Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 02:54:16
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Altijd prijs in de staatsloterij
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Altijd prijs in de staatsloterij  (gelezen 444 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
Trolly
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #50 Gepost op: 12 September 2010, 23:30:20 »

ja dat ijs wordt hier ook nog wel eens gewonnen maar net wat Janet zegt. het ligt alleen bij een Super wat niet in de buurt is dus je moet er nog een end voor rijden ook.

ik dacht een keer laat ik toch maar eens dat ijs gaan halen. ik weer niet goed gelezen en was ik dus een week te laat met halen want je kan het maar tussen een bepaalde periode ophalen  ongeduldig

Pst it's me; the little one

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #51 Gepost op: 12 September 2010, 23:51:53 »

Toch ng een duur ijsje geworden dan.

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #52 Gepost op: 13 September 2010, 10:10:26 »

ja dat ijs wordt hier ook nog wel eens gewonnen maar net wat Janet zegt. het ligt alleen bij een Super wat niet in de buurt is dus je moet er nog een end voor rijden ook.

ik dacht een keer laat ik toch maar eens dat ijs gaan halen. ik weer niet goed gelezen en was ik dus een week te laat met halen want je kan het maar tussen een bepaalde periode ophalen  ongeduldig

heb ik ook een keer gehad en toen kreeg ik van de postcodeloterij een waardebon om hem in de supermarkt op te halen
Enneavier
Forzona Member

Geslacht: Man

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #53 Gepost op: 11 Oktober 2010, 17:02:54 »

ik werd gebeld door de postcodeloterij zonet. of ik twee gratis kaartjes wilde . jawel zei ik, ik doe al mee met twee dus geef die maar gratis. Nou dat was te ingewikkeld . ja zeg ik, twee loten erbij dat lukt wel he? en dan zit je er aan vast want tuurlijk kun je opzeggen, maar dat doet toch niemand en dat weten ze. Vroeg ie waar ik woonde haha.. nou gelijk maar even reclame gemaakt voor mijn huisje, hahaha. bellen ze mij, ga ik hun mijn huisje aan de broek hangen  nana  

levert waarschijnlijk meer op dan die loterijen. pffff.

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #54 Gepost op: 11 Oktober 2010, 18:36:55 »

we hadden deze maand een tientje
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #55 Gepost op: 11 Oktober 2010, 18:50:30 »

10 euro dit keer.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #56 Gepost op: 11 Oktober 2010, 23:09:32 »

ik werd gebeld door de postcodeloterij zonet. of ik twee gratis kaartjes wilde . jawel zei ik, ik doe al mee met twee dus geef die maar gratis. Nou dat was te ingewikkeld . ja zeg ik, twee loten erbij dat lukt wel he? en dan zit je er aan vast want tuurlijk kun je opzeggen, maar dat doet toch niemand en dat weten ze. Vroeg ie waar ik woonde haha.. nou gelijk maar even reclame gemaakt voor mijn huisje, hahaha. bellen ze mij, ga ik hun mijn huisje aan de broek hangen  nana  

levert waarschijnlijk meer op dan die loterijen. pffff.

applaus  Misschien win je nog eens een keer 4 van die postcodeloterij-fietsen.. die kun je dan weer verhuren. 

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Altijd prijs in de staatsloterij
Ga naar: