cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 13 April 2009, 01:30:48 » |
|
Nieuwe sensatie in Britain's Got Talentdoor van onze redactie FILMPJE - De 47-jarige Susan Boyle wist de hele jury, ínclusief Simon Cowell, van Britain's Got Talent stil te krijgen met haar stem... Aanvankelijk was de hele zaal, ook de jury, sceptisch bij het verschijnen van Susan, 'ik heb nog nooit gezoend', op het podium. Maar na haar vertolking van I dreamed a dream (Mijn droom) uit de musical Les Misérables stond de hele zaal op hun stoelen van enthousiasme.(bron:telegraaf) http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY&feature=relatedOndanks dat ze er niet als een "ster" uitziet... wat een geweldige stem heeft zij..... kippenvel.  Net als indertijd met Paul Potts.. de jury was wederom thrilled.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 April 2009, 07:45:41 » |
|
ik denk dat er in veel amateurkoortjes geweldige stemmen zitten maar de meeste mensen hebben tijd nog zin om er professioneel mee voor de dag te komen. maar deze vrouw heeft daarboven nog veel zelfvertrouwen dat ze door de antipathie heen zingt
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 April 2009, 10:46:28 » |
|
Juist omdat ze er nou niet echt als een "ster" uitziet vind ik het knap dat ze zich daar niets van aantrok en haar prachtige stem liet horen. Inderdaad een kwestie van zelfvertrouwen. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 April 2009, 12:00:58 » |
|
Je zult zien, als ze haar een beetje helpen met opkalefateren, dat ze een heel acceptabele dame van haar kunnen maken. De stem is uiteindelijk het belangrijkste, met wat hulpmiddelen maken ze wel een ster van haar. Ik hoop echt voor haar dat ze doorbreekt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 April 2009, 13:17:30 » |
|
Een metamorfose kan wonderen doen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 April 2009, 11:05:52 » |
|
Ik kreeg werkelijk kippevel!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 April 2009, 11:25:54 » |
|
Ik ook.  Inmiddels staat ze in alle kranten, dus we zullen nog wel meer van haar horen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 14 April 2009, 12:07:08 » |
|
gisteren zag ik ze bij het RTL-nieuws voorbij komen. ze had een kat en ze had nog nooit gezoend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 April 2009, 13:40:44 » |
|
Toch is het maar raar he, het ene moment wordt ze uitgelachen en het andere moment staan de mensen op en klappen dolenthousiast voor haar... Maar ik hoop voor haar dat haar dromen uitkomen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 April 2009, 14:00:32 » |
|
we zullen het nooit weten, maar ik kan me voorstellen dat de show goed geregisseerd was door een platenmaatschappij. door een anti-figuur er neer te zetten trek je aandacht en vanwege het contrast komt er nog een schepje bovenop. dat neemt niet weg dat ze een uitstekend lied zong. de vraag is echter of ze met wat eigentijdser voorkomen zo de mensen had kunnen binden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 14 April 2009, 17:28:55 » |
|
Nana Mouskouri zag er prive ook heel wat vlotter uit dan tijdens haar act. Zou me niks verbazen als deze vrouw ook wat "toegetakeld" was voor haar optreden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 April 2009, 00:00:24 » |
|
Dat zouden ze dan wel heel goed gedaan hebben.. maar daar geloof ik niet in. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 April 2009, 18:56:28 » |
|
Ik heb er ook altijd een hekel aan als mensen een vooroordeel hebben als het gaat om uiterlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 April 2009, 22:55:29 » |
|
Zeker weten... maar als ze er niet "zo" uitgezien zou hebben zou ze ook niet de aandacht gekregen hebben die ze nu heeft. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 April 2009, 10:02:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 April 2009, 11:11:07 » |
|
Inderdaad..  Zingende huisvrouw nu al miljoenenhit LONDEN -
Zingende huisvrouw Susan Boyle is een enorme hit op Youtube. Het filmpje waarin zij zowel jury als publiek van het programma Britain's Got Talent overdondert en ontroert is de afgelopen twee dagen al meer dan 2 miljoen keer bekeken.
De 47-jarige kerkwerkster en huisvrouw uit de Britse stad Blackburn werd zaterdag in één klap een fenomeen toen ze in het programma de show stal met haar vertolking van het nummer I Dreamed A Dream uit de musical Les Miserables. Dit was een enorme verrassing, gezien haar saaie verschijning en weinig flatteuze uiterlijk.
Boyle kreeg een staande ovatie toen de jury haar „de grootste verrassing ooit in het programma” noemde. De zondagskranten maakten zonder uitzondering melding van de spraakmakende ontdekking.
Zelf was de zangeres overigens niet gelukkig met haar optreden, bekende ze in The Mirror. „Ze zeggen dat je er dik uitziet op televisie: dat klopt”, luchtte Boyle exclusief haar hart. „Ik zag eruit als een garage.” Desondanks kreeg ze een staande ovatie in haar lokale kerk toen ze zondagochtend de Paasdienst bezocht.
De zoetgevooisde vrouw, die samenwoont met haar kat Pebbles en bekende nog nooit met een man te hebben gezoend, gaat door naar de volgende ronde van het programma. De finale is op 30 mei. Volgens diverse kranten is Boyle echter nu al benaderd voor een platencontract.
Dat platencontract komt er wel..  Er staan ook al diverse filmpjes op Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=NCOjZLOxjHY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 April 2009, 11:16:08 » |
|
jammer, ik krijg het geluid niet open. ik denk dat de boxen doorgebrand zijn met stomme schietspelletjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 April 2009, 12:39:02 » |
|
Jammer, dan mis je veel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 April 2009, 13:03:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 April 2009, 16:23:20 » |
|
Lees steeds dat ze nog nooit een man heeft gezoend. Was daar nu zo vreemd aan? Ik moet er ook niet aan denken, getverrrr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 18 April 2009, 11:41:07 » |
|
Goh. vreemd hoor, ik heb er geen moeite mee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 April 2009, 17:18:12 » |
|
Bahh... Je doet al net zo raar als m'n zussen 
|
|