En daar ben je zelf van overtuigd dat Wilders zoiets serieus meent op die manier?

Ten eerste moet je het in de juiste context zien en ten tweede houdt hij van opschudden.
Mocht je wel eens filmmateriaal gezien hebben van rellen met politie, waarbij de politie met stenen bekogeld wordt maar zelf niets mag doen tot ze echt de dood in de ogen kijken en dan daarna nog maanden in de problemen zitten vanwege schorsing en onderzoeken.
In dergelijke situaties zou ik dat gerechtvaardigd vinden, beter dan doodschieten toch?
protesteren is 1 maar dergelijke aanvallen moet niet getolereerd worden en zodra men weet wat de consequenties zijn is dat dan het risico.
Van mij mag de politie/ME met dergelijke rellen wel meer bevoegdheid krijgen hoor.
En heb je er niks te zoeken moet je wegzwezen of binnen blijven.
De toestanden als in die Franse buitensteden of als in Liverpool hoeven we niet hier. Al komt het er soms dichtbij.
En let wel. in de media wordt het overgrote deel weg gelaten.
De maatschappij verhard in rap tempo.
Daar moet je het beleid dan maar op aanpassen vind ik.
En dat roepen er meer en links doet dat zo graag af als dombo's die naar onderbuik gevoelens luisteren.
Het is zelfs helemaal notdone en aso om zo te denken.
Nou dan maar een aso.
Er was een tijd dat een Engelse politie geheel ongewapend zijn dienst deed.
Men had er respect voor en geweld tegen een bobbie werd flink bestraft dus dat liet men wel.
Na de jaren 80 is het ook daar rap veranderd met alle instroom.
De beelden van de gevechten tijdens een top in Italië, agenten moesten vluchten voor hun leven en met achteruit rijden overeden ze een demonstrant.
Als je ziet dat met balken en staven dwars door de autoruiten geramd wordt...
Met recht oorlog en mogen andere regels toegepast worden vind ik.
Dat zijn we dus niet verder eens maar zoals iedereen heb jij ook recht op mijn mening