cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 29 Maart 2010, 23:37:35 » |
|
Joey heeft er inmiddels flink de balen van. Als hij die camera alleen al ziet, dan loopt hij chagerijnig weg.  Fotograafzoon heeft altijd wat leuke speeltjes voor de honden die op de foto gaan bij zich, dat werkt altijd goed.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 30 Maart 2010, 00:06:44 » |
|
Janet, gaan we nog een keer doen! Jessy is niet fotogeniek maar Noeka wel. Net als Onassa ook niet fotogeniek is en Dropshot weer wel. Ronald en ik zijn het geen van beiden 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 30 Maart 2010, 09:02:31 » |
|
Maakt niet uit of je fotogeniek bent. Dan kom je d'r gewoon wat minder mooi op te staan. Who cares. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 30 Maart 2010, 21:46:32 » |
|
Janet, gaan we nog een keer doen! Jessy is niet fotogeniek maar Noeka wel. Net als Onassa ook niet fotogeniek is en Dropshot weer wel. Ronald en ik zijn het geen van beiden  dat Ronald niet fotogeniek is geloof ik direct. foto's van mannen vallen buiten mijn interessewereld  maar je maakt mij niet wijs dat jij geen mooie vrouw bent als je gefotografeerd bent 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 30 Maart 2010, 21:56:01 » |
|
Voor een goeie fotograaf is alles en iedereen fotogeniek.  Een goed toestel en photoshop kunnen natuurlijk een handje helpen.  Hoe is het met alle (huis)dieren? 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:01:48 » |
|
Lady ligt heerlijk te ronken hier op een kussen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:08:14 » |
|
Sammy ligt heerlijk in z'n mandje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:09:26 » |
|
wat een leven hebben ze toch, he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:16:41 » |
|
Zeg dat wel... miauwen als je buiten wil spelen, en als je wilt eten, en de rest van de dag languit of opgerold in je mandje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:43:13 » |
|
eerlijk gezegd denk ik dat ik me toch wel snel zou vervelen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 30 Maart 2010, 22:54:48 » |
|
Dat denk ik ook wel.  Maar aan katten zie je ook niet als ze slaapgebrek zouden hebben gehad.. heb je weleens een kat met wallen onder z'n ogen gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:03:42 » |
|
dat Ronald niet fotogeniek is geloof ik direct. foto's van mannen vallen buiten mijn interessewereld  maar je maakt mij niet wijs dat jij geen mooie vrouw bent als je gefotografeerd bent  Nee hoor, echt waar, ik sta maar zelden een beetje goed op een foto. Heb een patent op gekke of scheve smoelen trekken, ook al heb ik het niet door. Ik heb vandaag voor Noeka 2 paar baby sokjes erbij gekocht. Het is 's avonds en 's nachts erg irritant als ze over het laminaat loopt te tikketakken met die nagels, dus krijgt ze dan altijd baby sokjes aan. Jaaaaaaa, ik weet het, ik spoor niet 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:06:55 » |
|
 een wonder dat ze die aanhoud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:08:40 » |
|
Ze vindt het geloof ik zelf ook wel fijn want die furie tilt netjes haar voetjes op als ik ze aan doe. Als ik haar zo maar eens een keer pak, hangt ze me in mijn klauwen het loeder! Maar ze verliest ze wel eens door het gewroet in de mand en dus daarom bind ik ze vast met een vetertje.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:12:04 » |
|
 wat grappig.. hoezo verwend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:13:05 » |
|
Tja....als je geen kids hebt om te verwennen dan maar je beesten daarmee opzadelen toch?? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:15:24 » |
|
Ik verwen Sammy ook hoor..  hij vraagt en wij draaien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:34:56 » |
|
Vraagt hij ook verzoekplaatjes aan dan?? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 30 Maart 2010, 23:46:26 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 31 Maart 2010, 00:25:30 » |
|
Tja....kan toch??? Zo, Noek loopt weer op haar sokjes (lijken meer steunkousen maar vooruit) dus ik ga mijn mandje in.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 31 Maart 2010, 00:29:57 » |
|
steunkousen..  Slaap lekker Shanon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 31 Maart 2010, 09:35:28 » |
|
hihihi, die Shanon, hoe kom je op het idee?
Ik heb nog wel een aantal sokjes (met koordjes) van de babybornpoppen. Kan ik je daar soms mee verblijden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 01 April 2010, 23:47:14 » |
|
Nagels knippen wil ook wel helpen, maar helaas laten veel katten dat niet toe. Homer gelukkig wel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 01 April 2010, 23:56:23 » |
|
Ohh jazeker Janet, dat zou geweldig zijn!!!! nagels knippen bij Noeka hahahaa. De laatste keer heet ze beide assistentes gebeten, kreeg ze een band om haar bek gebonden en toen beet ze op haar eigen tond....het bloed spatte alle kanten op. Maar uhhh, als je het aan durft Mesje????  Nadeel van deze honden is dat het leven in hun nagels ver door groeit, dus er kan steeds alleen maar een klein stukje af waardoor het getikketak dus gewoon blijft. Momenteel heeft ze haar nieuwe licht blauwe sokjes aan 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 02 April 2010, 00:00:11 » |
|
Ach, ik zat weer eens niet op te letten, want Noeka is een hond.  Maar ook Joey knippen wij af en toe, maar gewoon omdat er dan nagels echt te lang zijn en inderdaad je blijft hem altijd over het laminaat horen lopen. Dus sokjes is dan geen slecht idee hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|