Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.197 aantal berichten in 1.960 topics- door 63 geregistreerde leden - Nieuwste lid: busGlupt

11 Februari 2012, 21:19:08
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: Forzona exit-poll: waar heb jij op gestemd?
Poll
Vraag: Forzona exit-poll: waar heb jij op gestemd?  (Poll gesloten: 11 Juni 2010, 09:26:08)
SP - 1 (10%)
Groen Links - 1 (10%)
D66 - 0 (0%)
PvdD - 0 (0%)
PvdA - 1 (10%)
CDA - 0 (0%)
VVD - 3 (30%)
TON - 0 (0%)
PVV - 2 (20%)
Christenunie - 1 (10%)
Een andere partij - 1 (10%)
Ik heb niet gestemd - 0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 9

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Forzona exit-poll: waar heb jij op gestemd?  (gelezen 770 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #25 Gepost op: 13 Juni 2010, 16:39:13 »

Hahaha, maakt toch niet uit joh. Blijf nog ff gezellig.

Fleur
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 13 Juni 2010, 16:56:29 »

Haha...die Heidi!
Vind het eigenlijk ook wel stoer dat jij zo onverbloemd voor je mening uitkomt. Het woord "crimineel" is misschien wat hard aangekomen.
Shanon komt ook luid en duidelijk met haar mening en kiest bewust voor de club van Wilders, alsof je daar niet een hele groep mee kwetst.....
Shanon
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

tattoo bitch

« Antwoord #27 Gepost op: 13 Juni 2010, 23:12:40 »

Wie kwets ik daar persoonlijk mee dan Fleur????

Ik ben alleen niet zo flauw om om dit te ook nu bijvoorbeeld op jeminee te gaan verkondigen gezien ik daar nagenoeg nooit meer kom.
En om nou effe over je politieke voorkeer eenmalig te komen rellen.....neuhhh, daar zie ik het nut zo van in. no2

Doe eens normaal man!!!!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #28 Gepost op: 13 Juni 2010, 23:53:32 »

Zeg, houden we respect voor elkaars stemkeuze???

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #29 Gepost op: 14 Juni 2010, 00:09:40 »

Tja.....blijkbaar niet als je PVV stemd Puc.
Gelukkig respecteer ik een ieder, op wie degeen ook gestemd heeft want dat is het mooie van Nederland....dat recht heb je, zelf de keus te maken.\
Nu snap ik ook dat velen maar niet zeggen dat ze PVV gestemd hebben want we weten dat veel dat wél gedaan hebben, maar je hoort het bijna niet.....dat vind ik dus erg triest, dat je dat niet eens normaal kunt/durft te zeggen ook al zijn andere het niet met die keuze eens, prima....dat mag, maar laat dan ook de PVv stemmer in zijn/haar waarde en er is al vaak genoeg aan gegeven waarom, niet alleen oom het immigratie beleid,maar zeker ook (wat voor mij geld omdat ik mijn moeder vaak in een zwaar gepieste luier uit de stoel moest sjorren) de ouderen zorg.

Doe eens normaal man!!!!
Fleur
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 14 Juni 2010, 00:26:58 »

Ik vind het geloof ik verstandig om hier niet in discussie te gaan over onze politieke keuzes, daarvoor liggen die waarschijnlijk te ver uit elkaar.
Daardoor krijg je toch al gauw kans dat je dingen zegt die anderen als kwetsend ervaren en dat is niet de bedoeling.
Het zou mooi zijn als we iedereen hier in zijn waarde kunnen laten. Shanon, ik ken jou niet persoonlijk maar Heidi wel. Dat is een topwijf hoor, soms wel wat fel maar goudeerlijk.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #31 Gepost op: 14 Juni 2010, 00:39:15 »

Dat ben ik ook hoor Fleur, ondanks mijn andere stem keuze knipoog
Denk dat sommige hier die mij wel persoonlijk kennen dat wel kunnen beamen.
En er is op zich toch niets mis mee als je wat keuzes betreft ver uit elkaar ligt....ieder heeft zo zijn/haar redenen om op een bepaalde partij te stemmen en nee....voor mij hoeven de hoofddoekjes ook niet af hoor knipoog
Maar ik merk gewoon dat je ook op een ander forum meteen aangevallen word als je wel eerlijk durft te stemmen op de PVV en dat vind ik jammer omdat er alleen maar gelijk geroepen word dat je dan een rascist ben.....nou NOT hoor.Turkije is nog altijd mijn favoriete vakantieland (als ik al eens op vakantie gam das niet vaak) en mede ook omdat de mensen daar heel aardig en gastvrij zijn.

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #32 Gepost op: 14 Juni 2010, 01:01:17 »

Ik ga me niet meer bemoeien met stemkeuzes, we leven we in een democratisch land, en iedere partij heeft z'n voor en tegen, ik ga daar dus ook niet verder op in.
Maar het woord crimineel wil ik hier beslist niet horen.
Iedereen heeft er RECHT op om zijn/haar eigen keuzes te maken.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #33 Gepost op: 14 Juni 2010, 10:40:30 »

Dank je Gran vriend
Vind/vond dat ook niet leuk om te moeten lezen....ben alles behalve een crimineel namelijk.
gelukkig is er een partij die de criminelen veel harder aan wil pakken.
Ik laat het er verder ook bij.

Doe eens normaal man!!!!
heidi
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: 14 Juni 2010, 10:52:25 »

Voelde het als mijn plicht mijn mening tegeven. Meer niet hoor.

Dus wees niet bang kom verder niemand uitschelden of persoonlijk aanvallen. ijs

heidi
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: 14 Juni 2010, 10:59:26 »

Tis ook wel zeikerig van mij om terwijl ik hier eigenlijk al een tijd niet meer kwam, nu alleen hiervoo langs te komen. Dat geef ik toe.

Maar kon toch niet laten.

lijkt of niemand de twee bovenste berichten heeft gelezen.

Volgens mij heb ik niemand crimineel genoemd. Vind het alleen een criminele keuze. Naar mijn mening wil en zegt de pvv dingen die niet of net niet binne de wet vallen. Thats all.

Doel op niemand als persoon. Degene die de keus gemaakt heeft zal deze weloverwogen hebben gemaak. daar bemoei ik mij verder niet mee. Zeg alleen wat ik vind en ook das overwogen.
Ik ziet nu eenmaal als mijn plicht zoveel mogelijk te laten horen datniet normaal iedereen t normaal vind en de ruimte geeft  om je te uiten zoals Wilders en zijn aanhang dat doet. Tis inderdaad heel flauw om, zoals ik al eerder schreef, daar hier voor langs te komen terwijl ik al zo lang niet was.

Het is zeker niet mijn bedoeling om onrust te zaaien hier op Iet haar forum. Dus ga lekker verder waar je me bezig bent. En gebruik mijn onzin  niet om t spannend te maken hier.

groet
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #36 Gepost op: 14 Juni 2010, 11:27:31 »

Oh jee, we hebben je nu toch niet weggejaagd mag ik hopen?

Fleur
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: 14 Juni 2010, 13:47:58 »

Hè gats, jammer dit.
Ik ga er ook maar niks meer over zeggen.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #38 Gepost op: 14 Juni 2010, 15:51:53 »

lijkt of niemand de twee bovenste berichten heeft gelezen.

Volgens mij heb ik niemand crimineel genoemd. Vind het alleen een criminele keuze. Naar mijn mening wil en zegt de pvv dingen die niet of net niet binne de wet vallen. Thats all.

Doel op niemand als persoon. Degene die de keus gemaakt heeft zal deze weloverwogen hebben gemaak. daar bemoei ik mij verder niet mee. Zeg alleen wat ik vind en ook das overwogen.
Ik ziet nu eenmaal als mijn plicht zoveel mogelijk te laten horen datniet normaal iedereen t normaal vind en de ruimte geeft  om je te uiten zoals Wilders en zijn aanhang dat doet. Tis inderdaad heel flauw om, zoals ik al eerder schreef, daar hier voor langs te komen terwijl ik al zo lang niet was.

Het is zeker niet mijn bedoeling om onrust te zaaien hier op Iet haar forum. Dus ga lekker verder waar je me bezig bent. En gebruik mijn onzin  niet om t spannend te maken hier.

groet

Die regels zijn goed gelezen hoor.  ja
Maar zoals je zelf al schreef vond ik het ook wel jammer dat je alleen daarvoor even langs kwam.

Ik vind het wel baalen dat deze onderwerpen altijd zo slecht vallen, en er altijd toestanden van lijken te komen.  zucht
Maar ook jammer om dan weer weg te blijven, er zijn nog zoveel andere dingen om over te praten.

Dus zeg gewoon je zegje, maar bedenk wel "wie kaatst moet de bal verwachten"  cheesy

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
heidi
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: 15 Juni 2010, 16:07:33 »

Ben niet bang voor de bal. Alleen vind ik het wel jammer te merken dat sommige mensen het opvatten als een persoonlijke aanval (en dan heb ik het nog niet eens over de persoon zelf). Zo gevoelig ligt het dus.
Bij mij is de keuze voor een pvv ook heel gevoelig. Dt men  liberaal kiest, zeer crhistenlijk of wat dan ook daar kan over discuseren. Bij een keuze op de pvv is er wat mij betreft een grens bereikt. Maar dat mag duidelijk zijn.
De persoon die erop stemt zal vast ook heel erg leuk zijn en geweldig maar de stem die iemand geeft aan de pvv keur ik dus echt af.
Dat is voor veel van jullie misschien naar of onbehoorlijk. Voor mij is het dus naar en onbehoorlijk om op de pvv te stemmen. Daar ligt het dilemma. Niet op dat ik persoonlijk wordt.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #40 Gepost op: 15 Juni 2010, 22:49:54 »

Ja Heidi...je punt is nu luid en duidelijk over gekomen hoor. ijs
En leuk dat je Forzona toch niet helemaal vergeten bent.

Doe eens normaal man!!!!
heidi
Gast
« Antwoord #41 Gepost op: 16 Juni 2010, 08:25:36 »

Sommiga zagen het als een persoonlijk aanval op jou, dacht zal nog even uitleggen dat dat niet zo is.

En eet smakelijk D03
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #42 Gepost op: 16 Juni 2010, 13:18:53 »

Thanx, hap net mijn laatste boterham weg.
en nee hoor, niet alleen op mij want ik ben hier op Forzona namelijk niet de enieg PVV stemmer.

Doe eens normaal man!!!!
heidi
Gast
« Antwoord #43 Gepost op: 16 Juni 2010, 22:15:42 »

Ik weet niet wie er precies op stemt. Ik zei dus al, tis niet persoonlijk. ijs
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #44 Gepost op: 17 Juni 2010, 12:17:16 »

Nou, laten we het daar dan maar bij laten.
 ja

Doe eens normaal man!!!!
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: Forzona exit-poll: waar heb jij op gestemd?
Ga naar: