Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Gepost op: 27 Juni 2009, 14:05:29 » |
|
Over de dood van MJ???? Valt me gewoon op dat er geen topic over is. Denk toch dat de meesten hier met zijn muziek opgegroeid zijn. Ik hoop dat hij rust mag vinden nu. Die 50 concerten die gepland stonden had hij nooit meer gered en ik heb zo mijn gevoel dat zijn dood niet zo onverwacht was als we allemaal denken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Juni 2009, 14:12:11 » |
|
Nou, geschokt niet hoor. Maar het is wel nieuws waarvan ik schrok. 't Is toch wel een bekend persoon uit m'n jeugd, hoewel ik nooit een echte fan van hem was, maakte hij best leuke liedjes. Ik denk niet dat hij (met al zijn miljoenen) te benijden was. Hij heeft volgens mij nooit rust gekend, zeker niet de afgelopen 20 jaar en dat vind ik triest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juni 2009, 14:16:28 » |
|
Nou miljoenen had hij niet meer hoor, ja...miljoenen schuld. Maar ik dnek ook zeker dat het altijd een eenzaam man geweest is.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Juni 2009, 14:18:30 » |
|
Ik schrok er inderdaad ook van, en hier en daar is er wel een opmerking over gemaakt. Als ik het allemaal zo lees is hij de laatste tijd wel heel ongezond bezig geweest, met allerlei medicijnen en injecties. Die man heeft roofbouw op z'n lichaam gepleegd, niet alleen daardoor, maar ook door de vele (schoonheids??)operaties. Eigenlijk was het een heel zielig figuur, die zoals je weet geen geen jeugd gehad heeft en door z'n vader min of meer het podium opgeschopt is. Ik las dat hij eigenlijk nooit volwassen geworden is, en dat ook niet wilde.
Z'n muziek en dans vond/vind ik nog steeds grandioos, maar idd die afscheidsconcerten zouden ook teveel voor hem geweest zijn.
Ik las vanmorgen dat hij altijd het idee gehad heeft te eindigen zoals Elvis (zijn ex-schoonvader)... en dat is gebeurd.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Juni 2009, 14:20:32 » |
|
De eerste moppen doen alweer de ronde. Gisteravond hoorde ik: Michael zal gecremeerd worden en daarna zal zijn as uitgestrooid worden in de zandbak. Dan kunnen de kinderen nog met hem spelen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 Juni 2009, 14:22:37 » |
|
Die moppen horen erbij, dat is altijd zo. Ik hoorde er gisteren ook een paar, maar ben ze vergeten. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Juni 2009, 15:18:49 » |
|
Wie is er dood? Michael Jackson? Ja, toevallig zag ik het die avond zelf al, vlak voor ik ging slapen. Ben dus nog wel ff wat langer naar CNN blijven kijken. Maar verder boeit 't me niet zo. Ben geen fan en vindt z'n muziek niet zo leuk. En het was toch een wacko zoals men altijd zei. De grapjes zijn er inderdaad al: RIP (Rest In Pieces), Toch nog eerder dood dan Amy Winehouse, etc. Hier wat moppenlinkjes: http://forum.fok.nl/topic/1308663http://www.deadmichaeljacksonjokes.com/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juni 2009, 23:27:34 » |
|
Ik vond het een trieste man, hij is geleefd en heeft daar naar geleefd met al zijn trauma's. Blij dat ik geen miljoenen heb.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Juni 2009, 23:42:16 » |
|
het was een triest figuur. hij is als nakomertje in dat muzikale gezin gezichtsbepalend geworden en sindsdien is hij zichtbaar en onzichtbaar tegen trauma's aangelopen
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Juni 2009, 00:21:31 » |
|
Ik denk dat hij de enige is, die als kleurling is geboren en als blanke is gestorven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 28 Juni 2009, 11:40:13 » |
|
Geschokt niet, maar toch ergens wel weer jammer. En daarbij had ik het al eerder verwacht vanwege zijn levensstijl. Ik was vroeger wel een enorme fan en heb heel wat platen grijs gedraaid. Nu hoorde je qua nieuwe muziek eigenlijk niks meer van hem en kwam hij alleen negatief in het nieuws.
Die beschuldigingen over pedofilie heb ik nooit geloofd. Hij voelde zichzelf kind, omdat hij toen hij kind was geen kind mocht zijn. Alles wat hij toen niet kon doen heeft hij in proberen te halen. Als hij kinderen om zich heen had wilde hij zich net zo voelen als hen en gedroeg zich dan ook zo. Dus dat ze misschien samen in bed lagen had naar mijn mening meer het idee van een slaapfeestje dan wat anders. Tegenwoordig met al die gekke verhalen over echte pedo's wordt iedereen die zich maar iets te amicaal gedraagt naar kinderen toe al voor pedo versleten. En Michael was daarvoor een makkelijke prooi.
De brief, die Lisa Marie Presley heeft geschreven, vond ik erg mooi.
Hij wist het
"Jaren geleden hadden Michael en ik een diep gesprek over het leven. Ik kan me niet het exacte onderwerp herinneren, maar hij vroeg mij naar de omstandigheden van mijn vaders dood."
"Op een gegeven moment onderbrak hij me, hij staarde me aan en hij zei op een rustige manier: "Ik ben bang dat ik op dezelfde manier zoals hij zal eindigen."
Ik heb geprobeerd om hem van het idee af te brengen, waarop hij zijn schouders ophaalde en knikte, alsof hij zeker wist dat het zo zou eindigen."
"Veertien jaar later zie ik op de tv het nieuws: een ambulance bij zijn huis, de menigte bij de poorten, de verslaggeving, de mensen buiten het ziekenhuis, de oorzaak van zijn dood dat mij ineens het gesprek met Michael deed herinneren."
"Hij voorspelde zijn einde, net als zijn dierbaren en ik dat deden, maar wat ik niet had kunnen voorspellen is dat het zoveel pijn zou doen nu het ook is gebeurd. De persoon die ik niet heb kunnen helpen wordt nu overgedragen aan de lijkschouwer in L.A. en ligt op hun autopsietafel."
"Ik ga nu vertellen wat nooit eerder is gezegd, maar ik wil de waarheid voor eens voor altijd naar buiten brengen."
"Onze relatie was geen "schijnvertoning", zoals werd gemeld in de pers. Het was inderdaad een ongewone relatie, waarbij twee bijzondere mensen die geen "normaal leven" kenden, elkaar vonden, misschien met een verdachte timing van zijn kant."
"Toch geloof ik dat hij van me hield zoals hij van iedereen hield, en ik hield heel veel van hem."
"Ik wilde hem 'redden'. Ik wilde hem redden van het onvermijdelijke dat nu heeft plaatsgevonden."
"Zijn familie en zijn geliefden wilden hem ook redden maar wisten niet hoe ze dit 14 jaar geleden moesten doen. Wij waren allemaal bezorgd. Zie hier het resultaat. Maar toen ik hem destijds wilde redden verloor ik ook bijna mezelf."
"Hij was namelijk een ongelooflijk dynamisch krachtig en machtig persoon die niet mag worden onderschat. Als hij dit talent gebruikte het voor iets goeds, dan was het fantastisch, maar als hij het voor iets slechts gebruikte, was het ook erg SLECHT."
"Middelmatigheid is niet iets dat in Michael Jackson zou zijn opgekomen."
"Ik werd erg ziek, raakte emotioneel/geestelijk uitgeput in mijn missie om hem te redden van zijn zelfdestructieve gedrag en van de vreselijke vampieren en bloedzuigers altijd bij hem in de buurt bleven."
"Het was gewoon teveel voor me."
"Ik had mijn eigen kinderen nog om voor te zorgen, ik moest wel een beslissing nemen."
"Het was de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten nemen, weglopen en hem aan zijn lot overlaten, hoeveel ik ook van hem hield."
"Na de scheiding ben ik paar jaar geobsedeerd geweest door de vraag wat ik nog had kunnen doen voor Michael. Ik ben ook een paar jaar boos geweest op de hele situatie."
"Daarna werd ik onverschillig, tot vandaag."
"Ik zit hier kapot van verdriet, kijkend naar de grootste mislukking in mijn leven, kijkend naar het nieuws. Het scenario dat zich op 16 augustus, 1977 afspeelde met mijn vader, gebeurt nu weer met Michael, iets dat ik nooit weer had willen meemaken."
"Michael was een geweldig persoon en ik ben gelukkig dat ik de vele ervaringen en jaren samen met hem heb gedeeld."
"Ik hoop dat hij verlost is van zijn pijn, druk en onrust. Hij verdient het om vrij te zijn van alle ellende en ik hoop dat hij naar een betere plek gaat. Ik hoop ook dat iedereen die zich schuldig voelt om zijn lot, zich realiseert dat hij nu wel eindelijk vrij is."
"De wereld verkeert in shock, maar op een of andere manier wist hij precies wat zijn lot was. Hij kreeg gelijk."
"Ik moest dit echt kwijt. Bedankt voor het luisteren." [/b]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 28 Juni 2009, 11:57:47 » |
|
Ik vraag me af of hij uberhaupt wel sexueel actief is geweest. Alleen al het beeld dat bij Lisa Marie een kus geeft, alsof ze een enge ziekte op haar mond heeft. Het zou mij niets verbazen als hij een castraat is. Dat zou hem ook gelijk helemaal vrijpleiten voor de aantijgingen over sexueel misbruik. Maar dat zal nooit in het openbaar zijn gemaakt, want tja...dat is ook weer geen best imago als dat naar buiten zou komen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Juni 2009, 12:32:23 » |
|
Misschien opent er nog wel een beerput de komende jaren...
In ieder geval heeft Sony nog genoeg materiaal liggen om de komende x jaren nieuw werk uit te brengen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Juni 2009, 12:42:33 » |
|
Misschien opent er nog wel een beerput de komende jaren...
Ongetwijfeld!  De strijd om de kinderen is ook al begonnen.... arme schapen. Moeten ze bij hun oude oma Jackson blijven of naar hun biologische moeder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Juni 2009, 22:44:57 » |
|
triest allemaal, net hadden ze er op tv ook nog weer over. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 Juni 2009, 23:19:23 » |
|
Zoals gewoonlijk zijn de kinderen weer de dupe. Kennelijk heeft hij niet zwart op wit staan naar wie de kinderen zouden moeten gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Juni 2009, 23:43:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Juni 2009, 11:32:22 » |
|
Schokkende details autopsie Michael Jackson
door van onze redactie Michael Jackson's maag zou op het moment dat hij overleed vol hebben gezeten met pillen.
Dit blijkt uit de resultaten van de autopsie, zo meldt The Sun. Ook zat de broodmagere Michael onder de naaldwonden. De patholooganatomen vermoeden dat deze naaldwonden het gevolg zijn van de vele injecties van pijnstillers hij jarenlang dagelijks kreeg toegediend. Ook zouden er naaldwonden bij zijn hart zijn gevonden. Men vermoedt dat dit kwam door de adrenaline die hij geïnjecteerd kreeg in een poging zijn om hart weer op gang te krijgen. Drie injecties zouden de hartwand hebben gepenetreerd en schade hebben veroorzaakt.
Michael, die 1.78m lang was, bleek ook nog maar 57 kilo te wegen doordat hij slechts een maaltijd per dag naar binnenkreeg. Ook droeg hij een pruik toen hij stierf, omdat hij al zijn haar verloren had. De pogingen tot reanimatie zouden ook tot een paar gebroken ribben hebben geleid.
Er werden ook een aantal onverklaarbare blauwe plekken gevonden boven op zijn knieën en scheenbenen. Ook zat Michaels gezicht onder de littekens als gevolg van de vele cosmetische ingrepen. Tenslotte bleek ook de rechterkant van zijn neus gedeeltelijk zijn ingestort.
Maar wat voor pillen er precies in de maag van de zanger zaten, blijft onduidelijk.... (bron:telegraaf) Geen wonder dat dat lichaam het allemaal niet meer aankon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Juni 2009, 13:20:05 » |
|
Dan ben ik blij dat ik maar gewoon een simpel burgertje ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 02 Juli 2009, 10:36:51 » |
|
En nu zijn er al rechtzaken over de voogdij van de kids.....erg zeg. Laat die man eerst naar zijn laatste rustplaats gaan voordat dat gebakkelij al begint! Vandaag word zijn lichaan overgebracht naar Neverland waar morgen de fans afscheid kunnen nemen. Ik denk dat het een ware gekte gaat worden daar.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 02 Juli 2009, 10:38:14 » |
|
Papa Jackson ruikt veel geld.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 02 Juli 2009, 14:39:30 » |
|
Had Anikó gisteren nog even aan de foon, zei vertelde dat er in Londen al diverse gedenkacties en stille tochten over straat waren gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Juli 2009, 14:43:55 » |
|
de mens heeft het te luxe dat men zich warm loopt voor zoiets onbenulligs
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 Juli 2009, 14:44:39 » |
|
de fans zullen daar toch anders over denken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: