Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 15 Oktober 2009, 22:42:39 » |
|
Moe. En gisteren ook al.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Oktober 2009, 22:43:38 » |
|
Oh-oh.. niet ziek worden hoor.. is niet leuk.  Je hoort meer mensen over moeheid momenteel.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Oktober 2009, 08:37:44 » |
|
Vandaag is 't lichte hoofdpijn, dus wie weet... Komend weekend moet ik naar een festival met de vereniging + verjaardag moeders en volgende week ben ik vrij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Oktober 2009, 10:12:48 » |
|
zenuwen?
Puc beterschap
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Oktober 2009, 11:50:53 » |
|
lekker een weekje om uit te rusten dus..  En alvast gefeliciteerd met mams. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Oktober 2009, 11:57:30 » |
|
Nee, geen zenuwen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Oktober 2009, 14:44:47 » |
|
hopelijk wordt het geen griepje, Puc. Ik heb zelf al een hele poos zere schouders en bovenarmen. Het tillen van een steeds zwaardere Jesse gaf ik vaak de schuld. Maar nu hij groter wordt, loopt hij vaak zelf, dus til ik hem tot het minimale. Toch blijft de pijn, en soms is het even een dagje flink shit. Zo ook vandaag. Ik weet wel wat waarschijnlijk de oorzaak zal zijn: 's nachts lig ik altijd in een heel rare houding te slapen: op m'n buik, armen omhoog onder m'n kussen, vaak word ik wakker met hele zere schouders, omdat ik in zo'n vreemde houding lig. Dan slapen m'n armen helemaal, heel vervelend. En overdag vermoeide en zere schouders. Telkens ga ik keurig op m'n zij liggen, en dan val ik wel in slaap, maar ik word altijd weer wakker op m'n buik.  Gerrit zei al vanmorgen: dan moeten we je maar in een dwangbuis leggen  Nouja, ik lach er maar om, maar het is wel heel vervelend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Oktober 2009, 22:57:38 » |
|
Ja raar he? ik ga ook altijd op m'n zij slapen, maar lig op m'n buik als ik wakker word. Ik zou mezelf weleens willen zien draaien s'nachts.  Wel heel vervelend van je schouder.. het kan ook van het computeren komen, maar dan moet je er wel heel veel achter zitten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 Oktober 2009, 23:19:53 » |
|
Nee, zeker niet van de pc. Daar heb ik in het verleden wel es een zere pols van gehad, maar nu ik zo'n ovaal toetsenbord heb, is dat helemaal over gegaan. Vannacht ben ik een paar keer wakker geweest en heb ik goed geprobeerd om op m'n zij te gaan liggen, en gelukkig heb ik vandaag alweer veel minder last. Ook Jesse maar een paar keer opgetild, dat scheelt ook 13 kg per keer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 Oktober 2009, 10:30:49 » |
|
Niet zo goed. Heb nog steeds vreselijke ontstekingen in mijn lies en zit nu iedere dag in een bad met biotex om te weken in de hoop dat het eruit komt en de bult knapt, maar helaas nopg steeds niet. Ik moet zo naar de huisarts want ik begon gister avond spontaan bloed te hoesten. Gaat het eindelijk geestelijk lekker, doet het lichaam weer zo raar! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Oktober 2009, 22:46:00 » |
|
Potverdepielekes, Shanon. Het zit jou ook niet echt mee. Maar weer heel veel beterschapjes, meissie! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Oktober 2009, 01:09:08 » |
|
Nou, morgen dus meteen een long funtie test laten doen en een rontgen foto van de longen. Indien nodig dan een doorverwijzing naar de long arts.
Voor de hydradanitis 2 maal daags weken in een badje en als de ontstekingen tot rust gaan komen word het waarschijnlijk een bezoek bij de chirurg.
Maar nogmaals, hoe vervelend het allemaal ook is en wat er ook uit komt, ik kan hier beter mee overweg dan de depressies. Ik ben eigenlijk gewoon heel blij dat ik nog steeds depressie vrij ben, want dat vind ik veel erger dan al die lichamelijke ongemakken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Oktober 2009, 01:10:35 » |
|
 daar kan ik me iets bij voorstellen... maar al die andere dingen zijn ook niet leuk. sterkte ermee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Oktober 2009, 01:13:30 » |
|
Dank je, gaat wel goed komen. Heb net een natte compress in mijn onderbroek gelegt,daar plastic zakje over anders heb ik zo mijn bele bed nat en een broek met pijpjes om de boel op zijn plaats te houden,  , zie je het voor je,heb nu het gevoel dat ik een dikke luier om heb. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 Oktober 2009, 01:14:40 » |
|
 ik zie het voor me..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 20 Oktober 2009, 01:16:27 » |
|
je bent dus wel visueel ingesteld  Nou, ik ga lekker met mijn volle broek mijn bed in hoor 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 Oktober 2009, 22:23:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Oktober 2009, 09:47:27 » |
|
Wij voelen ons hier een beetje brak. Jesse is koortsig en/of grieperig en was vannacht een paar keer wakker. Nu zitten we maar een beetje in de huiskamer te hangen, bij tv en hier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 21 Oktober 2009, 11:41:11 » |
|
He wat vervelend.. hopelijk zet het niet door. Beterschap..  Ik ben ook nog steeds niet helemaal de "oude".. nog steeds snel moe, dus doe ik het ook nog maar een beetje kalm aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Oktober 2009, 12:38:22 » |
|
het komt te paard, maar het vertrekt te voet 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Oktober 2009, 14:23:06 » |
|
Dat heb ik onderhand ook wel in de gaten ja..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:30:15 » |
|
gewoon nog een paar wekies rustigaan doen, Gran. Dan zul je op een ochtend wakker worden en denken: goh... ik ben weer helemaal beter!
Met Jesse gaat het nog hetzelfde. Hij is warm, hangerig, drinkt gelukkig wel redelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 Oktober 2009, 18:17:01 » |
|
Ik merk dat het iedere dag ietsje beter gaat, ik heb vandaag de ramen binnen en buiten maar eens gedaan.. daarna lekker een poosje languit op de bank gelegen.  Ach arme Jesse.. die heeft het dus ook te pakken... beterschap voor de kleine man. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 21 Oktober 2009, 21:19:30 » |
|
dankje, hij ligt momenteel met Gerrit op de grond te spelen, maar hij jammert meer dan hij speelt. Slapen heeft hij tien minuten gedaan, maar werd huilend wakker, koortsdroom denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 22 Oktober 2009, 12:30:10 » |
|
Momenteel zijn er ook veel jonge kinderen ziek. Van M@M heeft die kleine ook bronchitis en exceem nu, en van een stalgenootje blijft de kleine meid ook lang ziek, misschien ook omdat ze een prematuurtje was. Bij mij wil het ook nog niet echt, heb gister een long funtie test laten doen, poehhhh, viel tegen. Dacht effe beetje blazen, maar ik kreeg een soort knijper op mijn neus en een apparaat die aangekoppelt was aan de pc waar ik steeds diep en krachtig in en uit moet blazen. Ze moest 3 goede curvers hebben zonder medicatie en daarna kreeg ik een flinke portie ventolin en daarna weer. Nou, hier heeft ze 2 goede curvers mee kunnen krijgen maar die derde keer lukte me absoluut niet meer, kon niet meer krachtig uit blazen. Vrijdad of maandag de uitslag. De ontsteking in de lies wil ook nog steeds niet door breken. Gister ben ik weer eens gaan rijden in de hoop dat het dan zou breken, dus met tranen in de ogen van de pijn op Drop, tanden op elkaar maar nee hoor..... Momenteel best hoofdpijn, maar dat moet zo wel gaan zakken, (zal ook wel gezien de pijnstillers die ik erin gestopt heb, heb een mooie cocktail gemaakt;)) , want vanavond heb ik een paarden party, dus hoop ikwel weer fit te zien, maar gaat vast goed komen. Beterschap voor alle zieken in ieder geval! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|