Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 02:32:26
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: lok jood
Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: lok jood  (gelezen 1570 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
heidi
Gast
« Gepost op: 20 Juni 2010, 17:37:21 »

Wij hebben er thuis al dubbel omgelegen. Vanweg de naam en we die dus nu gebruiken voor Bart en zijn zussen en broers (Bart is mijn man en die is joods)
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/268418/Marcouch-wil-lokjoden-tegen-groeiend-antisemitisme.htm
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Juni 2010, 01:37:07 »

Ik vind dat eigenlijk niet zo om te lachen, als ik dit filmpje bekijk is het treurig dat dat zomaar kan in ons land.
http://www.joodseomroep.nl/:programma/de+5ws/de+keppel+de+bedreiging+en+de+verborgen+camera.html

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Juni 2010, 12:11:17 »

alsof nederlandse staatburgers verantwoordelijk zijn voor politieke daden van de staat Israel

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
heidi
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Juni 2010, 12:22:39 »

Nou Cyber het gaat er natuurlijk meer om, wat je wel zal snappen, dat bart joods is en dan het woord lokjood hoort. Je krijgt daar echt de slappe lach van hoor.
Natuurlijk niet van het gegeven dat mensen vanwege hun geloof aangevallen worden, maar denk dat je al begrepen was dat ik dat niet om te lachen vind.
Bart noemt zichzelf nu de fopjood.

Weet je wanneer je uit een familie komt waarvan het grootste deel is vergast heb je aangeleerd gekregen om met zelfspot en humor te relativeren en overeind te blijven.
Is echt een aanrader en je hebt gelijk meer ruimte om de dingen genuanseerder en minder zuur te bekijken.

Vind het prettig dat Marcouch roept dat je de etters aan moet pakkken.had je dat ook gelezen?
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juni 2010, 14:17:23 »

Jazeker snap ik dat, beetje zelfspot houd ik ook wel van, je moest ons soms eens horen..  knipoog
Voor jullie vooral tegen bedtijd denk ik.... lokjood..  schater  daar moest ik tenminste aan denken.  bloos

Wat Marcouch roept is een voorbeeld voor de andere, ik denk vooral oudere medelanders.. als dat nog kan tenminste.
`theedrinken helpt niet meer.  neehe

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2010, 00:47:42 »

Vind het prettig dat Marcouch roept dat je de etters aan moet pakkken.had je dat ook gelezen?

Kan me herinneren dat je daar eens geheel anders over dacht wanneer anderen dat stelden.
Zie de lol er verder ook niet zo van in. Je zou wel anders piepen als met regelmaat je ruiten sneuvelen en/of getreiterd worden zodra er een stap buiten de deur gezet wordt.
En weten is ook genoeg, "ze" hebben niet altijd een keppeltje nodig hoor.

heidi
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2010, 08:49:32 »

Ze hebben hier in huis ook geen keppeltje op. Die neus van hem is ook niet af te zetten dus zichtbaar ist zeker. Gelukkig nog nooit last gehad. Bart zijn moeder ook niet eigenlijk. We wonen in Amsterdam west dus in het "hol van de leeuw"zeg maar. Zeker Bart zijn ouders die woonde in de bos en lommer buurt.
Lijkt me inderdaad afschuwelijk om op geloof of de vorm van je neus uitgescholden te worden. Maar denk dat Bart zich daar alles van voor kan stellen. Denk je ook niet. Waarschijnlijk meer dan jij.

En je hebt mij nooit horen zeggen dat ik niet vind dat je mensen die kwaad doen niet aan moet pakken. Dat is je eigen filter geweest die mijn woorden zo gehoord hebt waarcshijnlijk?

Of t nu een arabier is die een jood kwaad doet of een pvv stemmer die indirect zorgt voor haat. Van mij mag t allemaal flink aangepakt zon
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Juni 2010, 11:05:37 »

Zo zo....dus de PVV stemmer moet volgens jou zeggen ook hard aangepakt worden...nou dat word dan een razzia in Nederland om die 1,8 miljoen mensen op te pakken.
Gohhh, dacht toch altijd wel van jou dat jij het recht op meningvrijheid hoog in het vaandel had.
Maar als ik dit zo lees wat je nu schrijft....doet me erg veel denken aan dat waar de PVV stemmer vaak mee vegeleken wordt.
Citaat
een pvv stemmer die indirect zorgt voor haat. Van mij mag t allemaal flink aangepakt

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #8 Gepost op: 22 Juni 2010, 12:14:27 »

Dat lijkt mij tenminste de omgekeerde wereld, ik dacht dat er andere lieden waren die aangepakt moeten worden.  frowntap

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #9 Gepost op: 22 Juni 2010, 13:43:29 »

Dat dacht ik ook Gran....maar blijkbaar ben ik nu een van degene die gestraft moet worden ehm
Zo zie je maar hoe verschillend mensen kunnen denken.

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #10 Gepost op: 22 Juni 2010, 15:05:45 »

ja democratie is een vervelend iets voor links.

Maar enerzijds willen ze dat bepaalde figuren/gebruiken eens goed aangepakt worden maar anderzins verketteren ze degenen die dat ook echt willen.
Het is wel een beetje krom allemaal.

In een land als Turkije is een hoofddoek verboden in openbare functies.
In Nederland worden de rechtbanken en scholen er al mee bemand(of is het bevrouwd  no2  )

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #11 Gepost op: 22 Juni 2010, 15:08:26 »

Citaat
Maar denk dat Bart zich daar alles van voor kan stellen. Denk je ook niet. Waarschijnlijk meer dan jij.

Ja die Bart weet alles maar die Bart zit niet op dit forum en ik wel  laughing
heidi
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Juni 2010, 18:21:39 »

Zo zo....dus de PVV stemmer moet volgens jou zeggen ook hard aangepakt worden...nou dat word dan een razzia in Nederland om die 1,8 miljoen mensen op te pakken.
Gohhh, dacht toch altijd wel van jou dat jij het recht op meningvrijheid hoog in het vaandel had.
Maar als ik dit zo lees wat je nu schrijft....doet me erg veel denken aan dat waar de PVV stemmer vaak mee vegeleken wordt.
Als je goed gelezen heb ben ik niet voor vrijdheid van bepaalde meningen. Meningen die haat zaaien die slikt men maar in. Dat mag van mij inderdaad aangepakt worden.
Maakt mij geen moer uit of je in je stemhokje een bevolkingsgrpeo weg zet of op straat.

heidi
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 24 Juni 2010, 18:23:08 »

Ja die Bart weet alles maar die Bart zit niet op dit forum en ik wel  laughing
En ik nu ook. feli
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #14 Gepost op: 24 Juni 2010, 19:01:26 »

En ik nu ook. feli

Jij nu weer....met maar 1 doel, jammer en een beetje triest eigenlijk ook wel.

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #15 Gepost op: 24 Juni 2010, 21:51:38 »

Als je goed gelezen heb ben ik niet voor vrijdheid van bepaalde meningen. Meningen die haat zaaien die slikt men maar in. Dat mag van mij inderdaad aangepakt worden.
Maakt mij geen moer uit of je in je stemhokje een bevolkingsgrpeo weg zet of op straat.

Lijkt wel heel erg op haatzaaien dit, zeker als alles uit verband getrokken wordt en verdraaid.
Door dit soort domme praat komen anderen weer op vreemde ideeën en moeten politici beschermd worden.
Volgende keer ga ik ook maar PVV stemmen, enkel al om tegengas te geven aan deze onnozelheid.

CDA en VVD staan vrijwel op dezelfde lijn maar de PVDAllochtonen drukte dat pardon er door.
(Ook met de militaire hulp in het buitenland was het de pvda die dwars lag)

Juliana en Bernhard zeiden het meer dan een halve eeuw terug al en iedereen knikte. Toen Fortuyn het zei viel alles over hem heen.
Ja populistisch die man dus kreeg de rest van de politiek een kakluier. Gingen er zelfs een scheldwoord van maken.
Nu schenkt Wilders klare wijn/taal, dus populistisch.
Durft z'n nek uit te steken en kan ik waardering voor opbrengen. Ongeacht of ik het er mee eens ben of niet.
Maar dat verschil zal er bij jou nooit in kunnen.

Jammer dak niet meer op Hirschi Ali kon stemmen. Had ik ook veel respect voor.
En ja die moest ook beschermd worden wat al een schande op zich zou moeten zijn.

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #16 Gepost op: 24 Juni 2010, 22:58:53 »

Lijkt wel heel erg op haatzaaien dit, zeker als alles uit verband getrokken wordt en verdraaid.
Door dit soort domme praat komen anderen weer op vreemde ideeën en moeten politici beschermd worden.
Volgende keer ga ik ook maar PVV stemmen, enkel al om tegengas te geven aan deze onnozelheid.

CDA en VVD staan vrijwel op dezelfde lijn maar de PVDAllochtonen drukte dat pardon er door.

Juliana en Bernhard zeiden het meer dan een halve eeuw terug al en iedereen knikte. Toen Fortuyn het zei viel alles over hem heen.
Ja populistisch die man dus kreeg de rest van de politiek een kakluier. Gingen er zelfs een scheldwoord van maken.
Durft z'n nek uit te steken en kan ik waardering voor opbrengen. Ongeacht of ik het er mee eens ben of niet.

En ja die moest ook beschermd worden wat al een schande op zich zou moeten zijn.

goodpost angel, helemaal mee eens,niets aan toe te voeg3en.

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #17 Gepost op: 25 Juni 2010, 11:48:32 »

Als je goed gelezen heb ben ik niet voor vrijheid van bepaalde meningen. Meningen die haat zaaien die slikt men maar in.

Klinkt toch een beetje vreemd... dus als JIJ vind dat een mening niet goed is mag je geen eigen mening hebben en uitdragen. ehm

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #18 Gepost op: 25 Juni 2010, 12:09:27 »

heidi is denk ik alleen voor vrijheid van haar eigen meningen, tenminste dat is wel wat ze eigenlijk zegt in die ene regel....iieehhhh, heel eng!

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #19 Gepost op: 25 Juni 2010, 14:54:34 »

Politie maar helemaal afschaffen dan?
Zaait enkel haat want ik kan toch zóóó boos worden als ik weer eens op de foto sta  ja
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #20 Gepost op: 25 Juni 2010, 14:56:52 »

Helft Marokkaanse jongens pleegde misdrijf

7:20 In Nederland is de helft van de Marokkaanse jongens op zijn tweeëntwintigste bij de politie gekend voor een misdrijf. Eén op de drie Marokkaanse mannelijke daders is een veelpleger.

Dat blijkt uit een nieuwe studie die is gepubliceerd in het Tijdschrift voor Criminologie. Voor het eerst werd iedereen die in een bepaald jaar (1984) in Nederland is geboren, gevolgd tot hij of zij 22 jaar werd.

Wat blijkt?

* 14% van deze mensen kwam minstens één keer met de politie in contact voor een misdrijf. Bij Nederlandse mannen gaat het om 20%, bij Marokkaanse mannen om 54%.

* Marokkaanse jongens zijn gemiddeld het jongst als ze voor de eerste keer als dader worden geregistreerd (17,6 jaar) en ze komen komen gemiddeld het vaakst met de politie in contact (4,1 keer).

* 5,4% van alle meisjes uit 1984 komt minstens één keer in aanraking met de politie als dader. Marokkaanse meisjes (16,6%) 3,7 keer meer dan Nederlandse meisjes (4,5%).

* Elf keer zoveel mannen als vrouwen zijn veelplegers (meer dan vijf misdrijven). Eén op de drie mannelijke Marokkaanse daders is veelpleger. Er zijn dubbel zoveel veelplegers onder de Marokkaanse meisjes als onder de Nederlandse.

* Delinquente allochtonen zijn gewelddadiger dan delinquente autochtonen.

allemaal verzinsels van de rechtse media  sweat
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #21 Gepost op: 25 Juni 2010, 15:06:34 »

Das duidelijke taal, ik zou alleen wel even de bron erbij vermelden wnt dat gaat je ongetwijfelt gevraagd worden rolleyes

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #22 Gepost op: 25 Juni 2010, 18:47:10 »

Een Belgische site, Clint geheten.
Maar die berichten lazen we al veel eerder en vaker.
In België worden de mensen meer onthouden van die info.
Wordt nog veel meer onder de pet gehouden dan hier.

Ook niet verwonderlijk dat midden-rechts daar een veel grotere vlucht nam dan hier.
En ja ze zitten nog met de Walen uiteraard daar.

Aladin
Forzona Member

« Antwoord #23 Gepost op: 09 Juli 2011, 18:54:36 »

O ja toen taaide ze af helaas ....

(maar zocht even wat anders  lol002  )
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #24 Gepost op: 09 Juli 2011, 19:23:19 »

cheesy  wat zocht je dan?

Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: lok jood
Ga naar: