cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 25 Mei 2009, 10:56:38 » |
|
Susan Boyle door naar finale! door van onze redactie
De Britse zangsensatie Susan Boyle heeft ook deze keer op stemmen kunnen rekenen. Ze is door naar de finale van Britains Got Talent! Susan moest het toch maar weer bewijzen in de halve finale.
Met de ogen van de hele wereld op zich gericht, betrad Susan opnieuw het podium van BGT om te zingen.
En ze deed het goed, want opnieuw kreeg ze een staande ovatie van publiek en jury, én genoeg stemmen om opnieuw een stap dichter bij de hoofdprijs te zijn. Ze zal dus te zien zijn in de finale volgende week zaterdag! Naast Susan is ook dansgroep Diversity door de eerste halve finale heen. (bron:telegraaf) Ze is gelukkig zichzelf gebleven. http://talent.itv.com/videos/playlist/id_25.htmhttp://talent.itv.com/videos/video/item_200229.htm
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 25 Mei 2009, 11:46:24 » |
|
Susan, na een zenuwachtig begintoontje stak ze toch wel boven de rest uit. er zat ook prul tussen. voor meisje Nathalie was het wel een beetje sneu
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 29 Mei 2009, 15:38:27 » |
|
Ze gaat waarschijnlijk niet met de finale meedoen. Haar sterrenstatus begint haar op te breken en ze schijnt nu steeds te flippen. Ze zijn bang dat ze tijdens de finale in zal storten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 29 Mei 2009, 22:09:01 » |
|
Ik las het ook vandaag..  zo zie je maar dat bekend/beroemd worden ook niet alles is. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 29 Mei 2009, 22:46:59 » |
|
Ze heeft overdreven veel media aandacht gehad!! Het is maar te hopen dat ze goede begeleiding krijgt en in de finale opnieuw de sterren van de hemel gaat zingen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 31 Mei 2009, 00:50:05 » |
|
Ze heeft niet gewonnen, maar de groep die ik het beste vond wel!! De terechte winnaars "Diversity" Zij mogen nu voor de Queen op gaan treden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 31 Mei 2009, 07:24:42 » |
|
ik hoorde het op het nieuws en die dansgroep laat inderdaad een mooi stukje show zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 31 Mei 2009, 11:19:17 » |
|
Misschien maar beter, zij komt er toch wel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 01 Juni 2009, 15:38:15 » |
|
Zelf ben ik niet zo kijkerig naar dit soort programma´s. Vind het al snel saai en ach, ´t is elk jaar weer hetzelfde. Maar toch leuk dat hiermee sommige mensen in the picture komen die er anders nooit zouden zijn gekomen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 02 Juni 2009, 10:48:53 » |
|
Zangeres Susan Boyle uitgeput naar kliniek Uitgegeven: 1 juni 2009 08:50 Laatst gewijzigd: 1 juni 2009 11:03 LONDEN - De begaafde Schotse amateur-zangeres Susan Boyle, die zaterdag naast de hoofdprijs van talentenjacht Britain's got Talent greep, is zondag uitgeput per ambulance naar een gezondheidskliniek gebracht.
De Britse politie bevestigde dat maandag na berichtgeving in de boulevardkrant The Sun.
De 48-jarige huisvrouw werd in korte tijd wereldberoemd door haar vertolking van het nummer I Dreamed a Dream uit de musical Les Misérables, dat ze op televisie zong in een eerdere aflevering van de talentenjacht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:48:54 » |
|
Zelf ben ik niet zo kijkerig naar dit soort programma´s. Vind het al snel saai en ach, ´t is elk jaar weer hetzelfde. Maar toch leuk dat hiermee sommige mensen in the picture komen die er anders nooit zouden zijn gekomen!
Die van de UK was zeker niet saai te noemen en dat vond ik van die van NL wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 03 Juni 2009, 11:17:07 » |
|
Ik heb niet eens naar de Nederlandse versie gekeken, wat ik van Engeland gezien heb was via Youtube.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|