Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 02:46:10
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Boer zoekt vrouw. 2010/2011.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18   Omlaag
Print
Auteur Topic: Boer zoekt vrouw. 2010/2011.  (gelezen 3820 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Shanon
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

tattoo bitch

« Antwoord #75 Gepost op: 10 September 2010, 12:48:31 »

Als ik zin heb zal ik eens kijken.
Je hoort er veel over en is een goed bekeken programma, maar heb nooit meer dan af en toe wat stukjes ervan gezien.

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #76 Gepost op: 10 September 2010, 13:26:07 »

Je hebt 3 kansen.. zondagsavonds, dinsdagsmiddags, of anders online.  cool

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #77 Gepost op: 10 September 2010, 13:34:09 »

Online ben ik niet zo'n fan van, dat hapert me vaak teveel en vind ik het beeldscherm te klein.
Maar moet zeggen dat er meer programma's zijn die ik best zou willen zien, maar vergeet het gewoon altijd en wij zitten hier zo'n beetje vast geroest op RTL4 en SBS 6

Doe eens normaal man!!!!
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #78 Gepost op: 10 September 2010, 13:51:27 »

Gisteren keken wij naar de herhaling van de voorstelronde, die was op BVN. Ah, dus op dinsdag zijn altijd de herhalingen? Dat vind ik leuk om te weten, want als ik het programma twee keer zie, zie en hoor ik toch nog weer meer dan de eerste keer.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #79 Gepost op: 10 September 2010, 14:02:59 »

Ik weet trouwens niet zeker op het op dinsdagmiddag is, doh vorig jaar was dat wel zo.

Op deze site is ook nog veel te vinden over BZV
http://boer-zoekt-vrouw.startkabel.nl/

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #80 Gepost op: 10 September 2010, 21:27:03 »

goh, wat een interessante link Gran. Ik heb 'm gelijk bij m'n favorieten opgeslagen. Thanx!

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #81 Gepost op: 10 September 2010, 23:13:17 »

Gezien op het forum aldaar, een analyse geschreven door een kijker:

Het is weer begonnen!
Politieke crises, interlandvoetbal, het is enkele dagen herfst, kortom: hel en verdoemenis in ons koude boerenkikkerlandje. Gelukkig was er één klein lichtpuntje in ons inktzwarte bestaan, wat zeg ik...een helder baken in deze gitzwarte tijden. Jullie raden het waarschijnlijk al, ik heb het natuurlijk over de eerste aflevering van Boer Zoekt Vrouw. Immers, wat er ook gebeurt in ons land, er blijven altijd wel een stel maffe boeren die geen vrouw kunnen vinden. En wie zijn wij om ons daarover te verkneukelen? Juist, de alleswetende modelburgers waarbij altijd alles op rolletjes loopt.

Vandaag was het weer zover. Heel Nederland verheugde zich op de aanblik van tien wanhopige boeren, arme drommels die al jaren niet meer de warme geneugtes van de vrouw hebben mogen ondervinden. Hardwerkende plattelandsmannen, die elke dag om 5.00u opstaan om Clara 12 te melken. Maar Clara 12 praat niet terug, Clara 12 zet geen koffie en met Clara 12 is het al helemaal lastig kinderen maken. De boeren willen warmte, een 'vrouwelijke vrouw', die 'van lachen houdt', ofwel: ze willen gewoon weer eens een keertje neuken. Want die laatste keer in 1987 met Gerda in die hooiberg was heerlijk, maar ook zo...lang geleden.

Lang geleden, vervlogen tijden. Boeren vreten geen teriyaki van Knorr of een ander gek gerecht uit China, boeren eten gewoon geprakte aardappelen. En die maken ze niet klaar in een kitchenette met keramische kookplaten of al die moderne onzin, maar gewoon in een 19e eeuwse keuken. Op een vuurtje. En boeren hebben al helemaal geen tijd om op zaterdag in de boer'ndisco een chickie te playen, want ook op zondagochtend dient Clara 12 gemolken te worden. En die 4800 andere Clara's ook, trouwens.

Gelukkig is er de blonde messias, de redder in nood, de vrouw-die-uitkomst-biedt: Yvon Jaspers. Ze praat dan wel tegen je alsof je een kleine kleuter bent, en ze heeft altijd zo'n vervelend brave bloemetjesjurk aan, maar ze regelt het wel allemaal. De vrouw van je dromen, nooit meer zelf koffie zetten, nooit meer even schalks wegdromen tegen de warme vacht van Clara, maar pure liefde tussen boer en vrouw. Tien boeren, hoewel, negen. Negen boeren, en één boerin. Vandaag begon voor hun de kans op een fantastisch liefdevol leven.

Althans, voor vijf dan. Want de vijf met de meeste reacties gaan door naar 'de volgende ronde' en worden, tenminste voor een half jaar, bekende Nederlanders. De andere vijf blijven waarschijnlijk hun hele leven single en slijten hun dagen alsnog in eenzaamheid. Maar ja, boeiend, niet ons probleem, wij willen gewoon mooie televisie! En dat krijgen we, want wat waren het toch weer een karakteristieke types allemaal.

Een zekerheidje wat in ieder geval door gaat is Gijsbert, een aantrekkelijke boer-van-de-wereld, 35 jaar, en op het eerste gezicht niet contactgestoord. Kortom, de droom van iedere vrouw-met-kinderwens-waarbij-de-kritieke-jaren-bijna-komen. Voor de categorie daaronder hebben we nog Frank, een boer met krulletjes. Boeren met krulletjes doen het altijd goed, zeker als ze 26 zijn. Maar verder? Spanning en sensatie!

Een noviteit in deze jaargang is dat er ook een homoseksuele boer meedoet. Leuk voor de kijkcijfers, moet de redactie gedacht hebben. Boer Maurits, paarse blouse, hippe bril, perenboer. Klein detail: Maurits weet het zelf nog niet. Hij zegt op zoek te zijn naar een leuke vrouw, terwijl bij iedereen in de huiskamer de gaydar zo hard af ging dat het olijke gekwebbel van Yvon nauwelijks te horen was. Hoe mooi zou het zijn, straks over een aantal maanden, dat Yvon bij hem thuiskomt en zegt: "Maurits, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het goede nieuws is dat je 452 brieven hebt gekregen! Het slechte nieuws is dat 97% van mannen afkomstig is." Mooie tv.

Verder nog enkele interessante boeren. Drie broers, allemaal op zoek naar een vrouw. Of toch in ieder geval iemand die het huishouden doet, want daar houden ze niet zo van. De oudste heet Gradus. Gradus. Dan mag je wel single zijn op je 56e, met de naam Gradus heb je altijd een streepje voor. Gradus wil volgens de KRO-website later 'iets lekkers' voor zijn vrouw koken. Goed zo Gradus, dat willen vrouwen horen! Vrouwen houden namelijk niet zo van smerig eten. En waar kan hij altijd voor worden wakkergemaakt? "Iets lekkers". Gradus, ouwe geilneef!

Verder hebben we nog Richard, een boer die zoooo langzaaaam praaaattttt, maar wel een knappe boerendochter heeft. Moet dus door. Boer Gerhard heeft een wijngaard en zal dus wel vrouwen aantrekken die 'geleefd hebben'. Met vrouwen die geleefd hebben bedoel ik natuurlijk vrouwen die in hun leven veel teveel hebben gezopen, en nu nog denken twintig jaar gratis te kunnen sjampoepelen. Boerin Annemarie is een vrouw, met heuse borsten, en zal dus wel duuzend-en-één brieven krijgen van wanhopige mannen. Vrouwen en mannen, schrijven maar!

Het goede nieuws: het gaat weer beginnen. Het slechte nieuws? Het duurt nog máánden voordat we de eerste pijnlijke Wietse-achtige kennismakingsgesprekjes zien, de botte opmerkingen, het gesmijt met percentages, en misschien wel de ontluikende liefde waar onze sympathieke boeren al jarenlang naar op zoek zijn. Laten we hopen dat Maurits zijn droomman tegenkomt, Adriaan het ontbrekende stukje van zijn Nachtwacht-puzzel vindt, en dat Annemarie haar favoriete kaaskop tegen het lijf loopt.

Nog een paar maandjes doorbijten.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #82 Gepost op: 11 September 2010, 00:30:40 »

applaus  leuk stukje...  biggrins

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #83 Gepost op: 12 September 2010, 23:01:24 »

pittig, maar wel grappig  lol002

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #84 Gepost op: 13 September 2010, 00:09:43 »

Zeker weten, ik houd wel van dit soort columns.  applaus

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #85 Gepost op: 13 September 2010, 10:02:31 »

ik heb eindelijk uitzending gemist bekeken, het werd tijd  laughing

wat krijg ik een kriebels bij die Richard, niet in mijn buik maar om heel hard weg te lopen, wat een griezel eerlste klas  weg

Pieter is een zielige jongen, die zal niet veel brieven krijgen, komt een beetje dommig uit de hoek

Maurits een boer?? waar heeft die jongen de trein gemist?

Martin, Hans en Gradus, ik heb het idee dat als je een boer kiest, je meteen de hele familie mag verzorgen

Marcel, Gijsbert en Frank, leuke jongens die zeker door zullen gaan

Adriaan komt wat lomp uit de hoek maar is volgens mij heel lief

Annemarie, dat die meid niet eerder naar jongens omgekeken heeft, beetje verlegen en bescheiden alhoewel ze haar mannetje staat

En Gerhard, daar heb ik over gedroomd dat hij even hevig verliefd was maar voorkeur geeft aan zijn eigen leventje en die vrouw er niet bij pastte  neehe
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #86 Gepost op: 13 September 2010, 10:11:04 »

Een goeie analyse Peg. applaus

Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #87 Gepost op: 13 September 2010, 11:20:08 »

Ah, eindelijk kun je meepraten, Anja! Vond je het leuk om te zien?

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #88 Gepost op: 13 September 2010, 13:32:04 »

ja ik volg het ook ieder jaar maar ik vind nu toch wel een paar malloten inzitten, sorry hoor  laughing
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #89 Gepost op: 13 September 2010, 18:51:00 »

welja. maar op ieder potje past een dekseltje, toch?

we zullen zien... nog maar drie maand wachten  lol002

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #90 Gepost op: 13 September 2010, 21:25:01 »

pfffffff dus als de stage van Remco afgelopen is, dan pas kunnen we weer verder........ zucht
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #91 Gepost op: 13 September 2010, 21:26:31 »

Hm ja, als je er voor staat, lijkt het zo'n eind, maar je zult eens zien hoe gauw het alweer twaalf december is. Dan hebben we Sinterklaas al achter de rug  doh

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #92 Gepost op: 13 September 2010, 21:29:25 »

hou op, laat eerst de herfst maar komen, dan ben ik pas klaar voor de winter
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #93 Gepost op: 13 September 2010, 22:00:10 »

binnenkort liggen de pepernoten weer in de winkel

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #94 Gepost op: 14 September 2010, 01:40:28 »

Mag het ietsje langzamer..  poeh 

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #95 Gepost op: 14 September 2010, 09:59:48 »

gisteren naar de action geweest, daar liggen de kerstballen en de slingers weer in het schap puke
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #96 Gepost op: 14 September 2010, 10:56:27 »

pfffffff dus als de stage van Remco afgelopen is, dan pas kunnen we weer verder........ zucht
moet hij als stageproject de logeerbedden op hun plek zetten  lol

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #97 Gepost op: 14 September 2010, 10:58:04 »

ik snap hem even niet  neehe
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #98 Gepost op: 14 September 2010, 12:14:18 »

de dames en heren die op de boerderij zullen logeren van Boer Zoekt Vrouw.

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #99 Gepost op: 14 September 2010, 12:45:00 »

owwwwwww ja tuurlijk  laughing
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Boer zoekt vrouw. 2010/2011.
Ga naar: