Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 02 Juli 2009, 18:43:48 » |
|
Wel jammer want had het wel mee willen maken het spektakel in de pers over die 50 concerten. Zag het al helemaal voor me. MJ even in een rolstoel over het toneel geduwd en keertje dag gezegd en verder wat mega schermen en effecten om 2 uurtjes te vullen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 03 Juli 2009, 15:09:01 » |
|
Filmpje van de laatste repetitie 48 uur voor zijn dood. http://www.dumpert.nl/mediabase/557981/16e0b942/zeg_het_met_foto_s.htmlZag er niet slecht uit.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 03 Juli 2009, 15:13:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 03 Juli 2009, 15:20:17 » |
|
Dat zat er wel in.. Wacko is helemaal terug, ook al is hij er niet meer. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 03 Juli 2009, 17:10:13 » |
|
Dat wat Boris in Paradiso, als tribute voor Michael, had geregeld scheen ook een groot succes te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 04 Juli 2009, 21:48:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 05 Juli 2009, 12:13:40 » |
|
Tja....dat was te voorspellen he. Gaan jullie dinsdag ook voor de buis zitten?? De tijden zijn nog niet bekent maar ik houd het strak in de gaten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 05 Juli 2009, 12:20:55 » |
|
Ik weet 't niet. Misschien als ik niks beters te doen heb...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 06 Juli 2009, 13:35:22 » |
|
leuk reclamefilmpje maar dat van die 48 uur vat ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 06 Juli 2009, 16:19:55 » |
|
leuk reclamefilmpje maar dat van die 48 uur vat ik niet.
Oeps.. verkeerde url.  deze moet het zijn. http://www.youtube.com/watch?v=BWSpkzArgVQ&feature=player_embedded
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 07 Juli 2009, 10:52:40 » |
|
dus hij kon in Juni nog wel wat stapjes doen? andere verhalen vertellen dat ie nog amper kon lopen en nog een 60kg woog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 07 Juli 2009, 11:02:51 » |
|
Er worden zoveel verhalen vertelt... iedere dag is het weer anders..  Vandaag las ik weer dat stress de oorzaak zou zijn. 'Stress was doodsoorzaak Michael Jackson'
door van onze redactie Volgens de bronnen van entertainmentjournalist en televisiepresentator Robin Leach was Michael Jackson in de dagen voor zijn dood zo gestresst en emotioneel door het vooruitzicht op vijftig concerten dat hij zelf vreesde dat het zijn einde zou betekenen.
Volgens Robins bronnen hoopte Michael dat promoter AEG hem een eenmalig concert zou laten doen met live-verbindingen zodat de hele wereld het kon zien, en wilde hij de show daarna op DVD en cd uitbrengen. Dat zou volgens Micheal net zoveel geld op kunnen brengen als de geplande vijftig shows.
Maar AEG vond het maar niets en hield hem aan die vijftig shows, tot frustratie van Michael. Volgens Robin stamelde Michael tijdens zijn laatste repetitie: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood."
Na die laatste repetitie was Michael "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet". (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 07 Juli 2009, 13:45:56 » |
|
Vanavond issie misschien te zien op tv. Er gaan geruchten dattie wordt opgebaard in dat stadion.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 07 Juli 2009, 17:19:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 08 Juli 2009, 13:35:25 » |
|
Er worden zoveel verhalen vertelt... iedere dag is het weer anders..  Vandaag las ik weer dat stress de oorzaak zou zijn. Lijkt me heel reëel anders. Na jarenlang sukkelen zo'n mega reeks is niet niks he, maar ja moet je maar geen overeenkomst aangaan er voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 10 Juli 2009, 12:32:42 » |
|
 .... het was te verwachten dat dit ook nog de revue zou passeren.. Dood Michael Jackson mogelijk moordzaak
LOS ANGELES - De politie in Los Angeles sluit niet uit dat de dood van popster Michael Jackson een moordzaak wordt. De chef van de politie in de stad, Bill Bratton, heeft dat vrijdag gezegd, melden Amerikaanse media.
Het besluit hangt volgens Bratton vooral af van de resultaten van een tweede lijkschouwing. Het is moord of een onopzettelijke overdosis, aldus Bratton.
Justitie in Californië heeft ondertussen dagvaardigingen laten bezorgen bij artsen of verzorgers van Michael om meer te weten te komen over het ongewone en riskante medicijnengebruik van de wereldberoemde artiest, die 25 juni plotseling overleed. Ook hier schuilt een strafzaak in.Hij zou gevaarlijke middelen hebben gekregen die niet voor patiënten thuis bestemd zijn, maar enkel voor toediening door anesthesisten in ziekenhuizen.
De vader van Michael, Joe Jackson (79), zei tegen de omroep ABC dat hij de dood uiterst verdacht vindt. Hij vermoedt kwade opzet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 10 Juli 2009, 22:38:17 » |
|
En ik hoorde weer dat het gerucht gaat dat het misschien wel eens een zelfmoord zou zijn.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 26 Augustus 2009, 21:24:42 » |
|
'Michael Jackson leeft nog!'door van onze redactie FILMPJE - Er zijn mensen die beweren dat Michael Jackson nog in leven is. De King of Pop zou zijn dood in scène hebben gezet. Michael Jackson Dinsdag verscheen er een filmpje op internet, waarin Michael Jackson uit het busje van de lijkschouwer zou springen. "Ik heb het kenteken laten controleren en het lijkt erop dat de King op Pop uit hetzelfde busje springt als waar zijn lichaam eerder in is gelegd", aldus een bron. "Ik heb de originele beelden van een betrouwbare bron gekregen." Eerder verscheen er een FILMPJE op internet waarin iemand foto's van een levende Jackson vergelijkt met kiekjes die gemaakt zijn toen de zanger in een ambulance lag. Dit meldt RTL Boulevard. De persoon in de ambulance zou een donkerder huidskleur hebben. Weer andere beelden laten zien dat Jackson's arm beweegt als zijn stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd. Michael zou zijn dood in scène hebben gezet, omdat hij niet vijftig keer wilde optreden in de O2 Arena in Londen. (bron:telegraaf) Het gaat weer net als toen met Elvis. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|