Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.190 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

25 Mei 2012, 02:21:58
Forzona.nlForzona's ArchiefkastSport ArchiefWK voetbal 2010 Topic: Vandaag de opening en de eerste wedstrijd.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vandaag de opening en de eerste wedstrijd.  (gelezen 153 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 11 Juni 2010, 11:19:18 »

Citaat
WK voetbal: Eerste fans bij stadion  voetbal

door Van onze Telesportredactie
JOHANNESBURG - Het voetbalfeest in Zuid-Afrika is losgebarsten. Waar 's nachts de vuvuzela's onophoudelijk klonken, stonden vanochtend om 08.00 uur de eerste fans al voor de hekken bij het Soccer City Stadium, waar Zuid-Afrika en Mexico om 16.00 uur het WK openen. Ook daar ging het knetterharde geluid van de Afrikaanse lawaaitoeter vrolijk verder.

Bij het Soccer City Stadium in Johannesburg hebben zich inmiddels honderden supporters verzameld. De eerste mensen hebben zelfs al een kijkje in het immense stadion genomen.

Het openingsduel tussen gastland Zuid-Afrika en Mexico is uitverkocht, waardoor er vanmiddag zo'n 94.000 toeschouwers op de tribunes zullen zitten.
(bron:telegraaf)

Maandag om 16.00 uur de eerste wedstrijd voor Oranje.  hupholland

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juni 2010, 11:48:49 »

beetje triest begin. na afloop van een openingsconcert is een achterkleinkind (13 jaar)van Mandela omgekomen. ik denk dat die man er zich vooraf op verheugd heeft op dit evenement

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juni 2010, 12:24:30 »

NEEEE Geje.....dat meen je niet!!!!
Hoe is dat gekomen dan???
Wat erg voor die man, arme Nelson....een achter kleinkind nog wel....dat moet erg jong geweest zijn....wat een triets begin voor hem en zijn familie zeg! sneu

Doe eens normaal man!!!!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Juni 2010, 13:15:36 »

Maandag begint het pas echt...

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Juni 2010, 14:02:56 »

NEEEE Geje.....dat meen je niet!!!!
Hoe is dat gekomen dan???
Wat erg voor die man, arme Nelson....een achter kleinkind nog wel....dat moet erg jong geweest zijn....wat een triets begin voor hem en zijn familie zeg! sneu
Citaat
Mandela niet bij openingswedstrijd WK
vrijdag 11 juni 2010 | 10:42 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 11 juni 2010 | 12:10

Tekstgrootte 

JOHANNESBURG (ANP) - De Zuid-Afrikaanse oud-president Nelson Mandela is vrijdag niet aanwezig bij de openingswedstrijd van het WK voetbal in zijn land, na de dood van zijn achterkleindochter door een ongeluk. Dat heeft het kantoor van Mandela laten weten.

Het 13-jarige meisje is in de nacht van donderdag op vrijdag door een verkeersongeval om het leven gekomen. Ze was in een auto op weg naar huis nadat ze in het Orlando Stadium van Soweto het officiële 'Kick-off Concert' voor het WK voetbal had bezocht.

Aanvankelijk meldde de politie dat de 13-jarige Zenani Mandela reisde in het gezelschap van onder anderen Winnie Madikizela, de voormalige echtgenote van Nelson Mandela. De Nelson Mandela Foundation heeft dat later ontkend. Bij het ongeval was geen andere auto betrokken.

Een woordvoerder van de politie liet weten dat de chauffeur van de auto is aangehouden. De politie liet weten dat de man dronken achter het stuur zat en een familielid van Mandela is. Zenani Mandela was de dochter van Zindzi Mandela, de kleindochter van Nelson Mandela.

De openingswedstrijd van het WK begint om 16.00 uur en gaat tussen gastland Zuid-Afrika en Mexico.
inmiddels ook een krantenbericht

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Juni 2010, 18:53:16 »

Maandag begint het pas echt...

Voor Nederland wel ja.  holland

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona's ArchiefkastSport ArchiefWK voetbal 2010 Topic: Vandaag de opening en de eerste wedstrijd.
Ga naar: