Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.185 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 18:24:13
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Op een grote paddestoel.......
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Op een grote paddestoel.......  (gelezen 517 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 27 December 2008, 15:37:32 »

In de kerstnacht is hier vlakbij de Rode paddestoel helemaal uitgebrand.  Xbutbut

Citaat
Paddestoel Nijkerkerveen door brand verwoest
donderdag 25 december 2008 15:42
NIJKERKERVEEN - Op Eerste Kerstochtend rond 5.35 uur kreeg de brandweer Nijkerk via een bewoner van de Amersfoortseweg de melding binnen van een brand bij De Paddestoel in Nijkerkerveen. Hierop rukte de brandweer met man en macht uit.
Bij aankomst ter plaatse werd de brand direct opgeschaald naar een uitslaande middenbrand waarbij de brandweerlieden hun uiterste best deden om de brand onder controle te krijgen.
Enkele uren later kon worden geconstateerd dat de Paddestoel grotendeels als verloren kon worden beschouwd. Hoe de brand is ontstaan is nog onduidelijk hierna zal nog nader onderzoek worden verricht. Voor de mensen die hun kerstmaaltijd bij De Paddestoel in Nijkerkerveen hadden besteld

Die grote "rode met witte stippen" was echt een blikvanger... jammer.. ik ben benieuwd of het herbouwd zal worden.  Xmasdontknow

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #1 Gepost op: 27 December 2008, 16:27:44 »

ik hoop het voor je, anders zul je zelf je frietje moeten gaan bakken  Xmasaantafel

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 27 December 2008, 18:01:32 »

Dat doe ik toch meestal al...  Xmasduimen  ze hadden trouwens wel heerlijke kippenboutjes.  Xmasaantafel

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: Op een grote paddestoel.......
Ga naar: