Van Anky verwacht ik niet zoveel meer en ik vind haar ook absoluut niet sympathiek, dit in tegenstelling tot Edward.
Haar voordeel is dat ze haar top paarden in eigen beheer heeft.
Ik geloof zeker ook niet dat er nog z'n combinatie te vormen is met Totilas als hoe die was met Edward.
Hij heeft hem uiteindelijk tot wereld klasse gereden!
Geje...vind jij 1.4 miljoen per jaar wat hij nu al ieder jaar oplevert aan dekgeld niets dan??!!
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn rekening heb staan hoor.

Wat ik gewoon zo erg vind is dat alle top paarden altijd maar weer verkocht worden aan het buitenland!
Dat geldt ook voor de spring toppers.
Nederland kan zich in de top sport zo goed op de kaart zetten maar gaat toch voor dat gore geld, iedere keer weer.
Zo is dat ook toen met Edwards paard Lingh gegaan.
Die werd ook onder zijn kont verkocht.
Tijdens outdoor dit jaar heb ik gewoon zitten huilen bij het zien van zijn kur op muziek, dat is zooooo mooi zooo magisch!
En hoe mooi was het voor Nederland geweest om dit ook tijdens de OS te kunnen aanschouwen?
Het is gewoon zo jammer want Nederland fokt geweldige knollen maar in de sport bijft de paardensport een onder geschoven kindje.
En nu heb je een combinatie die alle records verbreek....en dan word dat op deze manier beeindigt.
Waar blijft de trots op zo'n manier???
De trots dat wij als Nederland de meest waanzinnige combinatie ooit hebben gehad?
En het erge vind ik nog dat Schockemohle niet meer is dan een paarden handelaar.D
De liefde die edward had voor Toot en hoe goed je het plezir kon zien als het paard in de ring kwam....dat zal nooit meer bij wie dan ook zo terug komen.
Kunnen mensen dan nooit eens tevreden zijn...juist de mensen die al vermogent zijn moeten als maar meer ten koste van zoiets moois.
Die Visser had er meer uit kunnen halen dan die 10 miljoen.
Als je jaarlijks 1.4 miljoen verdient alleen al aan dekgeld, reken maar uit!
Nee...ik zal het nooit kunnen begrijpen dat mensen bekant hun eigen moeder verkopen voor een zak geld!