cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 01 Juni 2011, 00:41:29 » |
|
 dankjewel. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 01 Juni 2011, 09:16:18 » |
|
wat een leuke compilatie! complimenten Cyber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 01 Juni 2011, 10:06:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 01 Juni 2011, 11:48:38 » |
|
Heeeeeey, wastie al klaar!!!!!!!!?????????? Goedzo Granny, en zo lekker snel! Toch moet ik de volgende keer maar weer zien te winnen, want als ikzelf de compilatie schrijf, komt m'n naam d'r veel minder in voor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 01 Juni 2011, 11:50:26 » |
|
dan schrijf je zelf geen objectieve compilatie 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 01 Juni 2011, 12:08:43 » |
|
Heeeeeey, wastie al klaar!!!!!!!!?????????? Goedzo Granny, en zo lekker snel! Toch moet ik de volgende keer maar weer zien te winnen, want als ikzelf de compilatie schrijf, komt m'n naam d'r veel minder in voor.  Dan word het wel een heel kort verhaaltje 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 01 Juni 2011, 13:26:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 14 Juni 2011, 22:44:16 » |
|
en en en? Geen compilatie? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 14 Juni 2011, 23:21:35 » |
|
 Ik doe het echt nog wel, maar ben momenteel even met de kop ergens anders. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 14 Juni 2011, 23:53:18 » |
|
wij wachten geduldig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 15 Juni 2011, 00:13:03 » |
|
cybergr@n Het laatste woord van 2011 deel © 12Nadat ik net als deze keer het laatste woord erin gegooid had verontschuldigde Shanon zich omdat ze de ijsman aan de deur had, en dat zullen we dan maar geloven voor deze keer. Wij vroegen ons af of het een leuke ijsman was, het bleek van wel, maar het precieze verhaal kregen we later te horen. Tenslotte draait alles weer op stront uit. Geje dacht dat ze op krediet gekocht had, maar ze had netjes gepint. Ik kreeg net als nu de tijd om de compilatie te maken, al was niet iedereen het daar mee eens. 
Forzona was weer eens traag, en er werd druk geklaagd, logisch ook, maar helaas was er niet veel aan te doen op korte termijn. Mesje werkte ineens op dat de tijd van het forum niet goed liep, iets dat wel vaker voorkomt volgens geje. Willem dacht dat hlw tot pagina 20 liep, maar die tijd hebben we gehad. 
Afijn, forum ging weer lekker, dus Shanon gooide er een ijzer-loze dag tegenaan, compleet met legging. Peganuse ging een komkommerplantje kopen, en Shanon had het koud.. Willem dacht dat Peg de plant in een schoenendoos onder de vloer zou zetten. Het werden maarliefst 2 planten en watervlooien, Shanon kocht ook de hele plantenhoek leeg, maar doet dat hoofdzakelijk voor Roon.. lief he?
Geje vond een kers aan een boom. … gelukkig even later nog een handjevol. Janet vind juni. Juli en augustus de beste zomermaanden, en vind het vreemd dat de zomer tot 21 september duurt. Geje vond dat het nieuwe jaar ook best op 21 maart of 21 december zou kunnen beginnen. Mesje zegt dat ze dat bij bepaalde culturen ook doen.
Willem zegt dat ze ook nieuwjaarsdag op 29 februari hadden kunnen kiezen, maar dan was er nooit zoveel champgne verkocht. (hahaha, ik snap hem nu pas)
Janet wil de klokken uitbannen, lijkt veel relaxter, geje wil zomer en wintertijd uitbannen (mee eens) Na de discussie of het fijn zou zijn zonder klok, lijkt het toch lastig, vooral als Jesse straks naar school gaat zegt Janet.
Overblijven is prettig zegt mesje, hoef je maar 2 keer op de klok te kijken. We voelen allemaal wel iets voor 1 keer naar school zonder middagpauze, net als in de meeste landen. Edward komt ook nog even langsvliegen om hlw te pakken, maar lang houd hij dat niet, hij wil wel even zijn kop aan ons tonen, iets dat Geje niet prettig vind om te doen, en is bang niet meer anoniem te kunnen zijn.
De kop van Peg werd al wel snel weer ingeruild voor zonnebloemen, maar ze weet nu in ieder geval hoe Edward eruit ziet, handig voor de volgende meeting.
Gele kaart voor Shanon wegens dubbelposten, bij 2 keer overtreden de rode kaart, die Janet vaak weet te omzeilen door na de 200e post lekker door te gaan als ik er niet ben. Omdat ze met vakantie ging werd ze baldadig en overtrad de regel.. rode kaart dus. 
Shanon had een kapot modem door blikseminslag, en Willem denkt dat ze de bliksem de grote plas overgestuurd heeft omdat het daar ook knalt. 
Ineens gaat het weer over brood met hagelslag, pindakaas,suiker,smeerkaas en boerenmetworst… waar kinderen goed van groeien zegt Peg.
Janet was ineens weer terug en kwam nog even kijken wat we uitspookten, maar ging de volgende dag weer weg.
Peg vind dat Geje wel eens een compilatie kan schrijven, maar hij verschuilt zich achter z’n dochter en maakt dat hij wegkomt. Dus was de beurt weer aan mij om hem erin te knallen…. vandaar deze comp… 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 15 Juni 2011, 00:22:50 » |
|
 het ziet er weer goed uit Cyber, je hebt ehrvaring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 15 Juni 2011, 00:28:23 » |
|
 dat kun je onderhand wel zeggen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 15 Juni 2011, 01:16:06 » |
|
mooi stukje en het voordeel van compilatie schrijven is voor jou dat je wat langer over een grapje kunt nadenken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 15 Juni 2011, 01:21:16 » |
|
 klopt.. en het heeft nu ook de aandacht gekregen die het verdiend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 15 Juni 2011, 01:22:01 » |
|
uiteraard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 15 Juni 2011, 15:40:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 15 Juni 2011, 15:49:32 » |
|
Dank voor alle veren. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 15 Juni 2011, 16:39:09 » |
|
we hebben ze toch wel op de goede plek achter gelaten he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 15 Juni 2011, 19:00:53 » |
|
goedzoooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 26 Juni 2011, 01:39:52 » |
|
Peganuse Forzona Member Het laatste woord van 2011 © deel 13
Even leek het erop dat Cyber geen compilatie wilde schrijven En een nieuw HLW wilde openen Maar het bleek allemaal een grap te zijn Het weer was echt in de belangstelling Wel een bladzijde lang! Bij de een scheen de zon Maar de regendruppels wisten ons zeker wel te vinden! Peg kreeg hoog bezoek, Zelfs kastelen waren er bij betrokken Aladin en Big Twin kwamen op visite En brachten buiten een hond, Ook heel wat gezelligheid met zich mee Foto’s hebben we niet gezien Dus heeft Peg maar een compleet verslag gezet Nog wat aangevuld en gecorrigeerd door Aladin Wederom beloofde Cyber de compilatie te schrijven (alweer) Maar speelt veel liever Bejeweled Blitz Maar ja, je moet wat als Forzona weer eens traag is Janet vraagt zich af wat ze de hele dag doet Terwijl Peg weer eens naar het vliegveld rijdt voor hubbie (overigens is een 2e bezoek aan Hongarije voorlopig niet nodig) De russen hebben lucht gekregen van Forzona En zijn in grote getale aanwezig Op iedere topic hebben ze wel geschreven Kontakt willen ze maar voor de rest is het koeterwaals Waardoor ze weer rap van het forum afgegooid worden! Shanon en Roon hebben een jaarkaart voor de dierentuin aangeschaft En zijn dol op de burgers die daar geserveerd worden (van welk dier zouden die burgers zijn????) Fotograferendoen ze ook en het is een hele kunst Vooral met dieren en overzwemmende vissen Ze hadden zich daar beter mee bezig gehouden Maar Roon had een kast op het oog (het was bijna letterlijk een oogprobleem geworden) Hij wist van allerhande oerkreten te produceren Toen de deur met passpiegel ging glijden en aan diggelen viel En dat allemaal voor een logeerkamertje Maar Roon is wel stoer het te proberen! Janet is al helemaal in de ban van de nieuwe gasten Maar overweegt heel even de sloot over te steken En gezellig op bezoek te gaan bij ons aller Willem! Een huwelijkstest wordt tevens uitgeprobeerd En Jesse wordt in de koffer mee gesmokkeld! Shanon heeft er ook wel oor naar en Peg wil ook wel mee Willem ruimt alvast de schuur uit voor de dames En biedt aan lekker warm tussen de schapen te gaan slapen Cyber heeft geen problemen met een andere Willem Maar uiteindelijk krabbelt iedereen terug En gaat weer over naar het weer Over de zon en enkele buitjes Over stortbuien en dagen met 35 graden Janet gaf zich over in een gedicht En wilde een grote wens vervullen Namelijk HLW te houden voor die nacht De teller liep door tot reactie 199 En ineens werd het stil en was iedereen weggelopen Met in de voorhoede Geje, die de eer graag een ander gunde Peg is niet bang voor de 200 En nam Het Laatste Woord deel 13!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 06 Juli 2011, 10:42:31 » |
|
mesje Forzona Member Het laatste woord van 2011 © deel 14Ok, dan een impro compilatie:
In HLW deel 14 werd er uiteraard weer eens over het weer gebabbeld, ook baby nieuws kwam voorbij. Peg kwam in deel 14 pas op pagina 2 met een compilatie. Dus doe ik dat ook maar in deel 15. Ik zei nog in deel 14 dat ik blij was dat ik het niet hoefde te doen en zie, ik ben nu toch de Sjaak. Shanon stelde ook maar voor om een compilatie niet als verplicht te maken. Spelletjes spelen op de pc kwam ook voorbij, maar Janet waagt zich er liever niet aan. Shanon kreeg onverwacht bezoek van een dode muis die toch levend bleek te zijn. Gr@n zal nooit vogeltjes, muizen enzo voor diner nemen. Wijze raad over stekkers eruit trekken bij onweer. Voor Ronald kennelijk wel nodig. Aladin vindt hem dan ook een sukkel. Aladin had ook een dubbelpost, maar kreeg geen gele kaart. Of toch weer wel? Willem kwam ook eventjes langs.Een geslaagde, dus werd het tijd voor gebak. En wat voor eentje! Gr@n was te laat voor dit lekkers. Peg bleek toch nog wat in huis te hebben en deze waren dan meteen voor mij omdat ik gewonnen bleek te hebben. Maar zijn vast door anderen opgegeten, omdat ik het veels te laat doorhad! 
Zo, toch nog even uit mijn mouw geschud, kan ik nu rustig gaan slapen!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 06 Juli 2011, 10:45:58 » |
|
kort maar krachtig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 06 Juli 2011, 10:50:57 » |
|
 Het hoeft ook niet perse zo lang te zijn, heel leuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 19 Juli 2011, 21:35:55 » |
|
Peganuse Forzona Member
Het laatste woord van 2011 © deel 15
Mesje had het laatste woord maar had het zelf niet in de gaten Ze was in geen velden of wegen te bekennen om een nieuw HLW te openen Dit noopte Cyber om er zelf eentje te openen Zodat we allemaal weer verder konden zemelen En te mopperen op een restaurant-eigenaar Die vertikte om de deur te openen voor mijn vergeten tasje De poetsvrouw gaf daags erop de verlossing Janet neemt nooit een tasje mee Maar Cyber breidt het assortiment tasje af en toe uit met een kliko (vraag me af hoe dat eruit ziet, je wilt het zondag wel ff demonstreren??) Shanon kwam ff in paniek voorbij, de ventilator van haar laptoppie had de geest gegeven Geje is bang dat ze hem vergeet en trekt bijna zijn geweer Maar omdat hij Shanon nog nooit bij The West heeft gezien Laat hij al snel dat idee varen. Shanon laat intussen weten dat ze op de pc nog wel kan forummen Maar ze is ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaaaag! En dan ineens komt Mesje met toch nog een compilatie, leuk!! Ze heeft het zomaar uit haar mouw geschud! Niet iedereen is gek op compilpaties schrijven Alleen Janet doe je er een groot plezier mee Ze wil het deze keer weer serieus proberen Maar helaas loopt Peg in Geje’s val Maar Janet had wel het hoogste woord Met haar 100.000ste post Reden voor Geje om een diepvries te kopen Want hij heeft een hekel aan poetsen (wie niet hè!!) Shanon heeft een nieuwe pc en ze gilt het van de daken Ze moet wel ff wennen aan de snelheid En wat erop te installeren, IE, Firefox of Chrome In afwachting daarvan gaat Peg met hubbie naar Almelo Lekker ff naar Preston Palace voor 2 daagjes heerlijk genieten Janet gaat naar een heerlijke bbc bij zus aan de overkant En Geje ging nog ff naar Lanaken om heerlijk te fietsen Peg en Shanon bekennen dat ze héél hebberige handjes hebben Maar Mesje doet het heel gewoon met de Aldi en de Lidl (en groot gelijk heeft ze!) Forzona is af en toe heeeeeeeeeel traag Dan weer snel of half en half Het is een terugkerend probleem tot vandaag de dag Dat weerhield Shanon en Roon niet om een volière te kopen Terwijl die in de beits gezet werd Bleef het maar regenen, regenen en nog eens regenen Wel heel goed voor de plantjes Maar minder goed voor Gerrit die nattigheid kreeg op de deel Bij Cyber ‘sneeuwde’ het berkenzaadjes Want die smelten niet maar moeten weggespoten worden En toen er een wedstrijd kwam tussen de Geldersen en Brabanders Liep deze muts er met HLW vandoor……….
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|