cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 25 Mei 2010, 21:24:30 » |
|
Het zal niemand ontgaan zijn dat binnenkort het WK-voetbal begint. Alles word overspoeld met oranje-artikelen, zowel bij de diverse supermarkten als in veel andere winkels. de "gogo's" bij de C1000, Wk-slingers bij Boni, de "bungels" bij super de Boer, "juichbandjes" bij de Plus, WK-handjes bij Dirk van de Broek, en ga zo maar door.. wat Appie dit jaar heeft blijft nog geheim tot 6 juni.  Zelfs in de Discus-folder zag ik een oranje petje en shirt, een halsband met oranje vlaggetje, en een oranje pluche bal voor de hond.  En natuurlijk niet te vergeten de "pletterpet" van Heineken. http://www.youtube.com/watch?v=TL3tRBZv7QAde vuvuzela, de toeter met dat irritante geluid, mag natuurlijk niet ontbreken. http://www.youtube.com/watch?v=_DKoXIyLWds&feature=relatedBlokker heeft zelfs een speciale 10 pagina's tellende "oranje-toppers"-folder met oa het "brulshirt"   En dan natuurlijk de versierde huizen compleet met oranje party-tenten, je kunt het zo gek niet bedenken of het is in oranje te verkrijgen. Het is wel een vrolijke kleur.... Hoe kijken jullie tegen dit alles aan?.. of "show" hier gekke of maffe oranje-artikelen die je tegenkomt. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Mei 2010, 22:10:02 » |
|
Je ontkomt er niet aan in de media. de toeoeoeoeter van KPN Bij AH geven ze voetbal plaatjes die ik nooit aanpak. Tsja ik volg die hele voetbal niet dus dit gedoe wens ik me niet eens in te verdiepen verder.
Maar soms wel eens grappig om te zien hoe menig middenstander zich in bochten wringt om allerlei rotzooi aan de man te brengen uit partij verkoopjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Mei 2010, 22:22:32 » |
|
Wanneer komt er een algemeen vuvuzela-verbod?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Mei 2010, 22:31:47 » |
|
Ik vind het altijd wel grappig en gezellig om te zien hoe alle Hollanders zich zo uitsloven om alles zo oranje te maken. Zelf doe ik er eigenlijk niet aan mee omdat ik niet van voetbal hou, maar ik ben wel gek op Nederland en daarom kan ik die oranjegekte wel waarderen.  Meestal kocht ik voor de jongens wel een petje of een gek ding, en voor Jesse vast ook wel, hoewel die nog wel erg klein is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Mei 2010, 22:39:00 » |
|
Een shirt vindt ik genoeg. De 19e hoop ik Nederland - Japan te kunnen zien in Nijmegen. Ik ga daarna namelijk naar een concert van Muse.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mei 2010, 23:33:49 » |
|
Ach, het is inderdaad altijd wel leuk al dat oranje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Mei 2010, 23:44:09 » |
|
Persoonlijk zou ik ook liever naar Muse dan naar een voetbalwedstrijd gaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Mei 2010, 11:19:15 » |
|
Ik geef ook niet zoveel om voetbal, maar als Nederland/Oranje voetbalt kijken we altijd. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Mei 2010, 15:50:39 » |
|
Ja, hier ook wel hoor, maar dan is het weer zoooow spannend dat ik er haast niet naar kijken kan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Mei 2010, 19:03:09 » |
|
Wij krijgen gratis vlaggetjes bij de buurtsuper. Zelf ga ik ze niet ophangen maar wel leuk voor de kleine jochies! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Mei 2010, 00:22:56 » |
|
 altijd leuk voor de kinderen. 2 jaar geleden.  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Mei 2010, 13:09:42 » |
|
Was gisteren even bij de caravan (ships het gras stond alweer kniehoog) maar als ik sommige caravans daar zie... Maar ja ik zal het wel niet begrijpen allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Mei 2010, 18:29:01 » |
|
oranje gespoten caravans?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:08:20 » |
|
 alles is te koop. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Mei 2010, 21:05:51 » |
|
Ik hoef 'm niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Mei 2010, 23:31:42 » |
|
Als we maar lol hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Mei 2010, 10:40:09 » |
|
Precies, en veel mensen genieten ervan, vooral van de voorpret. http://www.youtube.com/watch?v=c3xjPQ3agmU&feature=related
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Mei 2010, 17:18:59 » |
|
Maar rustig buiten zitten zoals normaliter op een camping kun je vergeten tijdens dat voetbal. Tis dan echt ene grote tokkie bende met tussendoor smartlappen op vol volume. Nou ja ga het ding toch te koop zetten, we hebben er toch te weinig tijd voor eigenlijk. Zijn er vorig jaar 1 keer een kleine week en 3 keer een weekend geweest  Dit jaar ook nog niet 1 keer. was er net deze week een middagje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Mei 2010, 21:23:16 » |
|
Vandaag kreeg ik bij de Supermarkt ook oranje vlaggetjes met teksten. Hup Holland Hup, en Olé, olé, olé, olé. Ik heb nog vier zakjes liggen, maar die heb ik nog niet uitgepakt. Misschien hebben die wel weer een andere tekst...  Dus zonder erg doe ik er nu toch ook aan mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 29 Mei 2010, 00:11:28 » |
|
Die kregen wij vandaag ook bij de Boni. Ik heb voor de jongens ook een pletterpet gekocht,  best een leuk ding.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Mei 2010, 09:22:47 » |
|
Gelukkig heb ik nog geen kleinkinderen, pak dus niets aan bij de kassa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Mei 2010, 15:11:23 » |
|
Dat is anders best leuk hoor.  De pletterpet is een succes bij de kleinzoons.. foto volgt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Mei 2010, 15:14:25 » |
|
Pletterpet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 29 Mei 2010, 15:24:45 » |
|
Ja, heb je de commercial van Heineken nog niet gezien? http://www.youtube.com/watch?v=TL3tRBZv7QA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 29 Mei 2010, 15:26:34 » |
|
Nee, nog niet gezien? Een bouwhelm met versiersels?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|