Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 03 Augustus 2010, 22:58:55 » |
|
Ik kon mijn lange moiwen shirt uit doen, heb heerlijk met een hemdje een zalige bosrit gemaakt met een nieuw stalgenootje. morgen ook al een bosritje afgesproken met een meisje dat daar staat die nog een beetje onzeker is. krijg het nog druk daar  Moet maar heel snel zien dat ik daar de weg leer kennen. Straks ga ik als leider mee en verdwaal ik...ook niet echt leuk als je dan een beetje een nog wat onzekere ruiter bij je hebt 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 04 Augustus 2010, 11:45:42 » |
|
Zo te zien komt er een flink schip met zure appelen aan, in het westen regent het al flink. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 04 Augustus 2010, 12:23:57 » |
|
inderdaad zeg, het is nog droog nu, maar we zulen toch nog wel een puntje van die enorme regenwolken meekrijgen Nouja, hoef ik de bloemen niet te gieten vandaag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 04 Augustus 2010, 12:56:23 » |
|
Ik moet zometeen naar buiten, heb geen jas bij me en het regent pijpestelen  Kijken of ik ergens een  kan lenen.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 04 Augustus 2010, 13:34:28 » |
|
da's Nederland he? Eigenlijk moet je voor alle omstandigheden wel wat bij je hebben...  Wij hebben niet veel regen gehad. Hooguit een half uurtje. Misschien dat er later deze middag nog wat komt, of misschien schuiven we daar net langsheen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 04 Augustus 2010, 14:04:03 » |
|
zo te zien komt er bij ons ook nog wel een staartje van de buien, er zit een rode kleur in, dus ook onweer denk ik. Enneavier, je hebt momenteel van die piepkleine pakketjes waar een regencape inzit, kun je zo in je zak steken, ideetje misschien? 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 04 Augustus 2010, 15:50:48 » |
|
Ik ben gewoon zo in mijn kortemouwenbloes gegaan. het regende wel maar ik ben tussen gewoon tussen de meeste druppels doorgelopen.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 04 Augustus 2010, 20:25:35 » |
|
achja, een beetje regen kan geen kwaad! Da's alleen maar vloeibare zonneschijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 04 Augustus 2010, 22:33:27 » |
|
Maargoed dat het af en toe regent, anders zou en van onze tuintjes en de gewassen niet veel terechtkomen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 04 Augustus 2010, 23:04:47 » |
|
Enneavier, je hebt momenteel van die piepkleine pakketjes waar een regencape inzit, kun je zo in je zak steken, ideetje misschien?  Tegen de tijd dat je die aanhebt, ben je al kledder.  Maar hoe dan ook, erg handig. Waar koop je die eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 04 Augustus 2010, 23:57:11 » |
|
Poncho's heten die dingen. Erg praktisch bij evenementen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 05 Augustus 2010, 00:31:13 » |
|
Tegen de tijd dat je die aanhebt, ben je al kledder.  Maar hoe dan ook, erg handig. Waar koop je die eigenlijk? Ik heb er weleens een paar bij Blokker gekocht, maar ongetwijfeld zijn er meer winkels die ze verkopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 06 Augustus 2010, 10:31:33 » |
|
vandaag ziet de buienradar er prachtig uit@ Dus ik ga m'n wasje maar es buiten hangen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 06 Augustus 2010, 11:58:20 » |
|
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit!  Ik denk dat Joey maar eens ga trakteren op een lange wandeling!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 06 Augustus 2010, 21:45:43 » |
|
Het was heerlijk weer vandaag, zelfs warm vanmiddag toen ik in de stad liep. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 06 Augustus 2010, 22:52:54 » |
|
morgen zou het wel iets minder worden... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 06 Augustus 2010, 22:56:08 » |
|
Wij hebben heerlijk gewandeld in Oosterbeek en lekker lang op een bankje bij de eendenvijver gezeten (zal wel anders heten hoor) aan de rand van het bos. Zondag wordt het weer beter!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 07 Augustus 2010, 01:07:56 » |
|
 Als het in het benedendorp was heet het idd gewoon de eendjesvijver.. zo stond het bij iedereen bekend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 08 Augustus 2010, 07:31:55 » |
|
Wat een rotweer zeg. We hebben op Castlefest alleen maar binnen in de tent gestaan, terwijl we ook 2 grote speeltafels buiten hadden...
Ben benieuwd of het vandaag nog een beetje leuk blijft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 08 Augustus 2010, 11:33:48 » |
|
Laten we het hopen Puc, hier is het in ieder geval droog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 26 Augustus 2010, 16:01:07 » |
|
Het is bar en boos vandaag, wat een weer, en wat een water.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 26 Augustus 2010, 17:27:00 » |
|
Ja afschuwelijk he???? We rollen zo ongemerkt de herfst weer in. weer een zomer van lik me vestje!  En ik voel me momenteel ook helemaal niet lekker, echt zo'n griep gevoel wat in een uur op lwam steken,maar gek is dat ook weer niet met dit bagger weer steeds.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 26 Augustus 2010, 17:44:02 » |
|
en koud ook nog.. maar ja, zo is het echt wel vaker rond mijn verjaardag.. een lekkere openlucht bbq zit er eigenlijk nooit in. een week later was mijn opa jarig en dan was het eigenlijk wel altijd mooi weer. dus.. volgende week moet het beter worden. (slechter kan eigenlijk ook niet)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 26 Augustus 2010, 17:49:36 » |
|
Klopt, in september kan het ook nog heel mooi en lekker weer zijn, met hubbies verjaardag begin september zitten we vaak lekker buiten.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 26 Augustus 2010, 17:56:20 » |
|
als ik zo de buienradar bekijk ga ik volgend weekend nog maar even met de boot erop uit.
en ik hoop dat het zaterdag een beetje droog blijft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|