cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 22 Juni 2010, 18:10:25 » |
|
Ik ben er niet rouwig om.  en nu?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2010, 19:55:50 » |
|
Ik heb er vandaag nog niets over gehoord, maar ben blij dat paars+ van de baan is. Géén Femke aub!!!!
Ik heb zo het vermoeden dat CDA nog wel terug komt en dan kunnen ze als de weldoeners hun entree maken, laten zien dat ze dan toch wel zo goed zijn dat ze mee gaan regeren.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juni 2010, 20:51:13 » |
|
Nog niets van gehoord of gelezen maar ben wel benieuwd wat het gaat worden uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Juni 2010, 21:35:09 » |
|
Mooi zo. Eerstvolgende optie is VVD/CDA/PvdA. Maar die zie ik ook niet zitten. Komen we dan toch terug bij VVD/PVV/CDA, of gaan we opnieuw stemmen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juni 2010, 23:01:13 » |
|
Grote kans dak dan ook PVV ga stemmen. Al was het maar vanwege alle onzin wat links uitstrooit er over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2010, 23:27:29 » |
|
Mooi zo. Eerstvolgende optie is VVD/CDA/PvdA. Maar die zie ik ook niet zitten. Komen we dan toch terug bij VVD/PVV/CDA, of gaan we opnieuw stemmen?
deze optie is op dit moment ook niet serieus te nemen. als vandaag Rutte de conclusie trekt dat paars+ te vervan hem afstaat blijft hij niet met Cohen door vergaderen. maar dit zal voor de vorm mogelijk wel proberen. waarschijnlijk wordt dan als volgende optie een links kabinet bekeken. dan heeft ieder zijn wensen in kunnen brengen en kan het echte informeren beginnen. Rutte zou uiteindelijk ook voor een minderheidskabinet kunnen gaan en daar ministers bij kunnen zoeken die binding hebben met andere partijen en zo indirect gedoogsteun verkrijgen. kabinet Den Uyl was destijds ook een Pvda,d66,groen links minderheidskabinet waarbij men enkele ministerposten had toegekend aan progressieve CDA-ers zoals de oude GaayFortman, Lubbers en van Agt. hierdoor kreeg men gedoogsteun van het CDA en indirect een meerderheid.
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
|
heidi
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Juni 2010, 18:17:00 » |
|
Echt creatief zijn ze niet tot nu toe die rechts liberalen. Paars plus had mij wel het minst schadelijk geleken van alle kwade. Had eindelijk echt het liberale van de VVD eens de ruimte kunnen krijgen. Wel op een sociale wijze maar toch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Juni 2010, 22:01:36 » |
|
al die vrouwenpartijen op punnikles sturen de komende 10 jaar en Berlusconi inhuren als MP  maw, kon er goed van slapen dat dat paars plus van de baan is (voorlopig)  Heb het niet zo op die communisten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Juni 2010, 23:03:32 » |
|
Of idd wat Pim ooit eens zei tegen zo'n huppelk*t die maar door bleef zagen.....mens ga toch gewoon aardappels schillen. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Juni 2010, 08:09:07 » |
|
Mens, ga toch koken! Dat zei ie tegen Wouke van Scherrenburg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Juni 2010, 08:26:28 » |
|
Dan klinkt "wat kijkt u lief" toch vriendelijker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Juni 2010, 10:36:25 » |
|
Mens, ga toch koken! Dat zei ie tegen Wouke van Scherrenburg.
Jaaaaa precies, die bedoeld ik  , daar kan ik dus echt de humor wel van inzien ipv meteen op een paar feministische hoge poten er schande over te spreken 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 Juni 2010, 13:48:21 » |
|
hij schijnt achteraf voor haar een lekkere maaltijd gekookt te hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 25 Juni 2010, 14:15:43 » |
|
Ja...zo was hij dan ook wel weer.....leefde die man nog maar!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Juni 2010, 14:47:58 » |
|
Femke zou gewelddadig worden in zo'n geval zei ze. Ze had hem onder de ballen getrapt. Wat een schatje he  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 22 Juli 2010, 00:00:52 » |
|
 Femke kan het wel schudden.. 2e keer paars plus gelukkig ook weer van de baan.  en ik ben niet de enigste die er blij om is.  Liberalen hopen op rechts kabinet VVD’ers zijn opgelucht
In de VVD wordt het mislukken van paars plus als een opsteker ervaren. „Dit is goed voor de partij en goed voor het land”, aldus VVD-coryfee Hans Wiegel. „Ik denk dat heel veel VVD-kiezers opgelucht zijn door het gebeuren van vanavond.”
Ook Tweede Kamerleden van de partij reageren positief. Verschillende van hen dronken er gisteren een glaasje op. „Ik ben er niet rouwig om”, aldus een anonieme VVD’er. „Als je gaat praten, ga je schuiven.” Een ander Kamerlid onderstreept dat paars plus in de fractie ’niet populair’ was. „Onze voorkeur is het nooit geweest. Maar boven alles staat het voor ons vast dat het land er weer bovenop geholpen moet worden. Daarom hebben we noch voor, noch na de verkiezingen blokkades opgeworpen.”
Veel VVD’ers hopen dat een rechts kabinet nu in de formatie weer op tafel komt en het CDA over zijn schaduw heen stapt. Ze wijzen erop dat de VVD in 2002 na een fors verlies uiteindelijk ’in het landsbelang’ ook in een kabinet met het CDA en de LPF is gestapt.
Wiegel vindt het onbegrijpelijk dat Rutte zijn aandacht gelijk vestigt op een middenkabinet. „Dat is een beetje bizar in de huidige situatie”, stelt de partijprominent. „De verschillen tussen de VVD en de PvdA zijn onoverbrugbaar gebleken. Het is heel typisch dat je dan over een andere constellatie met die partijen wilt gaan praten. Dan zit hij met dezelfde PvdA aan tafel. Over rechts vind ik meer voor de hand liggen.”
Wiegel vindt dat Rutte überhaupt niet met PvdA, D66 en GroenLinks aan tafel had moeten schuiven. „Het was misschien beter geweest om hier niet aan te beginnen”, aldus de oud-partijleider. „Je wist dat het niet tot een werkbaar compromis kon leiden. Dit heeft de kabinetsformatie opgehouden.” (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Juli 2010, 07:24:42 » |
|
Ruud Lubbers is aangesteld om te kijken of er nog meer combinaties mogelijk zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 22 Juli 2010, 13:19:32 » |
|
nu zal eerst de rituele dans pvv-vvd-cda wel opgevoerd moeten worden. dat is ongetwijfeld een eis van links. daarna vvd-cda-pvda-d66. de optie sp-groenlinks-pvda-cda zal cohen wel niet aan durven en dan is hopelijk de tijd rijp voor een aantal toppers, die mogelijk wel partijprominent zijn, die het aandurven om een zaken kabinet te runnen met wisselende meerderheden. dat is goed voor een open discussie in de kamer. men is niet gebonden aan regeringsaccoorden die mogelijk na een jaar weer achterhaald zijn maar toch uitgevoerd moeten worden. partijen kunnen zich profileren en het kabinet kan vier jaar lang regeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 22 Juli 2010, 15:17:20 » |
|
Tja....Lubbers...hhmmm, heb er zo mijn twijfels over. maar er word nog steeds onnodig geld over de balk gesmeten, wat wij straks weer allemaal aan kunnen gaan vullen.
ALMERE - De PVV-fractie in Almere is woedend over de extreem hoge kosten die gepaard zijn gegaan met de formatie van een nieuw college. De partij roept de PvdA, die het informatieproces heeft geleid, na het reces ter verantwoording. Dat zei fractielid Toon van Dijk maandag. © NU.nl/Michel van Bergen''Volgens een onderzoek dat onlangs in dagblad De Pers heeft gestaan, blijken die kosten de hoogste van Nederland'', weet Van Dijk.
Er is al bijna 20.000 euro uitgegeven aan vergaderkosten, eten en drinken. Vergaderingen zijn vaak buiten de deur gehouden.
''Dit zou zorgen voor een vruchtbaarder proces. Onzin natuurlijk'', zegt Van Dijk. ''We mogen gratis gebruik maken van de vergaderruimten in het stadhuis. In dertien dagen is er nu voor meer dan 2000 euro weggeborreld.''
De PVV is van mening dat dit niet te verkopen is in tijden van economische recessie.
© ANP
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 Juli 2010, 18:49:56 » |
|
tja en het is bij lange na nog niet afgelopen want dit gaat er in en eruit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 22 Juli 2010, 20:51:01 » |
|
Opschieten met die regering VVD - PVV - CDA!
En doe anders maar een zakenkabinet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Juli 2010, 23:24:10 » |
|
meteen een zakenkabinet. met die partijgebonden kabinetten krijg je toch weer van die kamerleden die zonodig aan de beurt zijn om te promiveren en dan een departement krijgen waar ze toeten nog blazen vnn weten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Juli 2010, 00:42:21 » |
|
Opschieten met die regering VVD - PVV - CDA!
En doe anders maar een zakenkabinet.
Ben ik het 100% mee eens Puc! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 Juli 2010, 17:00:20 » |
|
Tja....Lubbers...hhmmm, heb er zo mijn twijfels over. maar er word nog steeds onnodig geld over de balk gesmeten, wat wij straks weer allemaal aan kunnen gaan vullen.
ALMERE - De PVV-fractie in Almere is woedend over de extreem hoge kosten die gepaard zijn gegaan met de formatie van een nieuw college. De partij roept de PvdA, die het informatieproces heeft geleid, na het reces ter verantwoording. Dat zei fractielid Toon van Dijk maandag. © NU.nl/Michel van Bergen''Volgens een onderzoek dat onlangs in dagblad De Pers heeft gestaan, blijken die kosten de hoogste van Nederland'', weet Van Dijk.
Er is al bijna 20.000 euro uitgegeven aan vergaderkosten, eten en drinken. Vergaderingen zijn vaak buiten de deur gehouden.
''Dit zou zorgen voor een vruchtbaarder proces. Onzin natuurlijk'', zegt Van Dijk. ''We mogen gratis gebruik maken van de vergaderruimten in het stadhuis. In dertien dagen is er nu voor meer dan 2000 euro weggeborreld.''
De PVV is van mening dat dit niet te verkopen is in tijden van economische recessie.
© ANP
sjieke locaties, vooral met een buffetje en drinken  Wat geweldig allemaal als het niets kost uit de eigen knip. broodje kaas of ham doen ze het niet voor hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 Juli 2010, 18:10:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 23 Juli 2010, 19:20:54 » |
|
 .. de groetjes van Ruud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|