Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 12 Maart 2010, 22:32:01 » |
|
Paula Sleijp verlaat na 28 jaar het tv-programma Sesamstraat. De Belgische actrice vertolkte al sinds 1982 de rol van grootmoeder in het populaire kinderprogramma.
De actrice nam haar rol van oma in Sesamstraat over van Mieke Verstraete. Samen met Sien Diels, die al sinds 1976 in Sesamstreet speelt, is Sleijp de actrice die het langst aan Sesamstraat verbonden is.
Sleijp had behalve haar rol in Sesamstraat ook diverse gastrollen in Vlaamse tv-series, zoals 'Wittekerke' en 'Hallo België'.
Eerbetoon Paula, zoals ze in Sesamstraat wordt genoemd, stopt om gezondheidsredenen. Ze is 79 jaar. Als eerbetoon aan de actrice zijn in de Sesamstraat-uitzending van 26 maart een half uur lang scènes te zien waarin zij een glansrol speelde.
Na die uitzending zal Sleijp nog wel een paar keer in Sesamstraat te zien zijn, omdat ze nog meespeelt in afleveringen die al zijn opgenomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2010, 22:56:44 » |
|
79 jaar al?.. dat is dan een echte grootmoeder geworden. Sesamstraat.. wie is er niet groot mee geworden.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Maart 2010, 23:54:31 » |
|
beetje leefloop daar?? was meneer Aart ook niet vertrokken las ik onlangs ergens
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Maart 2010, 03:55:08 » |
|
geen idee, volg het al jaren niet meer. Maar heel wat keertjes gezien met een hummel helemaal of half op schoot, samen op de bank.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Maart 2010, 10:10:08 » |
|
Meneer Aart heeft gedreigd met weggaan als Sesamstraat op verkeerde tijden zou worden uitgezonden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Maart 2010, 13:00:28 » |
|
dus hij zit er nog in?
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Maart 2010, 13:43:10 » |
|
Yep, dacht 't wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Maart 2010, 22:58:05 » |
|
Dat las ik eens ja dat er steeds met de tijden geschoven werd. Vervelend gedoe voor de vaste kijkers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 Maart 2010, 00:48:40 » |
|
Heeft ook deels te maken met etenstijd/bedtijd voor de kinderen die kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Maart 2010, 18:06:24 » |
|
Ja uiteraard. Na het eten nog even lekker hangen(en rustig worden) voor het slapen is toch heerlijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Maart 2010, 22:22:08 » |
|
Dat was voor onze jongens de Fabeltjeskrant. Maar toch vonden ze het heerlijk als moeder ook nog een verhaaltje voorlas. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 19 Mei 2010, 15:48:20 » |
|
Beetje late reactie, maar ik zag het nu pas. Jesse kijkt helemaal niet vaak naar Sesamstraat, omdat het net onder het avondeten wordt uitgezonden. Heel jammer, want hij vindt het erg leuk en het is leerzaam. Hij heeft wel drie DVD's (gekregen bij acties van Pampers) en die kijkt hij graag. Dus hij kent alle figuren wel. Goh, die Paula. Een echte veteraan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|