011, 15:42:15 » |
|
 goeie deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 01 April 2011, 16:05:48 » |
|
d'r kwam een ziek kalf tussen het wordt nu maandagmiddag. Ga ik meteen mee In ruil daarvoor heb ik net maar kokoskoekjes gebakken. En morgen pannenkoeken ook maar dan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 01 April 2011, 18:00:07 » |
|
Heb je meteen weer een uitje..  en toch pannenkoeken voor Gerrit... en koekjes. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 01 April 2011, 20:07:07 » |
|
d'r kwam een ziek kalf tussen het wordt nu maandagmiddag. Ga ik meteen mee In ruil daarvoor heb ik net maar kokoskoekjes gebakken. En morgen pannenkoeken ook maar dan  hmmm zoete koekjes bakker dus..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 02 April 2011, 11:00:58 » |
|
 laat dat maar aan Janet over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 02 April 2011, 18:00:40 » |
|
Die compact camera's zitten best puike dingen tussen tegenwoordig. Makkelijk mee te nemen ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 02 April 2011, 18:10:21 » |
|
Daarom wil ik ook beslist niet zo'n groot ding, deze neem je lekker makkelijk in je zak of tas mee. Alleen best moeilijk om te kiezen, er is zoveel aanbod. Ik heb een Canon Ixus, al heel wat jaartjes en hij heeft het altijd prima gedaan, dus misschien gewoon maar weer een Canon kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 02 April 2011, 18:22:51 » |
|
Canon is gewoon goed. Net als Panasonic en Nikon, heb je wel de top 3 te pakken. Belangrijkste is ook de lens(snelheid is bij allemaal vrij goed tegenwoordig) en alle modellen hebben wel goedkopere versies maar ietsies meer voor een echte kwaliteits lens is z'n geld wel waard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 02 April 2011, 18:25:08 » |
|
Die ik nu heb was ook geen goedkoop ding, ik kreeg hem trouwens cadeau van een zoon, dus voor mij wel heel goedkoop.  Ik denk dat het ding alweer 10 jaar oud is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 02 April 2011, 18:45:07 » |
|
bij bewegend beeld een langzame sluitertijd dan zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 02 April 2011, 18:48:00 » |
|
Ik heb er totaal geen verstand van, maar ongetwijfeld is er veel verbeterd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 03 April 2011, 23:57:32 » |
|
ben benieuwd hoe het morgen gaat... In elk geval wil ik niet weer zo'n zelfde, want je zult zien dat het dan weer misgaat. Aan de andere kant is het ook weer vervelend om een nieuwe camera te moeten uitvogelen, welk knoppie is voor dit, en welke voor dat. Ik was nu net zo ongeveer aan deze gewend, en dan krijg je dit geduvel weer.
De streep is inmiddels fors dikker geworden, maar er zijn geen nieuwe bijgekomen. Dat was met de vorige wel na drie dagen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 04 April 2011, 18:53:27 » |
|
Nou, je zult je oren niet geloven! Wij vanmiddag naar de MediaMarkt om het gehavende toestel weg te brengen. Ik leg uit dat dit al de tweede is, en over de streep, blablabla, en of ze wellicht meer klachten over die roze camera hebben gehad. Maar nee, dat was niet het geval. En wat nu? Vroegen we. Oh, we sturen hem wel even op, zei ze. Dan kijken ze wat er is, het valt toch nog onder de garantie. Pardon, zeiden wij. Maar de vorige keer moesten we 50 euro betalen voor de onderzoekskosten, hoe zit dat daarmee? Nee hoor, was haar antwoord. Natuurlijk valt dit onder de garantie. En ik vertelde over haar collega die ons de vorige keer een heel ander verhaal vertelde. Ze trok haar wenkbrauwen op en zei dat daar helemaal niets van klopte. Dus we hebben de camera nu met een gerust hart op laten sturen. Als hij niet meer gemaakt kan worden, krijgen we een tegoedbon voor het geld. Voor dat geld kopen we dan maar iets anders (dat mocht, hebben we geïnformeerd) en dan ga ik morgen een nieuwe camera kopen, gewoon in Elburg, als vanouds.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 04 April 2011, 19:30:19 » |
|
Kijk.. dat is andere koek.  Was dat personeelslid er niet, of zou hij inmiddels (terecht) ontslagen zijn.  Mag ik vragen welk merk het was?.. er staan op internet altijd recencies van alle spullen, daar kijk ik altijd naar. En weet je al welk merk je nu gaat kopen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 04 April 2011, 19:32:42 » |
|
heb je de vorige keer 50 euro betaald? dan zou ik die als eerste terug vragen. En voor de rest lijkt het goed te gaan, ben benieuwd of ze de fout kunnen vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 04 April 2011, 22:32:13 » |
|
@ Gran: nee, er waren drie mannen aanwezig op dat moment, maar hem zag ik niet. Het was een Panasonic, een roze. Maarja, ik kan nu dus niet het typenummer opzoeken, omdat we hem ingeleverd hebben. Welke we nu gaan kopen, weet ik nog niet. Ik ga in elk geval naar onze eigen Elburger fotograaf. Zal wel iets duurder uitvallen, maar we hopen dan tenminste dat we niet elke paar maand naar Zwolle hoeven te sjezen.
@ Peg. Nee, dat hoefde alleen maar als het geen fabrieksfout was. En omdat we een nieuwe kregen, bleek dus dat het een fabrieksfout was (denken we). Maar we hebben hem dus kosteloos kunnen omwisselen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 04 April 2011, 22:40:03 » |
|
Panasonic is best een goed merk, maar bij de fotograaf krijg je in ieder geval goed advies.  Leuk, ik ben benieuwd wat het word.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 05 April 2011, 09:02:51 » |
|
Ik baal wel dat ik nu wéér een ander toestel moet leren begrijpen. De meeste knopjes van die andere kende ik nét. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 05 April 2011, 09:09:11 » |
|
Nou, je zult je oren niet geloven! Wij vanmiddag naar de MediaMarkt om het gehavende toestel weg te brengen. Ik leg uit dat dit al de tweede is, en over de streep, blablabla, en of ze wellicht meer klachten over die roze camera hebben gehad. Maar nee, dat was niet het geval. En wat nu? Vroegen we. Oh, we sturen hem wel even op, zei ze. Dan kijken ze wat er is, het valt toch nog onder de garantie. Pardon, zeiden wij. Maar de vorige keer moesten we 50 euro betalen voor de onderzoekskosten, hoe zit dat daarmee? Nee hoor, was haar antwoord. Natuurlijk valt dit onder de garantie. En ik vertelde over haar collega die ons de vorige keer een heel ander verhaal vertelde. Ze trok haar wenkbrauwen op en zei dat daar helemaal niets van klopte. Dus we hebben de camera nu met een gerust hart op laten sturen. Als hij niet meer gemaakt kan worden, krijgen we een tegoedbon voor het geld. Voor dat geld kopen we dan maar iets anders (dat mocht, hebben we geïnformeerd) en dan ga ik morgen een nieuwe camera kopen, gewoon in Elburg, als vanouds. heb je je pinbonnetje of bankafschrift nog van de vorige keer. dan kun je met bewijs haar overtuigen dat je voor dit soort acties 50 euro moet betalen  of zou je dan die 50 euro terug krijgen (die die medewerkster privé besteedt heeft) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 05 April 2011, 10:55:42 » |
|
Of ze zegt o ja en moet je nu alsnog 50 euro bijbetalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 05 April 2011, 16:21:35 » |
|
nee jongens, die 50 euro zouden we alleen moeten betalen als het geen fabrieksfout was. Maar dat was het wel, dus die 50 euro hebben we niet betaald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 05 April 2011, 17:49:08 » |
|
Zoals jullie misschien nog wel weten, zijn we in augustus ons fototoestel kwijtgeraakt in het Dolfinarium, waarschijnlijk gestolen. Op 11 sept. kochten we een nieuwe. We dachten: we doen dit keer maar niet zo'n dure, want die worden ook minder snel gejat. Dus kochten we een cameraatje van 149 euro bij de Media Markt. Mooi licht gevalletje, mooi genoeg voor mijn huis-, tuin- en keukenfoto's. 14 okt gingen we op vakantie, en diezelfde avond in Duitsland, we zijn op onze hotelkamer, zag Gerrit opeens een dunne zwarte streep over de volle lengte, onder in het display. Huh... zat die er altijd al? We hebben hem uit en weer aan gedaan, maar de streep bleef. De volgende morgen pak ik 'm van het nachtkastje en zit er opeens bovenin het scherm ook een streepje, een kleintje. Wij hebben heel voorzichtig gedaan met de camera, hij is nooit gevallen, nog nooit gestoten ofzo... dus hoe kan dat? De volgende dagen kwamen er steeds streepjes bij, en de bestaande strepen werden dikker. We bleven goed voorzichtig, maar de strepen bleven komen. De week nadat we terugkwamen hebben we de camera bij de Media markt ingeleverd. Oh, zij die man, dat komt zelden voor! Heeft u hem laten vallen? Absoluut niet, zeg ik tegen die man, en we hebben hem nog maar zes weken. Hij zei: dan moeten we hem voor onderzoek laten opsturen, om uit te zoeken of u hem zelf kapot heeft gemaakt, of dat het een fabrikagefout is. Dat snappen we. Maar wat hij verder nog vertelt: daar zijn we het absoluut niet mee eens: als blijkt dat het géén fabrikagefout is, dan kunnen we hem laten maken voor 150 euro. (net zoveel alstie kostte dus). Als we dat niet willen, dan moeten we 50 euro betalen voor de onderzoekskosten. Willen we dat geld niet betalen, dan krijgen we de camera niet terug. En de garantie? vroeg ik... Tja, dat is alleen voor fabrikagefouten, zei hij. Ik was echt boos hoor. En hoelang duurt het? vroeg ik. Over een maand krijgt u een telefoontje wat er mee is, zei hij. Pfff, een maand! Nou, daar ben je mooi klaar mee! Maarja, wat moet je met een kapotte camera? We hebben hem er toch maar gelaten, maar tevreden zijn we er niet over. Het is nu ruim 2 weken geleden. Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik weet pertinent zeker dat de camera niet gevallen is, dus ik verwacht dat het een fabrikagefout zal zijn. Maarja, hoe kunnen wij dat ooit bewijzen als zij zeggen dat het onze schuld is? Ze kunnen ons maken en breken in dit geval. Bah bah bah!  We hebben altijd nog dure toestellen bij de plaatselijke fotozaak gekocht, en dachten nu, na die pech van die gestolen camera, eens iets goedkoper te doen. Nooit meer dus. Nouja, dat zal hen ook een worst zijn. Maar als dit niet goed wordt afgehandeld, ga ik er werk van maken. Ik heb al op Consuwijzer gekeken, en de Geschillencommissie gezien. Ik hoop niet dat we die nodig hebben... klopt, ik had aangenomen dat jullie hier vooraf 50 euro moesten betalen maar zou dan achteraf geweest zijn ofzo zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 05 April 2011, 19:11:54 » |
|
Sorry, nu ik het stukje teruglees lijkt het ook precies zo, alsof we dat betaald hebben. Maar dat is dus niet zo. Sorry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 07 April 2011, 10:10:29 » |
|
Ben nog steeds niet zover gekomen om een toestelletje te halen, d'r is zo weer wat. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 07 April 2011, 12:50:37 » |
|
het heeft toch geen haast?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 07 April 2011, 16:05:30 » |
|
Wanneer Jesse de deur uit is heb je weer tijd genoeg om fotoos te maken  (dan moet ik denken aan die reclame dat die groten weer even in een peuterbadje moeten gaan zitten voor die foto enzo  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 07 April 2011, 19:55:12 » |
|
nee, niet echt haast, maar als we straks weer afreizen naar het kindertehuis in Hongarije wil ik hem graag enigzins 'onder de knie' hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 08 April 2011, 02:10:49 » |
|
Onder de knie?.. dat worden vast spannende foto's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 08 April 2011, 10:04:03 » |
|
tja... of dat zo slim is, de camera onder de knie. Bij nader inzien denk ik dat het toch niet verstandig is. Want dan kon er wel eens wéér een barst inkomen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 08 April 2011, 16:02:09 » |
|
ja laat de upskirt fotoos maar zitten hoor, plaatje van de dieren of magnolia's zijn we al tevreden mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 09 April 2011, 10:41:43 » |
|
ok, zal ik doen. Ik ben me er zelf ook wel van bewust dat ik geen mooie jonge blom meer ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 10 April 2011, 11:22:35 » |
|
 La Paay zit er niet mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 10 April 2011, 17:59:14 » |
|
Och wanneer je je billen nog graag laat zien en er trots op bent moet je het vast niet laten he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 10 April 2011, 19:49:02 » |
|
 La Paay zit er niet mee. M'n billen zit ik niet zo overin, meer de voorkant die (zoals Gran 't zo mooi kan zeggen) nogal naar het zuiden groeit. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 10 April 2011, 20:46:19 » |
|
die zoekt dus de  op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 10 April 2011, 20:52:31 » |
|
helaas wel  maar ach, het zij zo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 10 April 2011, 22:58:32 » |
|
Koop een Canon, dan zit je goed!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 11 April 2011, 00:12:41 » |
|
 Dat ben ik helemaal met je eens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 11 April 2011, 13:27:29 » |
|
treft ze net dat ene maandagochtend exemplaar van Canon  Ieder merk heeft wel eens een zwakke serie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 13 April 2011, 16:44:01 » |
|
 da's flauw Aladin..  niks van aantrekken hoor Janet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 13 April 2011, 20:27:03 » |
|
ook Canon zetten we op de zwarte lijst  Hopelijk blijft d'r nog een goed merk over. Of we kopen d'r helemáál geen een, dat kan ook nog natuurlijk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 13 April 2011, 20:40:21 » |
|
Dat meen je niet.. Canon is goed hoor, ik heb hem nu ±10 jaar en nooit wat mee gehad. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 13 April 2011, 21:01:22 » |
|
ja maar wat wij met uitgeputte duiven hebben, heeft Janet met Canon.  Wij hebben al jaren Panasonic Lumix en die doet het prima
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 13 April 2011, 21:04:19 » |
|
ja, die van ons hadden we ook tot grote tevredenheid, al vier jaar, tot hij gepikt werd.
Ach, we zien nog wel wat we doen. Het ligt er net aan welke me handig lijkt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 13 April 2011, 21:30:39 » |
|
ook Canon zetten we op de zwarte lijst  Hopelijk blijft d'r nog een goed merk over. Of we kopen d'r helemáál geen een, dat kan ook nog natuurlijk!  En je vindt onze foto's steeds zo mooi, is toch echt met een canon gemaakt hoor.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 14 April 2011, 09:52:44 » |
|
ach ja, ik maakte maar een geintje hoor. Ik denk dat Panasonic en Canon ook zeker goed zijn. Alleen kan het gebeuren dat je ergens pech mee hebt (zoals wij dus) Ik zal dus niet echt op het merk letten, eerder op de tips van de fotograaf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 14 April 2011, 10:35:49 » |
|
Was er vergeten een s,iley achter te zetten was van mij ook maar een geintje en idd als je ergwns steeds pech mee hebt dan ben je er op den duur effe klaar mee.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 14 April 2011, 17:23:10 » |
|
 da's flauw Aladin..  niks van aantrekken hoor Janet! zou niet weten waarom. Panasonic is ook een goed bekend staand merk immers. Maar de lens is wel belangrijk en elk merk heeft ook wel goedkope uitgaves zonder de merk lenzen. Al betrof het hier de display meen ik. Canon, Nikon en Panasonic zijn wel de 3 topmerken op dit gebied.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 14 April 2011, 17:28:34 » |
|
Ik zal dus niet echt op het merk letten, eerder op de tips van de fotograaf.
