Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.019 aantal berichten in 1.960 topics- door 58 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Mikado

07 Februari 2012, 05:24:24
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: Moet Balkenende lijsttrekker van het CDA blijven?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Moet Balkenende lijsttrekker van het CDA blijven?  (gelezen 269 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 04 Maart 2010, 23:58:13 »

Volgens de peilingen niet... ik denk ook dat het hoog tijd word voor een nieuw gezicht.  ja

Citaat
Kwart CDA-kiezers wil van Balkenende af

HILVERSUM - Bijna een kwart van de CDA-stemmers (24 procent) wil niet dat hun huidige leider Jan Peter Balkenende weer lijsttrekker is bij de landelijke verkiezingen in juni. Volgens 71 procent van de CDA-kiezers hoeft hij zich echter niet terug te trekken.

Dat bleek donderdagavond uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het actualiteitenprogramma Netwerk. Het betreft een internetpeiling onder ongeveer vijfhonderd personen. Over de vraag wie er in plaats van Balkenende lijsttrekker van het CDA moet worden, zijn de meningen verdeeld. Demissionair minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) staat met 25 procent bovenaan, gevolgd door zijn collega's Camiel Eurlings (Verkeer, 24 procent) en Ab Klink (Volksgezondheid, 22 procent).

Het partijbestuur van het CDA droeg Balkenende op 20 februari voor als kandidaat-lijsttrekker. In de nachtelijke uren daarvoor was het kabinet gevallen nadat de PvdA-bewindslieden eruit waren gestapt.(bron:telegraaf)

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #1 Gepost op: 05 Maart 2010, 00:26:27 »

Ik vind er niks mis met dat gezicht. Ok, een andere haarsnit zou misschien niet weg zijn, maar zijn doen en laten vind ik prima. Een man met beide benen op de grond.
Van mij maggie blijven.

geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #2 Gepost op: 05 Maart 2010, 01:20:02 »

ik denk ook dat het voor het CDA goed is dat de man terugkeert naar de universiteit en week colege gaat geven. natuurlijk, zijn directe voorgangers als CDA leider sloegen dicht voor de camera en ik denk dat ook hij buiten de camera zich beter etaleerd dan  voor de camera. echter het nivo van Lubbers en Kok heeft hij nooit kunnen bereiken. bij al zijn kabinetten was het afwachten wanneer ze vielen. bij zijn voorgangers kon je er van opaan dat er geregeerd werd, ook al was je mening mogelijk anders. Balkenende heeft qua regeren veel overeenkomst met Dries van Agt. die had ook moeite met het rechthouden van een kabinet, echter die heeft geen moeite met de camera en bracht humor met zich mee. Balkenende straalt treurnis uit.
Binnen het CDA kamp is Maxime Verhagen denk ik het best ingewerkt om het stokje over te nemen maar iemand als Eurlings die als vakminister wat verder van de laatste kabinetcrisis af staat  kan bij een formatie met meer partijen door een deur

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #3 Gepost op: 05 Maart 2010, 13:09:30 »

Ik vind Balkenende niet echt een man met uitstraling en charisma.
Als je hem dan naast Obama ziet staan....het kwijl loopt hem nog net niet uit zijn mond.

Doe eens normaal man!!!!
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #4 Gepost op: 05 Maart 2010, 21:52:38 »

Gewoon een aardige man waar je geen hekel aan kunt krijgen.
Praat ook ontzettend veel maar je hebt geen idee wat ie nou heeft verteld.
Wat dat betreft een ras politicus.
Gladjanus in hart en nieren.

En inderdaad, maar weer terug naar de college banken  lol002
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Maart 2010, 22:43:29 »

Oh jahoor, best aardig, praat vlot en veel, maar geeft nooit echt antwoord op een vraag maar draait er een mooi verhaal omheen.
Af en toe denk ik , zeg nou gewoon eens ja of nee.  ehm

Geen charisma, niet echt een man om eens een beschuitje mee te eten.  bank001

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 06 Maart 2010, 11:24:56 »

Ik vindt van niet, men zegt vaak "3 keer is scheepsrecht". Hij heeft zelfs al een 4e keer gehad.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #7 Gepost op: 03 Juni 2010, 14:43:09 »

Citaat
Balkenende blijft geloven

Van onze parlementaire redactie

EINDHOVEN, donderdag
       Volgens premier Balkenende is het zoeken naar zijn opvolger ’geheel niet aan de orde’. Ook gelooft hij nog in een zege.
        In Den Haag is het speculeren over zijn opvolging als CDA-leider wel degelijk begonnen. Als kandidaten worden de ministers Klink, De Jager en Verhagen genoemd. Staatssecretaris Van Bijsterveldt geldt als outsider.

Volgens mij is hij dan nog de enige die in zichzelf geloofd.  cheesy

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #8 Gepost op: 03 Juni 2010, 14:47:43 »

Volgens mij is hij dan nog de enige die in zichzelf geloofd.  cheesy
heeft zelfs vrouw en dochter hem al de bons gegeven?

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaVerkiezingen 2010Topic: Moet Balkenende lijsttrekker van het CDA blijven?
Ga naar: