Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.201 aantal berichten in 1.960 topics- door 64 geregistreerde leden - Nieuwste lid: reerporbEtew

11 Februari 2012, 22:36:33
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Tug of War
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Tug of War  (gelezen 2450 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Boefje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 04 December 2008, 21:44:49 »

Sinds een aantal weken geleden, ben ik ook besmet geraakt met het virus en dat virus heet hier: touwtrekken cool

Mijn vriendin, schoonzusje en zwager doen dit al langere tijd en ik ben het aan het leren, na een jaar mee gekeken te hebben. Aan de zijlijn dacht ik altijd: eitje, dat doe je toch zo lol002 Nou vergeet dat maar hoor ehm

Er komt heel veel bij kijken en dan vooral techniek en uithoudingsvermogen. We trainen op dit moment 1x in de week in een weiland, tja door weer en wind regen Er is een grote paal in de grond geheid en daar hangt een bak aan en die word gevuld met stenen en dan is het proberen om die bak naar boven te krijgen met de juiste techniek, daarnaast doen we krachttraining en partijtjes.

Over een maand begint de wintercompetitie, dat is in een manege. De competitie is meestal tegen jongens/mannen maar die staan dan met 2 personen minder aan het touw. Na de wintercompetitie gaan we ons 'klaarstomen' voor het NK (is nog niet bekend waar dat aankomend jaar is in NL) en ook staan we op EK in Assen volgend jaar blij

Heerlijk om weer fanatiek te zijn  biggrins
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #1 Gepost op: 04 December 2008, 23:15:40 »

De woensdag voor het 1e weekend van augustus ook meedoen aan de Trekkertrek touwtrekwedstrijden?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 04 December 2008, 23:35:26 »

:bravo:

Dus toch maar dat sportieve trainingspak?   cheesy

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #3 Gepost op: 05 December 2008, 00:30:51 »

Sinds een aantal weken geleden, ben ik ook besmet geraakt met het virus en dat virus heet hier: touwtrekken cool

Mijn vriendin, schoonzusje en zwager doen dit al langere tijd en ik ben het aan het leren, na een jaar mee gekeken te hebben. Aan de zijlijn dacht ik altijd: eitje, dat doe je toch zo lol002 Nou vergeet dat maar hoor ehm

Er komt heel veel bij kijken en dan vooral techniek en uithoudingsvermogen. We trainen op dit moment 1x in de week in een weiland, tja door weer en wind regen Er is een grote paal in de grond geheid en daar hangt een bak aan en die word gevuld met stenen en dan is het proberen om die bak naar boven te krijgen met de juiste techniek, daarnaast doen we krachttraining en partijtjes.

Over een maand begint de wintercompetitie, dat is in een manege. De competitie is meestal tegen jongens/mannen maar die staan dan met 2 personen minder aan het touw. Na de wintercompetitie gaan we ons 'klaarstomen' voor het NK (is nog niet bekend waar dat aankomend jaar is in NL) en ook staan we op EK in Assen volgend jaar blij

Heerlijk om weer fanatiek te zijn  biggrins
leuk, vroeger bij de kpj-sportdagen was touwtrekken ook een vast onderdeel

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 05 December 2008, 09:55:40 »

Is er bij die manege ook plaats voor toeschouwers Boefje?   cool 

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
heidi
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 05 December 2008, 09:56:21 »

bijzonder, ken verder niemand die "op touwtrekken zit".
Boefje
Forzona Member

« Antwoord #6 Gepost op: 05 December 2008, 10:47:29 »

De woensdag voor het 1e weekend van augustus ook meedoen aan de Trekkertrek touwtrekwedstrijden?

Jazeker word door aan meegedaan, 29 juli staat bij ons 'hoog' in de agenda, altijd feest blij  drank: ...vooral de volgende dag lol002 Ben jij daar dan ook Puc omdat je dat kent?

Helaas Gr@n, dan komt inderdaad het trainingspak uit de kast, goed opgelet knipoog en overal mogen toeschouwers aanwezig zijn D03 maar we zoeken ook nog leden ja

Ze willen het zelfs weer Olympisch gaan maken (in Engeland word het met de volgende Spelen eerst een demo-sport), ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #7 Gepost op: 05 December 2008, 10:54:57 »

Ik ben daar vroeger wel geweest (als bezoeker), maar tegenwoordig heb ik het die dagen altijd druk met een ander evenement. Een deel van mijn familie zit in de organisatie van Trekkertrek.

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #8 Gepost op: 05 December 2008, 11:00:53 »

bij zo'n trekkertrek ben ik ook eens gewwest. het was wel leuk. er waren diverse soorten trekkers aanwezig. een kleintje van een 40 pk kon goed tegengehouden worden door een dertal bezoekers. een zwaardere van 70 pk had de dubbele tegenstand nodig om stil te komen. een grote van 100 pk reed rustig verder, ongeacht het aantal mensen dat aan het touw hong  biggrins  voor de leut kreeg toen de winnaar van 100pk tegenstand van een oldtimer, ik schat een 15-20pk, echter wel met rupsbanden. tractor van 100pk had geen schijn van kans lol

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Tug of War
Ga naar: