cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 15 Augustus 2010, 12:16:49 » |
|
Allemaal vrijdag de dertiende goed doorgekomen? Dit bericht is wel heeeel bizar: Vrijdag de 13de om 13.13 uur
SUFFOLK - Een jongen van 13 jaar oud is gisteren op vrijdag de 13de om 13.13 uur door de bliksem getroffen. Het incident gebeurde tijdens vliegtuigshow in het Engelse Lowestoft in Suffolk.
De jongen is per ambulance naar het James Paget-ziekenhuis gebracht en aan zijn verbrande schouder geholpen. Hij maakt het goed. deze man had geluk op die dag.  Vrijdag de dertiende heeft het imago van ongeluksdag, maar voor een iemand uit Centraal-Frankrijk was vrijdag 13 augustus dat zeker niet. De geluksvogel won 13 miljoen euro in de lotto.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 16 Augustus 2010, 12:50:43 » |
|
Marokkanen hebben minder vaak kanker (Novum) - Marokkanen worden aanzienlijk minder vaak in een ziekenhuis opgenomen voor kanker en hart- en vaatziekten dan mensen die uit andere landen afkomstig zijn. De meeste opnamen voor kanker deden zich in 2008 voor bij mensen uit de Antillen en Aruba, Turken werden het meest opgenomen voor hart- en vaatziekten, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Vrouwen worden vaker met kanker opgenomen dan mannen, voornamelijk vanwege borst- en baarmoederkanker. Antilliaanse vrouwen worden het vaakst opgenomen, gevolgd door autochtone en Surinaamse vrouwen. Turkse en Marokkaanse vrouwen worden het minst vaak opgenomen met kanker. Turkse mannen worden het vaakst opgenomen met kanker, gevolgd door autochtone Nederlandse mannen. Het aantal opnamen voor hart- en vaatziekten lag onder Turken ruim veertig procent hoger dan bij de totale bevolking. Ook Surinamers werden vaker voor hart- en vaatziekten opgenomen dan gemiddeld. Bij de Surinamers werden vooral de mannen vaker opgenomen. Bij Marokkanen kwamen ziekenhuisopnamen voor hart- en vaatziekten relatief het minst voor. Het instituut reikt geen verklaring aan. Bij de statistieken is rekening gehouden met de kortere levensverwachting van allochtonen. waarom hebben ze het dan steeds over kankermarokkanen  maarre, onlangs ging er hier een tekeer over de pvv omdat die etnische registratie voorstaat. Zou die daar in dit verband ook zo tegen zijn of enkel in de misdaadcijfers. Zoiets vraag ik me dan af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 16 Augustus 2010, 12:58:43 » |
|
dat woord kankermarokaan kwam ook bij me op  effe serieus, supermarkten en markten waar veel hoofddoeknederlanders komen hebben vaak andere producten in de schappen liggen. van sommige planten en kruiden gaat voor bepaalde ziekten een preventieve werking uit. als een bepaalde groente relatief veel door een bepaalde bevolkingsgroep gegeten wordt, en die groente heeft die toevallig een preventieve werking, dan komt die totale bevolkingsgroep ook iets gunstiger in dit soort statestieken
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 16 Augustus 2010, 14:45:40 » |
|
Hebben ze het minder, of gaan ze gewoon niet naar een dokter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 16 Augustus 2010, 17:45:18 » |
|
Dat idee had ik ook.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 10 September 2010, 11:05:48 » |
|
Ballenbak: braaksel, pies en poep  Ballenbakken zijn een broedplaats voor bacteriën. Kinderen die er in spelen geven over en plassen en poepen er (per ongeluk) in. De Voedsel en Waren Autoriteit bracht vandaag het rapport naar buiten, dat in 12 van de 40 onderzochte ballenbakken enterobacteriën zijn gevonden. Volgens de inspectie is de kans op ziekteverwekkende bacteriën daar groter. De bacteriën zijn niet gevaarlijk voor de gezondheid, zegt de dienst. In 2002 werd ook al een onderzoek naar de ballenbakken gedaan. De VWA meent dat de hygiëne daarna verder is afgenomen en adviseert dat de bakken vaker moeten worden gereinigd met een desinfecterend middel. Ik ga er niet meer in. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 10 September 2010, 13:56:48 » |
|
ging je er in dan?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 10 September 2010, 13:57:35 » |
|
ik zie d'r al duiken! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 10 September 2010, 14:24:25 » |
|
Ik hoor ze al omroepen.. "cybergr@n wil graag uit de ballenbak opgehaald worden" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 10 September 2010, 21:30:47 » |
|
hihihi, jaaaaaa, bij de Ikea! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 11 September 2010, 01:01:11 » |
|
hihihi, jaaaaaa, bij de Ikea!  Ik vraag aan hubbie ook altijd of hij mee de winkel in wil of in de ballenbak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 05 Oktober 2010, 14:43:22 » |
|
Grap leidt tot frontale botsing in Groningen  GRONINGEN - Twee bevriende automobilisten zijn maandagavond als gevolg van een uit de hand gelopen grap vol op elkaar ingereden op een rotonde in Groningen. Dat meldde de politie Groningen dinsdag. De twee vrienden reden beiden op een rotonde af. De voorste automobilist, een 19-jarige man uit Zuidhorn, nam de rotonde rechtsom. Zijn vriend die achter hem reed, een 18-jarige man uit Groningen, nam bij wijze van grap de rotonde tegen het verkeer in. Halverwege de rotonde botsten ze vervolgens frontaal op elkaar. Argwaan De automobilisten raakten niet gewond, maar hun auto's raakten wel zwaar beschadigd. Volgens de politie probeerde het duo in eerste instantie de ware toedracht van het ongeval te verdoezelen. Toen de agenten argwaan kregen, kwam de aap uit de mouw. © ANP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 05 Oktober 2010, 23:49:23 » |
|
ik hoorde het daarstraks bij het radionieuws 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 05 Oktober 2010, 23:51:30 » |
|
Eigen schuld, een goeie les voor die twee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 06 Oktober 2010, 00:04:13 » |
|
Hoe dom kan je zijn zeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 06 Oktober 2010, 00:13:04 » |
|
Heel wat erger is die milieuramp in Hongarije. Al vier doden en er kunnen er nog wel meer volgen. Dichtbij het Balatonmeer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 06 Oktober 2010, 00:34:09 » |
|
Ja erg he?... volgens mij vroeg Mesje er elders al naar.  Ik zag beelden op de tv.. vreselijk wat een ellende weer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 06 Oktober 2010, 09:14:47 » |
|
in dezelfde categorie als de ramp in Hongerije, enkel gelukkig kleinschaliger is gisteren in Sterksel (gemeente Heeze) een ongeluk gebeurd. een drietal medewerkers van een loon- en grondverzetbedrijf gingen een oude mestcontainer zuiver maken. op de bodem lag nog wat drab. door de gassen die vrij kwamen toen men in dat drab ging roeren is een medewerker overleden en de overige twee liggen met longproblemen in het ziekenhuis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 06 Oktober 2010, 11:01:26 » |
|
Ik las het gisteren, en zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 06 Oktober 2010, 11:44:24 » |
|
in dezelfde categorie als de ramp in Hongerije, enkel gelukkig kleinschaliger is gisteren in Sterksel (gemeente Heeze) een ongeluk gebeurd. een drietal medewerkers van een loon- en grondverzetbedrijf gingen een oude mestcontainer zuiver maken. op de bodem lag nog wat drab. door de gassen die vrij kwamen toen men in dat drab ging roeren is een medewerker overleden en de overige twee liggen met longproblemen in het ziekenhuis
Jeetje,maar je zou toch denken dat die loonwerkers dat moeten weten dat er door het roeren in die drap gassen vrijkomen die ernstig gevaarlijk zijn?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 06 Oktober 2010, 11:55:58 » |
|
containerbakken zijn meestal open en hoogstwaarschijnlijk hebben ze gedacht dat de giftige gassen die normaal in gesloten wagens zitten er al lang uit waren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 06 Oktober 2010, 11:59:26 » |
|
Dat zou het dan kunnen verklaren idd.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 06 Oktober 2010, 14:09:13 » |
|
zojuist kwam via het radionieuws dat een van die mensen in het ziekenhuis ook overleden is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 07 Oktober 2010, 10:49:48 » |
|
Ik las vanmorgen dat alle drie overleden zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 07 Oktober 2010, 11:16:04 » |
|
op de eerste plaats triest voor slachtoffers en familie, maar ook een slag voor de gemeenschap. het is een dorpje van amper 1500 inwoners
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|