Ik ben zelf niet zo'n merk-fanaat. Als ik iets leuk vind, dan koop ik het, en vind ik het niet leuk, dan koop ik het niet.
Toch hoor je er (vooral onder de jeugd) wel van, mijn eigen jongens incluis.
Zelf heb ik ecco schoenen, dat is absoluut niet om het merk, maar omdat dat de enige witte schoenen met zwarte zolen waren die ik kon krijgen.
Da's eigenlijk alles wat ik met merken heb, dus.
Maar nu komt het: gisteren kwam Anikó weer in het land, met uiteraard, net zoals altijd voor ons allen cadeautjes. En wat heeft ze voor Jesse meegebracht: een trainingspak van Londsdale, met knoertgrote letters er voorop! Verder nog een shirt en een broekje van hetzelfde merk.

Wat moet ik daar nou mee? Lonsdale kan hier toch absoluut niet, ik geloof dat het zelfs uit de markt gehaald is toch?
Gelukkig past het pas volgend jaar, dus ik kan me nog bezinnen op de vraag wat ik ermee moet. Ik had natuurlijk het hart niet om tegen haar te zeggen hoe men hier op Lonsdale reageert.
Misschien kan ik volgend jaar (ze zit toch in Londen) schrijven dat er een grote vlek op de letters is gekomen, zodat ik er een sticker op heb moeten naaien ofzo.
Iemand nog andere tips? Ik vind het zo lief dat ze iets meebracht voor hem, maar Londsdale wil ik hem hier echt niet laten dragen.