Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 18 Augustus 2010, 20:03:09 » |
|
Komende dagen is Sail 2010 in Amsterdam. Zie: http://www.sail2010.nl/Ik ga morgen de intocht van al die schepen bekijken langs het Noordzeekanaal. Nog meer mensen die naar Sail 2010 gaan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Augustus 2010, 21:41:42 » |
|
Wij gaan er niet heen, maar ik kijk vast wel even via de webcams.. http://www.livestream.com/sail2010amsterdamOp http://www.webcamplaza.net zijn er heel wat te vinden, ook cams vanaf zeilboten.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Augustus 2010, 21:43:49 » |
|
nee ik moet de hele dag werken maar veel plezier Puc! Geniet ervan en hopelijk met een mooi zonnetje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Augustus 2010, 22:10:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Augustus 2010, 13:04:19 » |
|
Vanaf NU reportage op Ned1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Augustus 2010, 17:29:52 » |
|
Mijn zwger en zijn vaderzijn zaterdag met de boot richting sail gegaan. echter bij de sluis van ijmuiden moesten ze 6 wachten..  dus toen maar weer naar huis gesaild.. 
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Augustus 2010, 21:00:43 » |
|
dat is zonde! maar ja ze hebben toch weer een tochtje achter de rug
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Augustus 2010, 21:20:16 » |
|
Jammer zeg... maar als je drukte zag op de tv is het voor te stellen.. ik zou er niet graag tussenin gezeten hebben. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Augustus 2010, 22:53:48 » |
|
een paar weken geleden hebben we een fietstochtje langs de Vecht gehad en een aantal van die meertjes. uiteraard zagen we daar minder bootjes, maar dan is het ook niet dat je door de bomen het bos niet meer ziet
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Augustus 2010, 16:05:30 » |
|
Mijn zwger en zijn vaderzijn zaterdag met de boot richting sail gegaan. echter bij de sluis van ijmuiden moesten ze 6 wachten..  dus toen maar weer naar huis gesaild..  Tsja, als je goed had voorbereid, had je kunnen zien dat er allerlei verkeersregels op en om het water waren. En dus ook afsluitingen op bepaalde tijden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Augustus 2010, 17:47:40 » |
|
6 uur wachten ja. inderdaad leuk zeiltochtje en mooi slecht voorbereid.. zal ik hem zeggen dat ie dat had kunnen weten. hahaha 
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Augustus 2010, 18:06:02 » |
|
Ja, alles stond uitgebreid op de websites van Sail, Gemeente Amsterdam en Rijkswaterstaat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|