Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Gepost op: 03 Augustus 2010, 22:15:38 » |
|
Ik ben aan een nieuwe telefoon toe nadat deze op de bodem van de rivier voor mijn huis is beland..
en ik wil graag een gps voor op de zeilboot. Zal er vast nog eens van komen dat ze dit uitvinden.. of weet iemand meer dan ik?
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Augustus 2010, 22:50:34 » |
|
Ga maar eens zoeken op de site van Garmin. http://www.garmin.nl/wij hebben er ook een, de etrex legend HCX Maar op de site kan je vinden welke voor jou het meest geschikt is. Wij gebruiken hem voor het wandelen en ik voor het paardrijden als ik nieuwe routes wil gaan rijden en om te kijken als ik train wat mijn snelheid per uur is.,
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Augustus 2010, 23:39:12 » |
|
Alle smartphones van tegenwoordig hebben GPS aan boord. Positiebepaling kan meestal wel, navigatie kan extra geld kosten. Android is het beste besturingssysteem wat je op dit moment kunt hebben op een smartphone.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Augustus 2010, 13:02:39 » |
|
aha , nuttige info.. Ik heb de hier afgelopen jaren me bepaald niet verdiept in dit alles, al het geld ging namelijk op aan de bouwerij. een smartfone waar alles mee kan lijkt me wel handig, dan heb je mooi alles in één. ben je ook alles in één keer kwijt als ie in het water valt, trouwens 
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Augustus 2010, 15:12:58 » |
|
Wel goed opletten wat je koopt. Koop geen Vodafone 360 telefoon. Iphone, HTC en Samsung zijn momenteel de topmerken.
Vooral HTC heeft mooie Android telefoons.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Augustus 2010, 15:46:21 » |
|
HTC , die hebben twee collega'' s op mijn werk ook.. ik zal ze eens vragen over de ervaringen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Augustus 2010, 22:41:32 » |
|
Die heeft mijn jongste zoon ook.. bevalt heel goed.  hij heeft nu ook geen aparte navigatie meer nodig voor in de auto.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:48:37 » |
|
Ik heb een htc touch pro aangeboden gekregen.  haal ik binnekort op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Augustus 2010, 23:27:01 » |
|
 , mooi zo 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Augustus 2010, 23:40:28 » |
|
ik heb sinds een week of 3 de samsung galaxy S wereld foon is het en hij draait op android. dit in tegenstelling tot de iphone die met windows draait. android schijnt beter te zijn en ik hoef niet steeds alles te kraken om er wat nieuws op te zetten. download het gewoon van de pc en knal het erop. kan met de iphone weer niet. moet je voor alle applicaties betalen
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Augustus 2010, 23:46:42 » |
|
Android is geniaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 31 Augustus 2010, 07:56:28 » |
|
Android is geniaal!
ja, en niet te betalen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 31 Augustus 2010, 10:29:34 » |
|
hoezo niet te betalen. ik heb mijn foon (gratuit) nu met een abo van 22,50 met internet plus erop.
had hiervoor altijd sim only en koste me 5 euro in de maand. kwam ik ook mee uit want ben niet echt een bellerd maar dat internetten overal vind ik wel wat.
en dat android zit er gewoon op
wat bedoel je daar precies mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 31 Augustus 2010, 11:45:08 » |
|
Die Enneavier nu neemt is ook een hele mooie, alleen Roon kan er niet mee overweg.  hahahaa....teveel mogelijklheden waar hij geen gebruik van maakt.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 31 Augustus 2010, 19:17:40 » |
|
Die Enneavier nu neemt is ook een hele mooie, alleen Roon kan er niet mee overweg.  hahahaa....teveel mogelijklheden waar hij geen gebruik van maakt.  en ik vind 22,50 in de maand veeeeeeelst te duur. sim only met internet erbij kost 12,50 per maand. dat past mij beter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 31 Augustus 2010, 19:38:22 » |
|
22,50 vind ik ook te duur. Heb nu een abo van 15 euro, meer dan genoeg (moet ik alleen niet zoals afgelopen maand over de bundel heen gaan dan dan word het ineens wel erg duur.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:39:06 » |
|
ja idd... ik bel iets van 10 minuten per maand dus voor het bellen hoef ik het niet doen. en sms doe ik ook al bijna niet. dus dan voor bereikbaar zijn en internet betaal je dan eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:40:40 » |
|
ik redde het ook altijd makkelijk hoor met die 5 euro hahaha , maja dit was ook een verjaarskadootje van Stekel en ik sms wel heel veel. bellen doe ik niet zoveel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:45:28 » |
|
Bellen doe ik ook niet veel, maar sms'en daarentegen weer wel heel veel. Ben absoluut geen beller, laat dan ook meestal Ronald de foon opnemen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:49:24 » |
|
soms zit ik met iemand te smsen en dan denk ik later, je had net zo goed ff kunnen bellen maar dat doe ik dan weer niet, stom hé
maar voorlopig zit ik Enneavier zijn topic te vervuilen hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:51:13 » |
|
Dat doe ik dus ook Trolly , dan zegt Roon ook altijd, bel effe, dat gaat toch veel sneller, maar nee hoor. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 31 Augustus 2010, 22:11:12 » |
|
soms zit ik met iemand te smsen en dan denk ik later, je had net zo goed ff kunnen bellen maar dat doe ik dan weer niet, stom hé
maar voorlopig zit ik Enneavier zijn topic te vervuilen hihi
Ik ben inmiddels voorzien, althans tenmiste ijs en weder wederdienende , dus offtopic gaan is geoorloofd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 31 Augustus 2010, 22:14:13 » |
|
Zaterdag moet gewoon gaan lukken hoor! word ook beter weer, ik neem gewoon wat extra pillen en dan komt het wel goed 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 05 September 2010, 17:48:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|