Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.181 aantal berichten in 1.960 topics- door 58 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Mikado

11 Februari 2012, 07:46:32
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Sander Simons overleden
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sander Simons overleden  (gelezen 232 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Maj
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 06 Januari 2010, 20:15:57 »

di 05 jan 2010, 21:33

Sander Simons pleegt euthanasie

door Vanessa Bontje
AMSTERDAM -  Voormalig RTL Nieuws-lezer Sander Simons (47) heeft dinsdagavond om 20.00 uur euthanasie gepleegd. De aan longkanker lijdende presentator koos ervoor het lot in eigen hand te nemen omdat coma dreigde.

Sander licht zijn keus toe in het allerlaatste interview dat hij voor zijn dood gaf. Dat verhaal staat deze ochtend in De Telegraaf.

wo 06 jan 2010, 11:42

Sander Simons vreesde de dood niet

door Vanessa Bontje
AMSTERDAM -  Aan al zijn dierbaren stuurde voormalig RTL Nieuws-lezer Sander Simons voor zijn overlijden de afscheidsbrief 'Waarom ik mijn afscheid aanvaard'.

De brief, waarin hij zijn leven en avonturen als verslaggever en biograaf beschrijft, zijn ouders, Louise en anderen eert en bedankt, besluit hij met de woorden:

In februari 2008 kwam het onheil van longkanker in mijn leven. Onheil maar geen ongeluk. Ik ben niet minder gelukkig geworden, heb juist twee heel goede jaren gehad. Mijn persoonlijke relaties hebben zich verdiept en ik heb een lieve vrouw ontmoet. Mijn leven is compleet. Ik ben niet bang voor de dood. Voor mij is deze afsluiting, hoewel vroeger dan verwacht, een afscheid dat ik kan aanvaarden.

Het allerlaatste interview dat Sander voor zijn dood gaf, staat deze ochtend in De Telegraaf.

-----------------------------------------------------------------------
Ook alweer zo jong nog..  Bedroefd

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Januari 2010, 11:54:07 »

Ik heb het gelezen, hij regisseerde zelf zijn afscheid tot in de puntjes.

Wel knap dat je dat kunt.  zucht

Triest, zo jong nog.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Januari 2010, 14:05:29 »

Gister zag ik een stukje van zijn uitvaart op tv.
Ik heb bewondering voor die man, hoe hij met zijn ziekte omging en het allemaal beschreven en verteld heeft.
Ik denk dat hij hiermee veel mensen tot steun kan zijn.

Doe eens normaal man!!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Sander Simons overleden
Ga naar: