Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #225 Gepost op: 03 Mei 2011, 23:29:32 » |
|
Aahhh en het is een valkparkiet?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #226 Gepost op: 04 Mei 2011, 07:40:20 » |
|
ja, ze hebben wel eerder eitjes gehad (behalve dit vrouwtje) maar nog niet zo groot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #227 Gepost op: 04 Mei 2011, 07:55:09 » |
|
is het een dubbeldooier?
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #228 Gepost op: 04 Mei 2011, 08:12:06 » |
|
geen idee, maar denk het niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #229 Gepost op: 04 Mei 2011, 09:08:21 » |
|
soms kun je het zien als je een scherpe lamp/TL achter het ei houd. dan kijk je door het ei heen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #230 Gepost op: 04 Mei 2011, 09:17:14 » |
|
dat weet ik, ik heb een speciaal lichtje en heb al gekeken maar er is zelfs helemaal niks te zien, zelfs niet in de kop van het ei waar meestal de groei begint
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #231 Gepost op: 04 Mei 2011, 10:45:54 » |
|
Kan het ook gebeuren dat het een leeg ei is?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #232 Gepost op: 04 Mei 2011, 11:39:19 » |
|
ja, leeg in die zin dat er geen dooier inzit, meestal wel het eiwit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #233 Gepost op: 04 Mei 2011, 13:04:33 » |
|
Maar dan zou er dus ook nog een jonkie uit komen neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #234 Gepost op: 04 Mei 2011, 13:10:36 » |
|
nee zonder dooier ook geen vrucht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #235 Gepost op: 06 Mei 2011, 13:24:04 » |
|
Vannacht met Noeka nog naar de dierenarts geweest. Ze kreeg hele erge aanvallen van benauwdheid. Om 3.30 dus in de auto en naar de kliniek gereden. Hij heeft haar een spuitje gegeven om wat eventueel vocht achter de longen te laten verdrijven. De eerste dienst doende dierenarts die ik belde en hoorde dat het om een hondje van 16 ging zei meteen, ohhh, dus het gaat om euthanasie want tja...op zo'n leeftijd! gelukkig kon ik snel een andere en ook nog dichter in de buurt dienstdoende da vinden.
Ik vind haar nu erg timide...en kan om 3 uur nog bij mijn eigen da terecht. Ik weet dat 16 een hele mooie leeftijd is maar ben nu gewoonweg niet sterk genoeg om afscheid te moeten nemen van d'r. Heb zoveel in die 16 jaar meegemaakt met haar....ze is zo mijn meissie...bahhh....weet gewoonweg nu effe niet waar ik het zoeken moet. Zulke dingen lijken ook altijd te gebeuren als ik zelf ook helemaal niet goed te pas ben. Duimen jullie voor mijn Noeka????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #236 Gepost op: 06 Mei 2011, 13:26:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #237 Gepost op: 06 Mei 2011, 13:34:12 » |
|
zeker weten! laat ff weten hoe het bezoek bij je eigen dierenarts is verlopen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #238 Gepost op: 06 Mei 2011, 15:47:45 » |
|
Wat naar zeg, hopelijk krabbelt ze weer op.. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #239 Gepost op: 06 Mei 2011, 16:53:51 » |
|
Ze heeft weer 2 spuitjes gehad. Een nog een keer om vocht af te drijven en een prednoral en nog 4 prednoral pilletjes voor de komende dagen. hij kon ook verder niet echt iets afwijkends aan haar hart en longer horen. Kan zijn dat het een opeenstapeling geweest is van vocht of door pollen die in de lucht zitten. Een hond kan daar oom plots behoorlijk allergisch op reageren en gezien ze al zo gevoelig is zou dat ook zomaar eens kunnen gezien de droogte van de afgelopen tijd. Maandag moet ik weer even terug bellen hoe het met haar gaat. Toen ik hem vertelde over die diens doende DA die ik vannacht in eerste instantie belde uit Oosterbeek die meteen zei over euthanaseren schrok hij echt en hij verontschuldigde zich voor die man! Hij draait eigenlijk geen weekend en nacht diensten maar ik heb wel zijn prive mobiele nummer. Hij geeft dat uiteraard niet aan iedereen naar hij kan in de computer al wel zien dat ik bij zijn voorganger al heel lang in de praktijk kom. Nu mag ik hem altijd bellen als er iets aan de hand is, in het weekend of 's nachts en dat geeft me wel een heel fijn gevoel, de wetenschap dat je altijd bij je eigen dierenarts terecht kunt. En het is ook een heel fijne man die zolang het dierwaardig is ver meegaat in het proberen een ziek dier weer beter te maken, dus wat dat betreft zitten we daar gelukkig mee op één lijn. Pas als het echt niet meer kan stopt het behandelen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #240 Gepost op: 06 Mei 2011, 16:56:16 » |
|
Door al het gebeuren rondom Noeka vergeet ik helemaal dat ik twee jarige heb. Jimmy is vandaag 7 geworden en Onassa 15.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #241 Gepost op: 06 Mei 2011, 18:01:41 » |
|
gefeliciteerd! ik weet zeker dat jre daar toch ook nog aandacht aan besteedt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #242 Gepost op: 06 Mei 2011, 23:22:06 » |
|
 gefeliciteerd..een bloemetje hoort erbij. Gaat het wat beter met Noeka?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #243 Gepost op: 07 Mei 2011, 00:38:17 » |
|
dat is toevallig dat ze de zelfde dag jarig zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #244 Gepost op: 07 Mei 2011, 13:00:53 » |
|
Het volgende probleem diende zich alweer aan. Vanmorgen vroeg begon Noeka constant rondjes te draaien. Nu zag ik gister al aan haar oortje dat ze weer last had (chronische oorklachten) en heb er dus van die vloeistof in gespoten, maar het werd alleen maar erger tot ze dus echt als een tol rondjes ging lopen. Dus weer vanmorgen bij de DA geweest en haar oor zat erg dicht en het zit te diep om uit te spuiten, dus het drukt tegen haar evenwichts oorgaan aan. Haar ogen waren ook steeds aan het draaien. Dus nu naast de prednison ook aan de anti biotica. Hoperlijk slaat het snel aan want dat gedraai is zo'n naar gezicht en soms ben ik bang dat het iets neurologisch is. Echt ik kan me nu alleen nog maar staande houden door vaak tramadol met een alprazolam te nemen. Soms heb ik nu echt het gevoel dat ik op instorten sta en juist nu het erop leek dat ik weer in een stijgende lijn zat. Ben dat geknok met mezelf zooooo moe aan het worden! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #245 Gepost op: 07 Mei 2011, 13:16:10 » |
|
Gelukkig kan je je altijd een beetje troosten met het gegeven dat er veel mensen om je heen zijn die om je geven! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #246 Gepost op: 07 Mei 2011, 13:29:35 » |
|
Nou dat valt best tegen hoor Mesje. Als je chronisch ziek word haken er velen af! Ik heb 1 hele fijne vriendin die zelf ook chronisch ziek is, zij heeft ook 3 jonge kinderen dus zij kan nooit effe snel langskomen in geval van nood. Ronald was gister bij mijn pa en die heeft meer dat nuchtere van....met een hond van 16 ga je toch niet meer zo lopen dokteren..... En toen Roon zei dat ik weer in een depressie zit was het enoge wat hij zei.....oohhh. Hij begrijpt die ziekte niet en weet ook niet wat hij ermee aan moet. Mijn zus woond 600 km bij me vandaan, dus echt veel om op terug te vallen heb ik echt niet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #247 Gepost op: 07 Mei 2011, 14:38:43 » |
|
Je hebt ons toch?  En ook al kunnen we je niet helpen, je weet dat we in ieder geval naar je luisteren(lezen). Oplossingen hebben wij ook niet, maar leven wel altijd met je mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #248 Gepost op: 08 Mei 2011, 01:37:18 » |
|
zo is dat, we leven allemaal met je mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #249 Gepost op: 08 Mei 2011, 13:06:30 » |
|
Dat is idd ook het fijne van Forzona. Kan toch altijd weer even mijn gevoelens hier kwijt, meer eigenlijk nog als irl. Hier kan men wel of niet reageren net wat men wil. Irl als je iemand belt ben ik snel bang dat ik iemand op zo'n moment lastig val of dat het niet uit komt of wat dan ook. Dus voor jullei allemaal  Gelukkig gaat het met Noeka weer een stuk beter  Haar oortje staat weer wat rechter op haar hoofd en d'r koppie hangt ook niet meer zo scheef. Weer een hele opluchting want oh oh....wat kan je toch in zak en as zitten als je ziet dat een van je beessies zo ziek is en pijn heeft. Nu de rust weer even terug vinden in mijn eigen lijf want het hakte er weer flink in.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|