Bij elk merk de lens kwaliteit. Niet blind varen op de mega pixels. glazen van Leica of plasticjes zonder merk, wereld van verschil. budget en aanbieding is prima hoor, als de lens maar oke is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 14 April 2011, 19:39:07 » |
|
We hebben een nieuwe, en deze kan niet missen, hij heet namelijk: Sony CYBER-SHOT!  Wat vind je daarvan, Cyber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 14 April 2011, 19:45:24 » |
|
die heb ik ook een gehad, mooi toestelletje maar slechte accu, maar dat is mijn ervaring, ik wil je zeker niet bang maken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 14 April 2011, 20:43:39 » |
|
We zullen het zien... ik heb nu in elk geval meer fiducie in de zaak, als er iets mis mocht zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 14 April 2011, 22:03:28 » |
|
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Janet, is het weer een compact camera geworden?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 14 April 2011, 23:04:30 » |
|
ja, weer een mooi kleintje, hoewel hij wel iets groter en zwaarder is dan de panasonic die we hadden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 14 April 2011, 23:16:13 » |
|
We hebben een nieuwe, en deze kan niet missen, hij heet namelijk: Sony CYBER-SHOT!  Wat vind je daarvan, Cyber? heb naast mijn Canon spiegelreflex ook al jaren een sony cybershot voor gewoon zo snel ff in de tas. top cameraatje hoor.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 14 April 2011, 23:25:55 » |
|
Zoeen hebben wij er ook nog maar zou zo niet eens weten welk merk. Ik maak dan meestal snel een foto met mijn gsm want die heeft ook 7.1 megapixels en dat is geloof ik nog meer dan die compact camera van ons.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 15 April 2011, 01:07:25 » |
|
We hebben een nieuwe, en deze kan niet missen, hij heet namelijk: Sony CYBER-SHOT!  Wat vind je daarvan, Cyber?  dat moet wel een hele goeie zijn!! You can shoot Cyber with your Cyber-shot. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 15 April 2011, 07:44:40 » |
|
Zoeen hebben wij er ook nog maar zou zo niet eens weten welk merk. Ik maak dan meestal snel een foto met mijn gsm want die heeft ook 7.1 megapixels en dat is geloof ik nog meer dan die compact camera van ons.
heb die mogelijkheid ook op de foon maar gebruik ik alleen als ik niks bij me heb aan foto app. Megapixels zijn niet zo heel belangrijk als een ieder denkt. Hoe meer hoe boeter is hier niet zo. Voor ons de gewone fotoschieters is 3.2 voldoende voor het gewone formaat. Wil je vergrotingen en posters afdrukken dan is wat meermooier. Mijn toester kan tot 10 megapix maar heeft ie nog nooit opgestaan. De mb wordt dan ook zoveel dus meer ruimte op het geheugenkaartje pc enz. En ze zijn zo groot bijna niet te versturen
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 15 April 2011, 08:15:46 » |
|
 dat moet wel een hele goeie zijn!! You can shoot Cyber with your Cyber-shot.  Dat ga ik doen. En ik ben blij dat ik ook goede berichten van het cameraatje hoor, Trolly!  Ik wist eigenlijk helemaal niet hoeveel pixels hier op zitten, maar ik heb even gekeken: 10.2 megapixels en 10x optische zoom, staat erop. Mooi zat voor mijn huis-, tuin- en keukenfoto's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 15 April 2011, 13:04:46 » |
|
heb die mogelijkheid ook op de foon maar gebruik ik alleen als ik niks bij me heb aan foto app. Megapixels zijn niet zo heel belangrijk als een ieder denkt. Hoe meer hoe boeter is hier niet zo. Voor ons de gewone fotoschieters is 3.2 voldoende voor het gewone formaat. Wil je vergrotingen en posters afdrukken dan is wat meermooier. Mijn toester kan tot 10 megapix maar heeft ie nog nooit opgestaan. De mb wordt dan ook zoveel dus meer ruimte op het geheugenkaartje pc enz. En ze zijn zo groot bijna niet te versturen
Dat klopt ook maar voor in het bos was het wel eens handig, heb er mooie foto's mee kunnen maken van wild en schotse hooglanders. Maar voor een spiegelreflex geldr zeker, niet de body is belangrijk maar welke lenzen je erbij hebt, die moeten het uiteindelijk doen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 15 April 2011, 18:37:11 » |
|
Ik heb van allerlei fotootjes gemaakt, in huis, buiten, dichtbij, verder weg, en ik ben tevreden hoor. Op m'n hyves kun je ze zien, maar ik ga ze niet allemaal hier neerzetten, da's me teveel werk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 15 April 2011, 20:56:53 » |
|
 Ik heb ze gezien!! goeie foto's zeg, een goed cameraatje! Je huis word ook steeds mooier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 15 April 2011, 21:48:18 » |
|
dat kan ook niet anders he, met zo'n naam als camera  Ons huis is niet zo bijzonder aan de buitenkant, vind ik. Toch hebben we de afgelopen 25 jaar wel steeds meer naar onze smaak verbouwd en veranderd. Volgend jaar moeten er eigenlijk nieuwe dakpannen komen, degene die er nu opzitten zijn erg ruw en lelijk van het mos. Misschien doen we dan een gladdere soort, die niet zo snel mos aanpakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 16 April 2011, 01:24:56 » |
|
Ik heb van allerlei fotootjes gemaakt, in huis, buiten, dichtbij, verder weg, en ik ben tevreden hoor. Op m'n hyves kun je ze zien, maar ik ga ze niet allemaal hier neerzetten, da's me teveel werk  doe eens een link want ik weet niet waar je huis woont 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 16 April 2011, 21:14:30 » |
|
ik zal je wel ff uitnodigen als hyvesvriend. Dan kun je het ook zien, ok?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 17 April 2011, 07:29:42 » |
|
 he na 2 jaar bedelen eindelijk  heb de fotoos nu ook kunnen zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 17 April 2011, 23:11:12 » |
|
Ik denk dat je sowieso wel had kunnen kijken, want ik heb alle foto's als vrienden van vrienden. Maar 't is ook wel gezellig om een aap als hyvesvriend te hebben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 18 April 2011, 10:55:48 » |
|
jaja maar dan moet ik eerst bij anderen in de vriendenlijst gaan zoeken en dat voelt toch lichtelijk als illegaal snuffelen  ja en wie wil er nu geen vriendelijke aap als vriend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 18 April 2011, 11:19:39 » |
|
hij zegt in ieder geval nooit wat dus lastig is ie niet hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 18 April 2011, 19:01:23 » |
|
Ja erg druk ben ik er niet mee inderdaad. Tis net als ik weer een emailtje zie over een bericht dat ik wel eens reageer maar verder? Hyves,Tagged,Netlog,Facebook, Twitter... ben al blij wanneer ik Forzona weer heelhuids doorgekomen ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 18 April 2011, 19:02:51 » |
|
maar dan lief dat je hier vaak komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 18 April 2011, 19:53:10 » |
|
Ha ja maar mijn grote vriendin Cyber vergeet ik nooit he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 18 April 2011, 20:04:12 » |
|
nee das waar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 18 April 2011, 22:16:03 » |
|
Ha ja maar mijn grote vriendin Cyber vergeet ik nooit he   wij hebben samen ook heel wat beleefd.. op internet dan he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 19 April 2011, 17:10:20 » |
|
We zaten vaak op 1 lijn met voorgevoelens en bij zaken die uit de hand liepen. En inderdaad heel wat zien passeren ondertussen, we laten ons de kachel niet zo gauw meer aanmaken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 19 April 2011, 19:45:31 » |
|
Klopt.. veel geleerd en nu de rust gevonden.  maar het blijft opletten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 19 April 2011, 19:59:39 » |
|
ja vooral met al die ordeverstoorders van tegenwoordig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 19 April 2011, 20:40:53 » |
|
Ja dan bellen we gelijk en overleggen hoever we zo'n Peganuse kunnen laten gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 20 April 2011, 01:32:28 » |
|
Niet verklappen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 20 April 2011, 18:52:20 » |
|
ik weet het al, ik weet het al 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 21 April 2011, 17:25:43 » |
|
ik weet het al, ik weet het al  Zal je nog sterker vertellen, er was een tijd dat er op Hayabusi een onderdeel was waar enkel forum beheerders en moderators van meerdere forums toegang hadden. Werden forumers besproken die verdacht gedrag hadden of vermoedelijk een bekende die onder een andere nick en IP terug kwam. Dat gedoe is tegenwoordig ver van ons blikveld maar was toendertijd schering en inslag. Inmiddels allemaal historie en denk nu voor het eerst naar buiten gebracht dat dat overleg er vrijwel dagelijks was tussen de diverse forums  en ja zelfs ook met jeminee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 21 April 2011, 18:07:19 » |
|
ach ik m :knipoog:ocht blijven dus zo erg zal ik niet geweest zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 22 April 2011, 11:13:28 » |
|
Zal je nog sterker vertellen, er was een tijd dat er op Hayabusi een onderdeel was waar enkel forum beheerders en moderators van meerdere forums toegang hadden. Werden forumers besproken die verdacht gedrag hadden of vermoedelijk een bekende die onder een andere nick en IP terug kwam. Dat gedoe is tegenwoordig ver van ons blikveld maar was toendertijd schering en inslag. Inmiddels allemaal historie en denk nu voor het eerst naar buiten gebracht dat dat overleg er vrijwel dagelijks was tussen de diverse forums  en ja zelfs ook met jeminee   ohja.. dat was reuze handig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 22 April 2011, 18:54:21 » |
|
hij zegt in ieder geval nooit wat dus lastig is ie niet hoor  oke, recht gezet nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 22 April 2011, 23:12:44 » |
|
Schaduw account relnichten zul je altijd blijven houden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 23 April 2011, 07:46:27 » |
|
oke, recht gezet nu  ook hier ben je een lekker ding hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 27 April 2011, 19:20:43 » |
|
Heb je de recentste foto nog niet gezien op hyves zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 11 Mei 2011, 11:42:33 » |
|
Ik heb van allerlei fotootjes gemaakt, in huis, buiten, dichtbij, verder weg, en ik ben tevreden hoor. Op m'n hyves kun je ze zien, maar ik ga ze niet allemaal hier neerzetten, da's me teveel werk  Hoe bevalt je nieuwe cameraatje Janet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:04:50 » |
|
ja prima, hij doet het helemaal naar m'n zin en de macroopnamen zelfs beter dan ik verwacht had!  Toen we thuis kwamen vanuit Hongarije, lag er een brief van de Media Markt, de andere camera was gemaakt! Dus we krijgen geen tegoedbon.  Nouja, dus nu hebben we twee camera's. Ook wel handig als er weer es eentje wordt afgejat. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:06:27 » |
|
dan kan Gerrit een mooie foto van jou maken als jij hem probeert te fotograferenv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:07:33 » |
|
hahaha, voor dat Gerrit foto's maakt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:08:18 » |
|
hahaha, voor dat Gerrit foto's maakt...  ...heeft hij eerst een toestel nodig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:10:03 » |
|
ook al zouden er tien liggen, gebruikt hij ze zelden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 11 Mei 2011, 12:22:15 » |
|
Dan heb je in ieder geval een reserve.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|