Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 06 September 2009, 21:59:36 » |
|
De nieuwe serie, deel vier, geloof ik, alweer. Vanaf volgende week zondag weer op ned. 1, om 20.20 uur. Gaan we weer kijken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 06 September 2009, 23:52:14 » |
|
weet je ook wanneer het op BVN uitgezonden gaat worden. ik denk niet dat het op zondagavond lukt om te kijken
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 07 September 2009, 01:26:03 » |
|
Tuurlijk ga ik ook weer kijken... 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 09 September 2009, 14:35:43 » |
|
nee, ik weet niet wanneer het op BVN komt, goh, ik dacht dat 20.20 uur nog wel een geschikte boerentijd was.  Voor degene die vorig jaar gekeken hebben: hier een verhaaltje plus foto's van Jan. Dat was destijds een beetje harkerige vrijgezelle kerel, hij is helemaal opgepimpt door zijn nieuwe moderne vriendin/vrouw. http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/Jan/fotoalbum-jan-en-pauline.aspx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 09 September 2009, 19:41:42 » |
|
Ik ben geen boer(althans niet van beroep) en zoek geen vrouw dus nog nooit naar gekeken dat programma. Hooguit een voorstukje waar je niet altijd aan ontkomt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 09 September 2009, 19:49:52 » |
|
Sohee, die Jan is een man van de wereld geworden.. en wat een mooi huis. Paulien weet wel wat ze wil. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 September 2009, 00:46:08 » |
|
onlangs las ik een berichtje dat het door hen bestelde bed gejat was. het zit de friese beddenverkopers niet mee met de BZV-boeren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 September 2009, 01:25:46 » |
|
Dat bleek een ludieke grap te zijn geweest..  Afgelopen weekend berichtte ik u over het Friese bed van boer Jan en zijn aanstaande vrouw Pauline. De speciaal voor hen ontworpen boxspring met Friese Vlag-motief was ontvreemd uit het hotel waar het Boer Zoekt Vrouw -duo had ‘proef geslapen’…………  De beddenspeciaalzaak meldde al dat het waarschijnlijk om een grap ging. En jawel: een voetbalsupportersgeintje! Fans van de in zwaar weer verkerende club SC Heerenveen bonden het enorme bed aan een hijskraan bij het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen. Het kleurrijke liefdesnest is inmiddels weer geland op plek van bestemming. En nou maar hopen dat de Friese voetbalclub een beetje gaat scoren. Jan & Pauline kunnen in elk geval gaan scoren in hun eigen bed.  Ik denk dat ze door al deze reclame het liefdesnestje wel cadeau gekregen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 September 2009, 14:25:23 » |
|
Tjeeee je zal dat ding maar in je slaapkamer hebben staan....... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 September 2009, 16:43:31 » |
|
 het is mijn kleurtje ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 September 2009, 17:00:25 » |
|
ik neem aan dat ze met ogen dicht slapen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 September 2009, 21:39:14 » |
|
Dat is nou echt weer een mannenopmerking.  Net de eerste aflevering gezien. Volgende week lijkt me leuker als de dames in beeld komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 September 2009, 22:32:22 » |
|
Ik vond het wel leuk hoor, deze keer zitten d'r echt leuke boeren bij, kan me van andere jaren herinneren dat ik veel méér aan de nieuwe gezichten moest wennen. Even later ging ik lezen/schrijven op het forum van BZV, wastie al overbezet. Of dat een goed teken is! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 24 September 2009, 13:09:43 » |
|
 Leuk weer om die boeren te zien, echt een programma om bij te ontspannen op de zondagavond  Vooral dat boertje wat een beetje bleu is en niet goed weet hoe hij ermee om moet gaan  Dat is zeker die gladnek-boer Janet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 24 September 2009, 13:14:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 24 September 2009, 19:40:06 » |
|
die zijn al een tijdje uit beeld, nu is er een nieuwe lichting boeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 24 September 2009, 20:48:41 » |
|
Weet ik, het gaat in dit filmpje om het geheim van het programma... het eerlijke karakter van het programma.. geen gekunselde spelletjes... terug naar de basis... gewoon leuk om naar te kijken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 25 September 2009, 00:14:50 » |
|
klopt. ik heb, inmiddels gisteravond  de speeddates bekeken. het kan een leuke serie worden. ik ben benieuwd wat er nog uit die Wietse komt als hij wat vertrouwd wordt met het programma en zijn mond open durft te doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 25 September 2009, 01:00:45 » |
|
Laat Wietze maar schuiven met z'n pretoogjes. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 25 September 2009, 01:03:35 » |
|
van die andere jongen vielen me de ogen meer op. volgens mij kwamen al die meiden voor die ogen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 25 September 2009, 01:18:58 » |
|
Ik vond ze eng.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Oktober 2009, 08:55:59 » |
|
Als hij niet zo gestaard had waren ze mooi geweest, nu keek hij zowat door de dames heen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 12 Oktober 2009, 16:58:33 » |
|
Misschien wilde hij dat wel.  Ik heb gekeken, maar kan nog niet veel hoogte krijgen wie ze nou echt het leukst vinden. 2 van de 3 dames van Jos vind ik vreselijke aanstelsters. Dijcke is mijn favoriet voor hem. de rest.. tja we zullen zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 12 Oktober 2009, 17:06:14 » |
|
Als hij niet zo gestaard had waren ze mooi geweest, nu keek hij zowat door de dames heen.
en dat zonder futuristisch hypnosebril ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Oktober 2009, 20:17:34 » |
|
Kijken jullie ook weer dit seizoen? Ik wel, het begint zo weer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|